-Vanilla & Sandalwood-

105 14 2
                                    

[Eğer okuyorsanız ve hoşunuza gidiyorsa yıldızı parlatmayı ve satır arası yorum atmayı unutmayın.  İyi okumalar♡♡]

"Ve sonra taşa dönüştüm. Eminim Enid gelemediğim için çok kızmıştır."

Ajax Xavier'e başına gelenleri sanki yeniden yaşıyormuş gibi anlatırken, Xavier buna hiç aldırmıyor gibiydi. Ajax bunu biraz geç fark etti. Düşünceli arkadaşına biraz daha döndü ve onu dikkatle inceledi.

"Enid'in bu sabah kurt kıza dönüşmüş bir halde odama daldığını söylemiş miydim?"

"Evet, ne güzel." Dedi Xavier hırkasının fermuarıyla oynayarak.

Ajax devam etti. "Eğer beremi bir daha çıkarmazsam bana bigudi yapacağını, kırmızı oje süreceğini ve pijama partisi yapacağımızı söyledi. Bende kabul ettim."

"Çok sevindim." Ajax Xavier'in omzuna vurdu. "Hey! Ne düşünüyorsun sen? Saçma sapan şeyler söylüyorum ve sen bunları doğrulayıp duruyorsun. Neyin var senin?"

Xavier içini çekti. Düşünceli bir şekilde dudaklarını büzdü ve arkadaşına döndü. "İyi değilim. Üç gündür uyumadım, uyuyamıyorum. Sınıfta sürekli dalıp gidiyorum, dikkatim dağılıyor. Bazen resme o kadar dalıyorum ki kontrolümü kaybediyorum."

Ajax sırıttı. "Bekle, aşık mı oldun sen?"

"Ne? Hayır! Yani, bunun konuyla ne ilgisi var?"

Sen her şeyden habersiz Eugene'in arılar hakkındaki sohbetine katılırken Ajax Xavier'a başıyla seni işaret etmişti.

"Sence Y/N şu sıralar çok mu dalgın?"

Xavier sana ilgiyle baktı. Gözleriniz kilitlendi.

"Öyle görünüyor. Dün sabah derse geç kaldı. Dersten sonra da boynundaki siyah atkı neredeyse yerleri süpürüyordu, Rowen uyardı."

"Bingo! O medyum kıza aşıksın. Biliyordum." Dedi Ajax övünerek. "Onun rutinini rapor etmişsin."

Xavier gözlerini kıstı. İşaret parmağını dudağına götürdü ve bastırdı.

"Şşşt! Çeneni kapatacak mısın?"

Ajax kollarını göğsünde kavuşturdu. "Peki sen Y/N'den hoşlandığını itiraf edecek misin?"

Xavier gözlerini devirdi, isteksizce Ajax'a yaklaştı ve mırıldandı. "Evet onu unutamıyorum. Rahatladın mı?"

Ajax Xavier'e bir zafer gülümsemesi gönderdi. "O halde, aşıkları yeniden bir araya getirmenin ruhuna uygun olarak, bunu öğleden sonra ilk fırsatta Enid'e söylemem gerekecek. Eminim o biraz yardımcı olabilir."

"Saçmalama, gidip ona söyleyecektir."

*

"Yok artık! Buna inanamıyorum! Bu çok heyecan verici!" Enid büyük bir sevinçle karşılık verirken, Xavier Enid'in heyecanından korkmaya başladı.

"Y/N bunu bilmek zorunda! Bunu kesinlikle duymalı!"

"Hayır, sakın buna cüret etme!" Ajax ve Xavier aynı anda bağırdı.

"Bize yardım edeceksin. Bir planım var. Y/N bu saatlerde tam olarak ne yapıyor?" Dedi Ajax.

"Genellikle terasta meditasyon yapar. Sonra da kitap okur. Neden?"

Ajax dirseğini Xavier'in omzuna koydu. "Sevgili arkadaşım bu akşam psişik bir seans için en sevdiği medyuma gidiyor. Ne kadar romantik, değil mi?"

Xavier Thorpe | Hayal Et [One Shots] TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin