-Raven 2-

135 13 4
                                    

"Poz değiştirmesen nasıl olur, Y/N? Sabit kalman gerekiyor çünkü."

Göz devirdin. "Ben mumya değilim, Xavier. Hala canlıyım. Yani hareket etmem normal öyle değil mi?"

Xavier, senin bu ani sinirlenişine gülmüştü.

"Neden gülüyorsun?"

"Hiç." Dedi bıyık altından hala sırıtırken. "İnatçı keçinin tekiymişsin."

Sen Xavier'ın sözlerine kaşlarını çatarken o gülmeye devam etti. "Kaşlarını böyle çatarken iki kaşının arasındaki kırışıkları da çizebilirim ne dersin?"

Göz devirdin. Kısa bir sessizliğin ardından farklı bir sohbet başlatmaya karar verdin. Bunu yapacak olmana sen de şaşırmıştın."Bir balo olacakmış. Enid söyledi. Dönem ortasında gelmiş olmam iyi oldu bir bakıma."

"Evet, Kuzgunlar Balosu. Keyiflidir. Şu sıralar herkesi birilerini davet ederken görmen mümkün."

Xavier cevabı kısa kesip resme odaklanınca iç çektin. "Şu siren kız gözlerini senden alamıyor."

İşte bu sefer Xavier'ın dikkati sana kesilmişti. "Bianca'yla tanışmışsın bakıyorum."

"Enid anlattı."

Xavier mırıldandı. "Harikasın, Enid. Başka ne anlattın acaba..."

"Bir şey mi dedin?" Xavier sırıttı. Tuvaline dönüp tiyatral bir ifade aldı. "Buraya da düşük bir çene çizelim-"

Yandaki kutudan bir resim kalemi alıp ona fırlattığında teslim olurcasına ellerini kaldırdı.

"Tamam, sakin ol."

Sana attığı bir iki bakış sonrası bu sefer o bir soru yöneltti. "Sadece kuzgunlar mı ilgini çekiyor?"

"Çizmeyi seviyorum diyelim. Hem anlarsın ya, gerçeğe dönüştürmesi pek keyifli oluyor."

Elinle masanın üzerine taslak olarak çizilmiş kuzgunu hareket ettirdiğinde Xavier'ın ifadesi her şeyi anlatıyordu.

"Aman Tanrım... Bunu beklemiyordum."

Onun bu şaşkınlığına gülmüştün. "Şuanda tam olarak bir rakibiz."

"Hadi ama, Enid yeteneğimin seninle aynı olduğundan da mı bahsetti?"

"Bilgi alış-verişi yaptık diyelim. Bu arada resim bitti mi?"

Xavier başını salladı. Şovalenin köşesinden tutup sana doğru çevirdi. "Kuzgunu sanırım ben çizeceğim, Y/N."

Oturduğun yerde boynunu esnettin, kalkıp Xavier'ın yanına geldin. "Daha yarın olmadı ama değil mi?"

Resim tebessüm ettirmişti. Çok ince ve güzel çalışılmış bir resimdi. Söz konusu duvara kuzgun çizmek olmasaydı 10 üzerinden 10 verilmeye layıktı bu resim.

[Ana karakter sizsiniz;) Dolayısıyla iki resmi sizin hayal gücünüze bırakıyorum.]

"Bu kadarını beklemiyordum. Gerçekten çok güzel."

Onu gülümsetmiştin. "Yarın bir de senin resmini görelim bakalım."

***

"Hangisi daha güzel karar veremiyorum. Enid ve Ajax'in neden ihaleyi bize bıraktıklarını anlamıyorum. Resmen oylamayı reddettiler." dedin iki resmi birden süzerek. Çoktan ertesi gün oluvermiş ve resmini bitirmiştin. Şimdi oldukça ciddi bir şekilde Xavier'la yan yana durmuş resimlerinizi inceliyordunuz. Kolların göğsünde bağlıyken homurdandın. Söylediğim şey pek hoşuna gitmese de ağzından çıkmıştı bir kere. "Sanırım senin resmin daha güzel."

Xavier Thorpe | Hayal Et [One Shots] TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin