2. Nový domov.

135 12 4
                                    

*o 9 let*

Dnes je den kdy uvidím konečně babičku.
Uvidím poprvé další Na'vi.
Babička má narozeniny, a je nemocná, takže sme museli letět mi za ní.
Vždycky letěla ona za námi.

Dobalila jsem si poslední věc, a šla upevnit tašku na ikrana.
Bude mi to tu chybět, tadyten den musel přijít tak i tak..Bojím se že tam třeba nezapadnu.

,,Nad čím Dumas holčičko?" Slyším hlas za mnou. Otočím se a uvidím za mnou stát tátu, usměji se na něj a řeknu.
,,To je jedno, jen se bojím že nezapadnu." Řeknu smutně.
,,No tak, přece seš moje holka! Jsi Su'ana Rell!" Řekne táta povzbudivě, zvednu k němu hlavu a daruji mu úsměv.

,,Jedem?" Ozve se hlas mého staršího bratra.

,,Jasný chlape následek, kde máš mámu?" Řekne a zeptá se táta.

,,Tady!" Ozve se máma ode dveří. Co já bych jen dělala, bez nich? Nic nebyla bych ani na světě.. Miluji moji rodinu. Miluji, jak se o mě bratr stará. Miluji, jak mě táta dokáže, vždycky povzbudit. Miluji mámi smysl pro humor, vždy mě rozesměje.

,,Su! Nasedej." Ozve se bratr, a já vidím že už vyrážíme.
.
.
Nebyla to nijak dlouhá cesta, zas až tak daleko od vesnice nebydlíme, ale nikdo o nás moc neví.
.
.
,,mami." Řekla máma, když jsme doletěli, a rozeběhla se někam.

,,Kam šla?" Zeptal se táta a otočil se za ní.
,,Tanwana!" Řekl a tím mě donutil, se otočit. Tanwana je má, nemocná  babička.
,,Babi!" Řekla jsem a šla za mámou a tátou, který u ní už dávno stáli a vítali se s ní.
.
,,Babičko jak ráda tě vidím!" Řeknu nadšeně a obejmu jí.

,,Já tebe taky, Su'ano." Řekne má nemocná babička a obejme mě.

,,Tak co? Chceš pomoct najít nějaký kamarády?" Zeptá se a usměje se.

,,Kdyžtak pak, bratr se chce určitě také přivítat." Řeknu a kývnu za sebe, kde stojí můj brácha.
.
.
.
.
Sedím v našem stanu, pohledy ostatních byli strašný. Brácha si už našel nějaké kamarády, já očividně ne. Od doby co sem tu, nevyšla sem ze stanu, bojím se pohledů ostatních Na'vi.

,,Můžu dál." Ozve se z venku mužský hlas.

,,Ano.." Odpovím váhavě.
Do stanu vejde, kluk věku, asi jako sem já, má krásné vlasy a krásné oči.

,,Tanwana mi řekla že tě mám provést po vesnici a říct ti, kam máš a kam nemáš chodit." Řekne vážně a já přikývnu.

,,Dobře." Řeknu a postavím se, společně vyjdeme ze stanu.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tak a máme tu další chapter, už tu je i Neteyam možná Lo'ak?

Jinak chci se zeptat jestli máte nějaký nápad na love story z Aonungem? Pište mi nápady do komentářů, klidně i na koho by jste chtěli fanfikci z avataru.❤️ Pokusím se vám vaše přání splnit ❤️.

Ilysm.❤️

Tvoje holkaKde žijí příběhy. Začni objevovat