Procházeli jsme se po pláži. Horký písek, se mi lepil na nohy. Bylo to krásné.
Smáli jsme se, bavili se.
.
.
.
Neteyam
.
.
.
Konečně, jsem si našel kamarádku, jménem Aury. Je stejně stará jako já, a fakt jsme si rozuměli.
Když jí ale viděla Su'ana, utekla.,,Co jí je?" Zeptal jsem se Kiri, která tam byla s ní.
,, Nevím." Řekla Kiri zamýšleně. Je mi jasné, že Kiri má aspoň tušení, co se děje. Kiri je vševěd.
,,Je divná." Řekne Aurya. Bylo to mířené na Su'anu.
,,Není divná, jen asi nemá svůj den." Řeknu. Aury argument mě naštval, ale nemůže vědět jaká, Su'ana je, nezná jí.
,,Dobře." Řekne se smíchem Aurya.
,,Jdeme?" Zeptá se Aury a koukne se mi do očí. Její oči byli krásné, měla v nich bouřku. Všichni obdivovali krásu avatarek, halvně vodních.,,Jo jdeme." Řeknu zasněně a Aur mě táhne pryč.
.
.
.
.
.
Su'ana
.
.
.
.
,,Neee to se ti nestalo." Zasměje se Rotxo mé příhodě z dětství. Dali jsme si za úkol, že si řekneme, jednu příhodu z dětství.,,Bohužel." Řeknu. Nemůžu se přestat smát, kéž bych Rotxa poznala dříve.. S ním jsem zapomněla na celého Neteyama, na tu jeho novou holku.
,,No není trochu pozdě?" Zeptá se Rotxo, pohled má upřený na obloze. Já kývnu na souhlas.
,,Jo je, ale ty hvězdy jsou krásné." Řeknu zasněně, Rotxo kývne.
.
,,Hele támhle je obdélník." Ukáže Rotxo na oblohu plnou hvězd.,,Mě to spíš připomíná Aonungovo hlavu." Řeknu, na to se Rotxo zasměje.
,,Jo, nebo to." Řekne Rotxo.
,,Miluju noční oblohu, je tak krásná." Řeknu zasněně. Rotxo se na mě koukne a kývne.
,, Viděl jsem i něco krádnějšiho." Řekne a koukne se na mě.
,,Co? To nejde. Kde?" Řekne výsměšně ale Rotxo zakroutí hlavou.
,,Před sebou." Řekne. Ale vždyť jsem před ním já.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jsem zpátky! Utnu vám to tady😏 sorry. Omlouvám se za neaktivitu ale lidi.... Já se zamilovala🤭. Snad, už budou normálně kapitoli.
ČTEŠ
Tvoje holka
FanfictionV ten den sem něco cítila, a nebylo to jen propíchnuté břicho.. Její otec, Mike, přijel společně s Jakem Sullym do pandory, oba měli stejný úkol, oba ho porušili, oba se zamilovali do dívek. Po válce s nebešťany se Mike převtělil do svého avatara na...