Keesokan Harinye...
Pada Hari ini Ina ,Aisya dan Anis pergi ke sekolah bersama..kerana pada Hari ini merupakan Hari pertama Anis bersekolah di sini...setelah tibanye di sekolah mereka pun terus masuk ke dalam sekolah Dan menuju ke kelas mereka....
Dalam perjalanan hendak ke kelas..Ina meminta untuk pergi ke tandas dahulu..kerana dia ingin membuang hajat...
Weh korg aku rasa aku nak gi tandas dulu lahh...(kata Ina kepada Dua orang sahabatnye itu)
Ouh..okay nak kitaorang teman tak?( Balas Aisya)
Tak apa lah ...lagi pun aku dah besar okay
Hmmm ...yelah tu tak nak..dulu Kau kata apa...hmm yang Kau takut sebab ada tu lah ada ni lah..(balas Anis)
Itu duluu sekarang takk(kata Ina lagi)
Ha dah² pergi lah tandas tu aku dengan Anis masuk kelas dulu Tau(kata Aisya )
Lalu Ina hanya membalas dengan anggukkan sahaja...setelah Aisya Dan Anis pergi Ina pun terus masuk ke dalam tandas...selepas selesai membuang Ina pun pergi ke singki untuk mencuci tangannye oh jangan lupa sabun ye .....setelah selesai Ina pun terus keluar dari tandas itu apa bila dia hendak Mula je melangkah tiba² ada seseorang yang menarik pergelangan tangan Ina ....Ina sangat terkejut lalu menoleh kearah orang tersebut Dan ....
Kau asal tarik tangan aku (kata Ina sambil Cuba untuk lepaskan tangan dia dari Arif)
Kalau aku tak nak macam mana?(jawab Arif selamba )
Ish...lepas kan lahh..
Tak nak...
Aku kata lepas ..lepas lahh!!!
Ish...aku nak cakap sesuatu dengan Kau lah!!!..
Apa yang Kau nak cakap!!?
•haih... diaorg ni jerit² pula nasib kat sini tak ada orang •
Aku suka kau !!
Kau...wait ...wait .. what!??
Aku suka kau..aku dah lama suka kau....
Tapi...
Tapi apa?
Aku tak suka kau....
Selepas mendengar kata² yang keluar dari mulut Ina...Arif pun terus diam membisu seribu kata....lalu Ina pun pergi.... Arif hanya melihat sahaja kepergian Ina yang makin lama makin hilang dari pandangan nye...
"Tak apa Ina....aku akan tetap dapatkan Kau dengan apa cara pun sekali....kalau aku tak dapat Maka tak ada seorang pun akan dapat Kau(kata Arif dalam hati)*smirk*
Lalu Ina pun Tiba di kelasnye Dan terus duduk di tempatnye....Anis Dan Aisya pun menghampiri Ina ...
Weh Ina asal muka kau macam lain je??(Tanya Aisya)
Tak ada apa lah...(balas Ina )
Hmm yeke????(Tanya Anis yang agak curiga dengan sahabatnye itu)
Hmm... sebenarnye....
Lalu Ina pun menceritakan kejadia tadi pada sahabatnye...mereka pun hanya mengangguk sahaja menandakan yang mereka paham....
Ooo... macam tu ....
Fuyooo bestie aku ada juga orang suka (kata Anis)
Eh..jap² selamani Kau ingat aku tak ada orang suka Kerr ha!?
M..mana ada ...hmmm ..hehehehehehe(kata Anis sambil tersengih..)
M..mana ada ...hmmm ..hehehehehehe(kata Anis sambil tersengih..)
YOU ARE READING
CRUSH SEASON 1 [Complete ✅]
Historia CortaMengisahkan seorang perempuan yang tidak pernah jatuh cinta..pada suatu hari dia bertemu dengan seorang lelaki...ye Ina sangat ragu ragu akan perasaannya itu... "Kenapa hati aku ni tak tenteram bila dengan dia?" - Rina Liana Mereka mula rapat namun...