*Loceng bunyi*
Loceng sudah berbunyi menunjukkan waktu rehat ...lalu Ina dan aisya pun pergi ke kantin sama sama...semasa dalam perjalan mereka memberhentikan langkah mereka kerana didepan mereka terdapat sekumpulan perempuan yang sedang kecoh ...bukan kecoh kerana pergaduhan ye mereka kecoh kerana senior baru yang menjadi tumpuan orang ramai...Ina Dan aisya cuba untuk jalan di celah celah sekumpulan perempuan itu namun dengan tidak sengaja Salah seorang dari perempuan itu menolak Ina dan..... Ina terlanggar senior tersebut ....lalu semua orang yang berada di situ berasa sangat terkejut...Weh , Ina Kau tak apa apa ke..(soal Aisya dengan begitu cemas)
Aku okay..(balas Ina)
Aduhh.....sakit nyee...Kau ni tak ada mata ke ha! Allah dah bagi mata tu guna bukan letak kat lutut(kata senior)
Eh..aku pula Salah...bukan aku sengaja dah ada orang tolak aku (balas Ina yang tidak mahu kalah)
Kau...memang tak reti eh hormat orang dah langgar orang sampai jatuh pastu Kau boleh pula marah aku balik(kata senior)
Ah ...Kauu sedap je kau kata aku tak reti hormat ...aku boleh je hormat tapi kalau perangai Kau pun macam bangsat sape je hormat (balas Ina dengan penuh kemarahan)
Eh..dah dah ...abang sorry lah ye kawan saya ni memang macam ni mulut dia memang tak de insurance punya(kata aisya lalu menarik Ina pergi)
Ish...Kau tunggu Kau...nanti aku balas balik apa yang Kau buat (kata senior itu )
*Di kantin*
Ish ..geram betul aku dengan mamat tu ...baru datang sekolah ni dah acah acah gangster...(kata Ina yang masih marah terhadap senior tadi)
Haih...Kau pun satu mulut tu jaga lah sikit ini tidak ...cakap main lepas je (balas aisya)
Ha..Kau pun backup dia aku nii camnee ...hmmm(kata Ina)
Dah dah..jangan benci sangat nanti dari benci jadi sayang( kata aisya)
Ishhh Kau niiii....dh lh tak nak kawan Kau...hurmmm(balas Ina )
Bersambung....
YOU ARE READING
CRUSH SEASON 1 [Complete ✅]
NouvellesMengisahkan seorang perempuan yang tidak pernah jatuh cinta..pada suatu hari dia bertemu dengan seorang lelaki...ye Ina sangat ragu ragu akan perasaannya itu... "Kenapa hati aku ni tak tenteram bila dengan dia?" - Rina Liana Mereka mula rapat namun...