8. Skxawng.

97 13 5
                                    

Mně se to tu upřímně nelíbí, ale co můžu dělat? Spíme všichni v jedné místnosti, takže se tady soukromí nedočkám. Ani nevím, co si mám myslet, o lidech. Všichni na mě házejí nenávistné pohledy, copak jsem jim něco udělala? Ne, neudělala.
.
.
.
,,Nad čím přemýšlíš?" Zeptá se mě Kiri, která sedí vedle mě na molu.

,,Nad tímto prostředím. Nic jsme jim neudělali, a oni nás musí nenávidět." Řeknu a kouknu se jí do očí. Kiri se smutně pousměje.

,,Jo, takový někteří avataři jsou. Kdyby jsi žila ve vesnici, poznala bys to." Řekne smutně. Kiri celkové neměla dobrý život, už ve vesnici ji pár děti šikanovalo. Nechápu proč, přeci je jako každý jiný člověk. To že má jeden prst navíc neznamená, že je špatná. Kiri je super.
Nedalo mi to a musela jsem jí obejmout.

,,Hele bratřík si našel kámošku." Řekne Kiri kulišácky, a mě to donutí, zvednout pohled. Neteyam se procházel, z nějakou vodní avatarkou a smáli se. Něco mě vevnitř bodlo.

,,Jo baví se." Řeknu smutně, ale to Kiri nepozná.
Zamiloval se do ní? Ne, znají se přeci chvíli. Teď sme přeci přijeli, nemůže se hned zamilovat, nebo ano?

Neteyam si nás všiml a rozloučil se s ní. Neteyam se, k nám rozběhl, z úsměvem na tváři.

,,Kdopak to byl?" Zeptala se škádlivě Kiri, Neteyam se zasmál, a podrbal se na zátylku.

,,Nikdo, jen jsem si našel kamarádku." Řekl Net a koukl se na mě. Usmála jsem, se na něj a zvedla se.

,,No nic já musím jít..  Mám sraz." Řeknu a rozejdu se pryč, ani jsem se na něho nepodívala. Samozřejmě že z nikým sraz nemám, chtěla jsem jen odejít.
.
.
.
.
.
.
,,Su'ano!" Slyším za sebou povědomí hlas.

,,Ano?" Řeknu a otočím se. Rotxo za mnou běží, chudák nemůže popadnout, skoro ani dech.

,, Nechceš jít, ehm.. Na pláž?" Zeptal se Rotxo a já se usmála.

,,Jasný!" Řeknu. Rotxo si očividně oddechne.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tak je tu dalsiiii. 300 slov!🫶🏽
Ilysm byee.

Tvoje holkaKde žijí příběhy. Začni objevovat