POKUD VAM TEĎ PŘIŠLO UPOZORNENÍ ZE JSEM DALA NOVOU KAPITOLU, TAK JSEM JEN UORAVOVALA. OMYLEM JSEM PSALA ,,NAIA" MISTO ,,SU'ANA.". PROSTE JSEM SI ZAPLETLA JMÉNO, HLAVNI POSTAVY.
No nic užijte si příběh, a omlouvám se!(postava je Su'ana.)
.
.
.
.
.Řeknu mu to od začátku, do konce. Cítím se celou dobu tak trapně. Kdybych u sebe měla zbraň, asi bych se odstřelila.
,,Páni.. To je.." Nedořekne to Rotoxo, protože mu skočím do řeči.
,,Vím jsem divná, bodlá, nejspíš by ses se mnou neměl ani bavit." Řeknu a začnu se zvedat, Rotxo však popadne mojí ruku, tím mě, zas posadí.
,,Ne! Teda ne, zůstaň. Poslyš, mám tě rád takovou jaká jsi. Zůstaň taková, prosím." Řekne Rotoxo o a tím mě srazí. Rotoxo se, ke mně začne naklánět, a já začnu panikařit. Pusu z jiným avatarem, jsem ještě neměla, teda pokud nebudu počítat tátu.
Nádech, výdech, nádech, výdech.
,,Jsi nádherná Su'ano." Řekne Rotxo a propojí naše rty. Nebráním se mu, naopak, spolupracuji. Tolik emocí co jsem cítila. Láska, hněv, smutek, hlavní byla ta láska, však nejsem si jistá jestli byla, k muži kterého teď líbám. V mé hlavě nic nebylo, bylo tam prázdno, nikdo nikde.
Polibek trval, kolik? Pět sekund? Pro mě to přišlo, jako několik hodin. Vše se okolo nás točilo, jak na kolotoči.
Odtrhli jsme se, až kvůli nedostatku kyslíku. Dýchali jsme jako po maratonu.,,Nelituji toho, a ty?" Zeptal se mě Rotxo. Zbrkle sem kroutila hlavou na jednu stranu, na druhou stranu, na náznak že ne. Usmála jsem se, byla jsem šťastná.
Rotoxo se zahleděl někam, za nás, a na jeho tváři se objevil strach. Ohlédla jsem se kam to kouká a stál tam zas on, ten kvůli kterýmu jsem tady.,,Miluješ ho?" Zeptal se Rotxo. Vím na koho se ptal, na Neteyama, ale nevěděla jsem co mám odpovědět.
,,Ne." Řeknu a Rotoxo se na mě usměje. Nevím zda je to pravda, to co říkám. Možná prostě lžu sama sobě. Neteyamova kroky se přibližovali, blíž a blíž a já panikařila.
Proč zamnou šel až tak pozdě? Proč za mnou vůbec šel?,,Su'ano, co tu děláš. A co mělo znamenat tamto?" Zeptá se Neteyam. Vyděšeně se otočím a kouknu mu do očí.
,,Co tu děláš ty?" Zeptá se naštvaný Rotoxo.
Todle dobře nedopadne.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Haa, další kapitolaaaaa. Xd.
370 slov👾.
ČTEŠ
Tvoje holka
FanfictionV ten den sem něco cítila, a nebylo to jen propíchnuté břicho.. Její otec, Mike, přijel společně s Jakem Sullym do pandory, oba měli stejný úkol, oba ho porušili, oba se zamilovali do dívek. Po válce s nebešťany se Mike převtělil do svého avatara na...