Part:6 Derin

1.3K 23 2
                                    

NOT: Bölüm cinselik içeriklidir!

Gözümü hafiften araladım yanıbaşımda makas gibi açılıp yatmıştı... İnanmakta zorlanıyordum. Tamam bunların hepsi fazla gelebilir ama yemin ederim ki bu yaşadıklarımın hepsi gerçek. Bu mükkemel kadın benim olmuştu ben de onundum. Parmağımı çıplak belinde şöyle bir dolaştırdım. Beni delirten o harika gülüşüyle yüzünü yastığa gömdü. Sen sırıtmana bak ben şimdi sana gösteririm. Tırnağımı batırasım geliyor. Yoksa yanağından bir ısırık mı alsam. Tepkisi nasıl olur acaba? Ama kıyamıyorum şimdi böyle de uyandırsam fazla olur yazık kıza. Kulağına doğru eğildim..

''Şimdi. Sabah hikayemi duymak istermisin aşkım?''

Dudağı yukarıya kıvrıldı...
''Ihımm..''

"En güzelini."

"En guzeli."

Dudağımı kulak memesine sürterek fısıldıyordum. İrkilmesi son derece zevk vericiydi ayrıca bunun sebebi olmam da ayrı bir haz tabi. Dilimi hafiften kulağında gezdirdim. Nefesimi dışarıya üfleyince inledi ve boynunu sunarak devam etmemi ima etti. Bir an önce o kusursuz çıplaklığa ulaşmak için üstündeki siyah çarşafı çekip bir kenara fırlattım...

"Sırtını bana bırak nefesim."

Beyaz gülüşüyle döndü...

Üzerine geçerek bedenimi sırtına bastırdım. Saçlarını elime dolayıp kaldırarak dudağimi ensesine yapıştırdım ve yalayarak bir yandan da kalçasını avuçlarıma alıp sıkmaya başladım aldığım zevk beynimi yakıyordu. Git gide sesi yükseliyordu. Elimi altından su gibi sıyırarak göğüslerine ulaştım. Düz ve sertti! Daha fazla vakit kaybetmeden ikisini de avcuma aldım. Off var mı kadın gibisi? Keşke 4 elim olsaydı da o kalçaları birakmak zorunda kalmasaydım. Sıkmaya devam ederken vücudunu bana çevirdi adeta suratını suratıma dayattı... Nefes nefese kalmıştık ve birbirimize bakan ateş gözlerimiz, arzu ve qşk doluydu...

;) "Buyur bir şey mi istedin?"

Ve kesinlikle bu bir aşk gülüşüydü.

''Seni istiyorum..''

32 dişimi ona sergiliyerek başımı salladim...

"Bunu sen istedin...''

Kıkırdaya kıkırdaya göğüslerine indim. Parmaklarımı ötekinin üstünde oynatırken, sağ göğüs ucunu da dişimin arasına aldım ve dilimin ucunu başında gezdirerek ara sıra göz altından da olsa yuzune bakmayı de ihmal etmiyordum.
Karın kaslarım, sırıl sıklam vajinasına yapıştı bunun hoşuna gittiğini farkedince, oraya konsantre olup ağırlığımı daha da arttırarak üstüne bastım. Bunun fairplay olduğundan pek emin değilim. Bildiğim tek şey yaptığım hareketin tartışmasız bir şekilde onun çıldırışına yetmişti ki çığlıklarla beni kendine çekip daha da azdırıyordu. Dayanamıyordum artık ona bir an önce sahip olmak istiyordum. Göğsünün tamamını ağzıma alarak sertçe emip ısırıyordum. Başlamışken ellerimi bedeninde sörf yaptırarak önce göbeğinde küçük bir gezintiye çıkarttım ve devamına gelince.. Tabi vajinasına inmek sırası gelmişti artık. Oralara vardığımda, önce elimi ıslanmış kadınlığında gezdirdim. Parmaklarımı içinden inen sıvılarla ıslattıktan sonra, orta ve işaret parmağımı birleştirerek içine soktum. Sırtımdan beni kendine bastırdığı sırada, batırdığı tırnaklarından sızlayıp ve muhtemelen kanamaya başlamıştı! Ama umrumda değildi, bu zevk herşeye bedeldi. Ritmi bozmadan darbelemeye devam ediyordum. Haz tavan yapmıştı ki aniden bürün vucudu titremeye başladı. Durdum bir kaşım havaya uçtu, altımda olan eserime gururla bi göz attım ve nihayet boşalmıştı. Evet sevdiğim kadının orgazmını sağlamam harika bir şey....

DüşüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin