Po incidentu na pláži, si Jake zavolal Neteyama a Lo'aka. Netrpělivě jsem čekala před stanem. Chtěla jsem Neteyamovi něco říct, něco moc důležitého. Lo'ak vyšel, ale Neteyam ne.
,,Co se stalo?"
Zeptala jsem se Lo'aka. Lo'ak měl svěšené ramena, a koukal jen do země.
,,Musím se jít omluvit těm sráčům."
Odpoví naštvaně. Jen chápavě přikývnu, a dál nic neříkám. Lo'ak naštvaně odejde. Bylo mi ho, upřímně líto.
Neteyam vyšel, ani ne za minutku.,,Ahoj."
Řeknu, když si ho všimnu. Neteyam se na mě překvapeně otočí, a na tváři se mu objeví úsměv.
,,Ahoj, Su."
Řekne a usměje se ještě víc.
,, Víš, chtěla jsem ti něco říct. Chci ti to říct dlouho, jen jsem to nevěděla."
Řeknu a Neteyam kývne, ať pokračuji.
,,Zřím tě."
Řeknu rychle, a Neteyama to zaskočí. Jde vidět, že čekal vše, ale todle ne.
,,J-já-"
Snaží se říct Neteyam, ale nedořekne.
,,Ahoj! Neteyámku!"
Ozve se ten hnusnej hlas. Ne, jen to ne.
Otočím se na tu osobu, je to ona. Neteyam protočí oči a otočí se na ní.,,Ahoj Aury."
Řekne Neteyam a nahodí falešný úsměv.
Aury se usměje ještě víc, a skočí mu kolem krku.,,Pojď potřebuju ti něco říct."
Řekne Aury, a už ho chce vléct někam pryč.
,,Ne, ted něco řeším."
Řekne Neteyam. Jde vidět, že ji má už po krk. Aury na mě hodí naštvanej výraz.
,,Fajn!"
Řekne naštvaně a odejde. Kouknu se na Neteyama, a začnu se smát, ta holka je vtipná.
,,Zřím tě"
Řekne z ničeho nic Neteyam. Přestanu se smát. Jeho hlas se mi rozléhá v uších.
Neteyam se, ke mně přiblíží, a chytne mě za tváře, koukám se mu hluboko do očí. Nakonec propojím naše rty já. Tak se mi ulevilo, najednou mě nic netížilo v hlavě.
.
.
.
,,Omlouvám se za rušení."Rekne další hlas za náma. Aonung? Co on chce. Neteyam si ochranářsky a naštvaně stoupne přede mě.
,,Co chceš?"
Řekne naštvaně Neteyam. Aonung se na mě koukne, a pak zas, na Neteyama.
,,Jde o Lo'aka.."
Řekne nakonec Aonung.
.
.
.
.
.
.
Já vím, že vždy slibuji, že budu vydávat a taky se snažím! Ale vždy na to zapomenu. I'm sorry.
ČTEŠ
Tvoje holka
FanfictionV ten den sem něco cítila, a nebylo to jen propíchnuté břicho.. Její otec, Mike, přijel společně s Jakem Sullym do pandory, oba měli stejný úkol, oba ho porušili, oba se zamilovali do dívek. Po válce s nebešťany se Mike převtělil do svého avatara na...