Semasa Ina masih sibuk melamun..tiba tiba ada satu kereta berwarna hitam berhenti di depan rumahnye..dengan cepat Ina tersedar dari lamunannye..ada seorang lelaki berbadan tegap menarik Ina untuk masuk ke dalam kereta itu namun Ina meronta ronta untuk lepas Ina menjerit.. mulutnye di tutup dengan kain..bukan sekadar kain..kain itu telah di letak ubat untuk membuatkan seseorang yang hidu pengsan..dan lama lama Ina tidak sedarkan diri...
Lelaki itu membawa Ina masuk ke dalam kereta..dia terus menekan minyak laju dan pergi dari...Anis dan Aisya berlari keluar apabila mendengar Ina menjerit... alangkah terkejutnye mereka apabila melihat Ina sudah di culik oleh lelaki yang tidak dikenali..dengan cepat mereka menelefon Alif dan memberitahu semuanye...
*******
Pada masa ini Ina sudah diikat di bahagian kaki dan tangannye...Ina melihat sekeliling..terlihat seperti gudang lama atau pun bangunan yang terbiar...Ina cuba untuk melepaskan diri..tetapi tidak boleh kerana tangannye diikat di bahagian belakang...
Tiba tiba..pintu yang berada di hadapan Ina terbuka..terlihat sosok tubuh seseorang yang masuk ke dalam ruangan ini...lelaki itu mengahampiri Ina..lalu dia menatap tajam kearah Ina.. dengan senyuman yang sangat jahat sekali...
Sayang dah bangun rupanye?? (Kata lelaki itu)
K-kau siapa ..
Aku...aku Aryan..
Aryan?? Mana aku kenal..
Memang lah kau tak kenal sebab kita memang tak pernah jumpa tapi...aku selalu hantar orang untuk melihat setiap gerak gerik kau...sebab..aku dah lama suka kan kau..kau kenal Alif
K-kenal..kenapa dengan dia...
Dia musuh aku...sebab dia orang yang aku sayang tinggalkan aku...sebab apa ...sebab dia kata Alif tu ketua mafia...aku..aku cuma mafia biasa..mafia bawahan je...sebab itu aku nak balas balik sebabkan dia dah buat orang yang aku sayang tinggalkan aku..jadi aku akan ambil orang yang dia sayang..dan aku akan jadikan kau milik aku "seorang"
T-tapi aku tak kenal kau..d-dia bukan sayang aku p-pun..
Kesiannye..Ina saya dah tengok semuanye..saya dah tahu semuanye sebabkan dia awak menangis sebab dia awak berkurung dalam rumah..semua saya tahu...jadi saya akan buat awak bahagia asalkan awak tak melawan cakap saya..
Sudah lah..aku dah penatlah asyik kena culik.. korang musuh dengan Alif pergi lah culik dia bukan aku...dia tak akan datang selamatkan aku pun...hiks..hiks..
Yep..Ina menangis..dia sudah tidak mampu untuk menahan air matanye yang dari tadi bertakung itu... akhirnya air matanye mengalir dan membasahi pipinye itu....
Kenapa kau nangis?
Aku nangis sebab minggu depan dia dah nak kahwin pun..dia sibuk dengan tunang dia..tak ada masa dia nak Selamat kan aku pun..hiks hiks hiks...
Ouh...faham..dah meh aku buka kau punya tali tu..
Hiks..kenapa pula..hiks
Okay kenapa Aryan ni nak bukakan ikatan Ina tu sebab pertama dia faham perasaan Ina bila orang yang kita sayang tinggalkan kita kedua sebab dia macam tak sampai hati selalunye kalau tengok perempuan lain nangis lagi dia suka tetapi bila Ina dia jadi tak sampai hati.. mungkin Ina ni lain dari yang lain bagi dia
Haih..okay aku tak akan buat apa apa dengan kau aku tak akan cederakan kau pun..aku tak sanggup lah nak tengok kau sedih macam tu..aku pun faham perasaan kau tu..kena tinggal dengan orang yang kita sayang...
Lalu Aryan pun membuka ikatan yang berada di tangan Ina dan kaki... setelah selesai Aryan pun mengajak Ina untuk balik ke rumahnye...Aryan membukakan pintu kereta untuk Ina tanpa membuang masa Ina pun masuk ke dalam kereta itu dan Aryan pun menutup pintu kereta itu lalu dia masuk di bahagian pemandu.. Aryan terus menghidupkan enjin keretanye dan terus menekan minyak laju menuju ke arah rumahnye..
YOU ARE READING
CRUSH SEASON 1 [Complete ✅]
Short StoryMengisahkan seorang perempuan yang tidak pernah jatuh cinta..pada suatu hari dia bertemu dengan seorang lelaki...ye Ina sangat ragu ragu akan perasaannya itu... "Kenapa hati aku ni tak tenteram bila dengan dia?" - Rina Liana Mereka mula rapat namun...