"Planım hakkında ne düşünüyorsunuz?
"Mantıklı, değil mi?" dedi Ajax, kendinden çok emin bir şekilde sana ve Enid'e bakarak. Ama ikiniz de bu plandan hiç memnun değildiniz. Enid, Ajax'ın söylediklerini yanlış anlamayı umarak bir adım öne çıktı.
"Bakalım doğru anlamış mıyım Ajax. Umarım yanılıyorumdur. Y/N şu eskrim turnuvasına kaydolacak ve Bianca'ya meydan okuyacak. Ve yarışma yarın. Bundan etkilenen Xavier ona çıkma teklif edecek. Ha bak bir şey daha var, yarışma yarın ve Y/N nin prova yapmaya vakti yok! Bu doğru mu?" dedi dişlerinin arasından sinirle.
"Doğru, tatlım."
"Xavier'ın bana çıkma teklif etme olayını, sonu bandajla bitmeyen daha parlak bir fikirle takas edemez miyiz?" dedin bıkkınlıkla. "Eskrimde ciddi anlamda hayal kırıklığıyım Ajax. Bunu bütün okul biliyor. Eğer gidip kaydolursam, alay konusu olurum ve tam bir aptal olarak etiketlenirim. Xavier hayatında hiç bu kadar aptal bir kız görmediğini düşünecek ve bana açılmayı reddedecek. Sonra da seni hırpalamak zorunda kalacağız. "
"Hayır, hayır," dedi Ajax ellerini havada sallayarak. "Hırpalanmama gerek yok, güven bana. Xavier beceriksizliklerinin ve korkularının üstesinden gelmeyi seven cesur kızlardan her zaman etkilenmiştir. Sonunda bana teşekkür edeceksin."
"Umarım."
•
Eskrim sınıfına girdin. Öğrenciler turnuva hakkında sohbet ediyordu, iki öğrenci köşede pratik yapıyordu, Bianca, Xavier ve Yoko ile bir masadaydı ve eskrim turnuvası için kayıt yaptıran öğrencilerle ilgileniyordu. Xavier'i görür görmez gergin bir şekilde içini çektin.
"Eğer planın işe yaramazsa topukla Ajax."
Yavaş ama emin adımlarla masaya doğru ilerledin. Seni gören Xavier belli belirsiz gülümsedi ve Bianca da eğlenerek suratını astı.
"Kayıt yaptıranlardan ders almak için mi buradasın? Üzgünüm tatlım. Turnuva bitene kadar özel ders alamazsın."
"Yanılıyorsun Bianca. Buraya kayıt olmaya geldim."
Bianca kısa bir kahkaha attı. "Bence sağlık sigortasına ihtiyacın olacak. Hayatta kalabileceğini sanmıyorum. Pekâlâ, adını yaz. Kaybedersen ağlama mendilin benden."
Xavier destekleyici bir şekilde gülümsedi. "Ona bir şans vermeye ne dersin Bianca?"
Bianca gözlerini devirdi. "Turnuva yarın saat 13:30'da. İyi hazırlan."
Adını yazıp imzaladığında artık çok geçti. 'Umarım revirde yeterince sargı bezi vardır,' dedin kendine. Xavier'in sesini duyduğunda dışarı çıkıyordun.
"Hey, Y / N!"
Sen dönerken sana gülümseyerek yaklaştı. "Turnuvalar için heyecanlı olmalısın. Sıkı çalışıyorsun, değil mi?"
Kaşlarını çattın. Hayal kırıklığı içinde içini çektin ve Xavier'ın parlayan gözlerine baktın. "Aslında, doğruyu söylemek gerekirse, hiç pratik yapmadım, Xavier. Turnuvaya sadece kendimi sınamak için katılıyorum."
Xavier'in gülümsemesi düştü. "ne? Hiç antrenman yapmadığını mı söylüyorsun? Eskrim derslerin pek iyi değil. Keşke bana haber verseydin, seni seve seve eğitirdim."
"Sorun değil, konfor alanımdan çıktığımda bana ne olacağını görmek istiyorum. Sahnede biraz zaman geçirmenin zararı olmaz.
Kıkırdadı. Koruyucu kaskını tutan ellerinden biri senin omzunu sıvazladı. "İyi şanslar."
Tam gidecekken bileğinden nazikçe kavradı. "Lütfen dikkatli ol, olur mu?"
.
.
.
Ta daaaaa😁İkinci bir part gelecek merak etmeyin. Öpüldünüz❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Xavier Thorpe | Hayal Et [One Shots] Tamamlandı
FanfictionXavier Thorpe ile hayal edin:)