-Too much green-

112 10 0
                                    

"Peki, bu ne renk?" Giydiği mor pijamayı işaret etti Enid.

Sinirli bir şekilde içini çektin. "Dedim ya, hiç renk göremiyorum, her şey siyah beyaz."

Enid endişeyle yanına oturdu. "Weems'e gitmek istemediğine emin misin?"

Yataktan kalktın ve odanın içinde dolaşmaya başladın. "Bu normal. Ailemin üzerinde bir lanet var. Belli bir olgunluğa eriştiğimizde, ki bu asla belli olmaz, renkleri göremeyiz. Eğer o kişiyi görmezsem..."

"Kimi görmezsen?" Dedi Enid. Kafası oldukça karışmış görünüyordu.

"Ruh eşimi. Bu lanetin benim adıma sona ermesi için ruh eşimi görmem gerekiyor. Tabii ki onun kim olduğunu bilmem imkansız. Eğer onu bulamazsam, bu aylar, yıllar sürebilir. Ve bu arada, gözlerim bu şekilde renkleri göremezken sırf soyumuzu devam ettirmek için ruh eşim olmayan biriyle evlenirsem, tüm ailemin görme yetisi tamamen siyah beyazdan ibaret olacak."

"Yani ancak gerçek aşkını bulursan gözlerin renkleri görebilecek öyle mi? Ama eğer öyleyse senin doğduğun andan beri siyah beyaz görmen gerekmez mi?"

"Hayır. Büyü bir bakıma aşkın geleceğini görüyor. Kim asıl aşkını hangi yaşta bulacaksa bu büyü o zaman devreye giriyor. Mesela büyük kuzenim sevgilisinden bu yüzden ayrılmış."

"Çünkü tanışmadan önce kuzeninin gözleri siyah beyaz değilmiş. Önünde sonunda ayrılacaklarmış."

"Bingo. Çabuk kapıyorsun. Ama kuzenim eski sevgilisinin onun kaderi olmadığını bile bile bir süre aşk acısı çekti."

Yüzün düştü. Tam o sırada Enid'in hülyalı sesini duydun.
"Aman Tanrım, ne kadar romantik!"

Sen ona boş bakınca eski haline döndü ve sana umut vermek istercesine yanına gelip elini tuttu. "Kaderindeki çocuğu bulacağız. Sadece sakin olman gerekiyor."

"Biliyorum. Ama bu duruma imkansız gözüyle bakıyorum. İçimdeki ses bulamayacağımı söylüyor."

Enid muzipçe gülümsedi. "İç sesler her zaman doğruyu söylemez. Bazen sadece derin bir nefes alıp önüne bakmak gerekir. Hadi ruh ikizi avına çıkalım!"

"Ne?"Dedin şaşkınlıkla. "Enid, renkleri göremiyorum. Bunda bile iyi bir pay mı arıyorsun?"

Enid göz kırptı. "Hayır, sadece bardağa dolu tarafından bakıyorum. Ayrıca içinde aşkın olduğu her şeyde bir güzellik vardır."

Seni elinden tutup kapıya çekiştirdi. Sen ona dersi hatırlatana kadar bu eylemini sürdürmüştü. En sonunda beraber derse girdiniz. Sınıfta Enid çaktırmadan herkesi süzdü. Ruh ikizin olabilecek her kişiyi sana gösterdi. Ancak gözlerin hala siyah-beyaz görüyordu.

"Peki ya Fred? Olamaz mı sence?"

"Onun gözlerine sınıfa girerken rastgele denk gelmiştim. O değil. Aslında Enid, belki de siyah-beyaz bir dünya daha güzeldir ne dersin?"

Enid ofladı. Ardından bir fikirle yüzü güldü.
"Y/N! Senin annen ve baban da burda tanışmıştı ve birbirlerine aşık oldular değil mi? O yüzden senin ruh ikizini de burada bulman çok yüksek bir ihtimal."

"Ailemle ben ne alaka?"

Enid göz devirdi. "Büyüler kendini tekrarlar. Üstündeki lanet bazı konularda denk düşebilir. "

O sırada Bayan Tornhill elini hafifçe masaya vurdu. "Evet sevgili öğrenciler. Zehirli tohumlar hakkında güzel notlar aldığınızı düşünüyorum. Bir dahaki dersimizde bunların üstünden geçeceğiz. Ve sıkı not alan bir kişi benim için notları Xavier ile paylaşabilir mi? Kendisi biraz rahatsız hissediyormuş. Dersten kalmamalı."

Xavier Thorpe | Hayal Et [One Shots] TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin