Kluci tam stáli a vraždili se pohledy, musela jsem zasáhnout, jinak by se zabili.
,,Neteyame, je už tma, pojď jdeme."
Řeknu a čapnu ho za ruku. Net se nechá vést.
,,Zítra se uvidíme."
Slyším na mě, z dálky křičet Rotoxa. Uměji se pro sebe když si uvědomím, co se dneska stalo. Vždyť já měla první polibek! Hlavně v tom bylo tolik různých emocí, které jsem ještě necítila, byli pro mě nové. Přemýšlela jsem o polibku tak moc, že jsem ani nevěděla, že za mnou není můj asi kamarád.
,,Su'ano!"
Slyším za sebou. Ihned se otočím a divně se zatvářim. Neteyam stojí na jednom místě, ani se nehýbá, jen na mě kouká.
,,Co děláš?"
Zeptám se ho a rozejdu se k němu. Net, semnou celou dobu udržuje, oční kontakt. Když u něj konečně stojím, prohlídnu si pořádně jeho obličej.
,,Musím se tě na něco zeptat."
Řekne Neteyam, tím mě přesvědčí, že není v transu. Kývla jsem hlavou, na náznak, že může mluvit.
,, Miluješ ho?"
Zeptá se Neteyam. Na tudle otázku sama neznám odpověď. Vím že k němu něco cítím, ale, že by lásku? Nevím, neříkám že to není možné. Ještě před chvílí, jsem se trápila, kvůli někomu jinému.
,,Já nevím, Nete."
Odpovím mu a lehce pokrčím rameny. Net se zasměje a přesměruje pohled do země, jako kdyby tam bylo něco zajímavého.
,,Proč se na to ptáš?"
Zeptám se. Neteyam se mi, zas koukne do tváře a usměje se.
,,Já nevím, bojím se."
Odpoví mi Net. Vím, že ho něco trápí, nelíbí se mi to.
,,Neteyame vyklop to, stalo se něco z Aurou?"
Zeptám se starostlivě. Neteyam začne záporně kroutit hlavou.
,,Ne, ona s tím nemá nic společného."
Řekne Neteyam a usmtně se usměje.
,,Nechci tě ztratit, víš? Proto ti to nechci říct."
Řekne Neteyam smutně. Bylo to napínavé, nevěděla jsem, jestli mi to řekne, nebo ne.
,,Tak povídej. Neboj, ať uděláš cokoliv budu tu pro tebe."
Řeknu, snažím se mi dodat kuráž. Chci, aby mi řekl co ho trápí.
Ticho, ticho panovalo několik sekund, minut.,,Miluji tě!"
Vyhrkne Neteyam.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Co bude asi dál? No to vám dneska neřeknu!;)
340 slov🫶🏽.Btw mám udělat knihu o love story Bradavice, Draco? Nevím, jestli by se vám to líbilo :). Pište prosím do komentářů.
ČTEŠ
Tvoje holka
FanficV ten den sem něco cítila, a nebylo to jen propíchnuté břicho.. Její otec, Mike, přijel společně s Jakem Sullym do pandory, oba měli stejný úkol, oba ho porušili, oba se zamilovali do dívek. Po válce s nebešťany se Mike převtělil do svého avatara na...