part 33

16 2 4
                                    

Huihhh hensem mat semua tuu rasa macam nak menjerit je(kata Anis)

Tu lah yang paling hensem nadhir huaaa hensemnyeee boleh tak aku kahwin dengan dia (kata Ainul)

Haih.. diaorang ni (kata Aisya)

Hmm boleh tahan lah..aku tak minta lebih aku just nak Soobin je (kata Ina)

Ni lagi sorang..yang minta melayu aku okay lagi ni minta oppa Korea memang nak kaki betul lah kau ni(kata Aisya)

Okay lah Korea kalau aku minta pak Arab mahu hari hari aku sebut habibi welcome tu Arab (kata Ina)

HAHAHAHA kau ni kan tak buat aku gelak tak sah lah(kata Anis)

Weh ada cara tak nak buat nadh tu jadi husband aku??(soal Ainul)

Apa Jenis soalan lah kau ni(kata Anis)

Ha kau santau dia.. muahahahahhahahah tak pun letak minyak dagu (kata Ina)

Kau dosa yang lepas pun banyak lagi ni kau buat ajaran sesat pula (kata Aisya)

Hehehehehe gurau je..(kata Ina)

Hmm tak apa lah..aku harap aku jumpa nadh suatau hari nanti..huhuhuhu(kata Ainul)

Ye lah Ainul semoga terjadi lah impian kau tu..(kata Ina)

Korang esok korang datang rumah aku lagi tahu bosan lah duduk sorang..(kata Ina lagi)

Okay..

Setelah seronok berborak mereka pun pulang ke rumah masing masing..dan sekarang Ina tinggal seorang diri..rindu dengan Alif??memang lah rindu buka mata je mesti dia dah pergi kerja..haih..

Tiba tiba ada seseorang yang mengetuk pintu rumahnye Ina pun terus pergi melihat kearah tingkap dan itu Alif..Ina dengan cepat membuka pintu sungguh rasa seronok je bila dapat jumpa Alif...Buka sahaja pintu Ina mahu memeluk Alif tetapi Alif sudah dengan cepat masuk dan pergi ke bilik kerjanye..

Rasa nak sedih tapi Ina berfikir positive maybe dia penat kot..Ina pun terus pergi ke bilik Kerja dan yep.. Alif tengah fokus dengan laptop dia..Ina pun datang menghampiri dia..

Hmm awal awak balik?(tanya Ina)

Kerja kat office dah habis (jawab Alif)

Awak nak makan?

Tak nak saya kenyang

Hmm..kenapa awak selalu balik lambat??

Kenapa awak asyik tanya je dari tadi!!!??(bentak Alif)

S-saya just tanya je..

Dah lah saya banyak kerja lagi nak buat saya keluar dulu....

Alif pun keluar dari bilik Kerjanye lalu mencapai kunci keretanye dan terus menghidupkan enjin keretanye...Alif terus keluar dari kawasan rumahnye itu..

Ina masih berdiri dalam bilik kerja Alif..sungguh ini Kali pertama Alif tinggikan suara dengan Ina..Ina keluar dari bilik itu dan terus pergi ke bilik tidurnye..dia menutup pintu..Ina duduk di atas katilnye..sambil menangis teresak-esak sungguh terasa sangat sakit..

Hiks..hiks..s-sampai hati..hiks.hiks..awak marah s-saya..hiks..(kata Ina diselangin tagisan)

Ina pun membaringkan badannye..makin lama mata Ina tertutup..dan Ina tertidur tak apalah biar lah dia tidur daripada dia sedih..

Keesokan harinye.. seperti biasa Alif tiada..Ina mandi bersihkan dirinye..dan turun ke bawah Ina tidak mahu sarapan..jadi Ina terus ke ruang tamu sahaja..

Tiba tiba pintu rumahnye diketok..yep itu Ainul ,Aisya dan Anis.. diaorang datang rumah Ina lagi.. untuk menghilangkan bosan..

Haii Ina..kusayang..(sapa Anis)

CRUSH SEASON 1 [Complete ✅]Where stories live. Discover now