7. Příjezd.

97 13 1
                                    

,,Je to tu krásné." Řeknu když vidím mraky. Neteyam se na mě zakouká, a začne kývat hlavou. Před náma, je krásná duha.

,,J-jo je to tu krásné.." Řekne Neteyam a furt na mě kouká. Otočím hlavu, abych na něj viděla a usměji se.

,,Co?" Zeptám se, se smíchem.

,,C-co? Nic.." Řekne a stočí hlavu, zase před sebe. Jen se usměji a kouknu se na duhu, před náma.
.
.
.
.
.
.
Přistaneme na molu. Vodní avataři troubí, na mušli, což oznamuje náš příjezd. Seskočím, ze svého ikrana a rozhlédnu se. Je to tu krásné, obloha má stejnou barvu jako oceán.

Jaké dá ruce nad hlavu, což znamená že jdeme v míru. Neteyam udělá to samé co Jaké, což bylo roztomilé.
Okolo nás se postaví, několik vodních avatarů, který pozorují, co se bude dít. Zanedlouho se avataři rozejdou, aby mohli udělat uličku veliteli.

,,Zřím tě Tonowari." Řekne Jake a udělá gesto, my to po něm zopakujeme.

,,Zřím tě Jakeu." Řekne Tonowari, vůdce vodních avatarů.
,,Co vás k nám přivádí?" Zeptá se Tonowari. Jaké už se nadechuje, že mu to prozradí, když se dav znovu rozejde a udělá uličku těhotné ženě.

,,Zřím tě Ronal." Řekne Jake, a zopakuje gesto rukou, to samé my.

,,Co vás k nám přivádí." Řekne dost nahlas, Ronal.

,,Hledám azyl, pro mou rodinu." Řekne Jake.

,,Azyl?" Řekne naštvaně Ronal.

,,Ano azyl." Řekne zoufale Jaké.

,,Paže mají tenké." Řekne Ronal, a sáhne Kiri na paži.
,,Ocasy krátké." Tentokrát sáhne, na Lo'akův ocas.

,,Tydle děti nejsou ani pravý Na'vi!" Vykřikne a zvedne mou ruku.

,,Jsme Na'vi." Řeknu naštvaně a vytrhnu, se jí. Ronal po mně hodí vražedný pohled.

,, Nepřizpůsobíte se!" Řekne Ronal a zařadí se vedle, svého muže.

,,Hleďte! Hleďte!" Řekne Jake a ukáže svou ruku.
,,Byl jsem, nebešťan, a teď jsem Na'vi! Dá se přizpůsobit! My se přizpůsobíme!" Řekne Jake. Ronal, se podívá na, svého muže.

,,Nemůžete tahat válku k nám." Řekne Tonowari smutně.

,,Už neválčím, už ne. Chci jen ochranit mou rodinu, a dceru mého přítele." Řekne Jake a ukáže na mě.
Ronal se koukne na, Tonowariho a ten k ní kyvné.

,,Dobrá." Řekne Ronal a kyvné na souhlas.

Věděla jsem že má v sobě ta žena aspoň kapku citu.
.
.
.
Mezi tím, co pan Sully a paní Sullyová, něco řešili, přišel k nám kluk společně s jeho.. partou?

,,Podívejte se na ty dětské ocásky!" Řekne a sáhne mi na ocas.

,,Aonungu! Nech jí!" Řekne kluk vedle něj a usměje se na mě. Kluk jménem Aonung jen protočí oči, a jde k Tonowarimu. Kluk který se mě zastal tam zůstane.

,,Děkuji." Řeknu a usměji se.

,,V pohodě, jsem Rotxo, a ty jsi?" Zeptá se mě, já se usměji a řeknu.

,,Su'ana, jsem Su'ana."
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
450 slov. Omlouvám se za včerejší neaktivitu 😭🫶🏽. Včera mě a kamarádku, honil úchyl v bílým kamiónu 😍🫶🏽. (I si mě vyfotografoval 😍) Ale jinak jsem ✨orlajt ✨🥵😍.

Tvoje holkaKde žijí příběhy. Začni objevovat