12.Bölüm

143 6 5
                                    


11 bölümden devam.

Bi sorun oluşuyor taslaklarda o yüzden uzun yazamicam arkadaşlar özür dilerim.

Bölümler ancak 300 çıkıyor.

Burdan devam.

Iyi okumalar.❤💖💙💚💛💜

□•♤◇•♧○□♡●♤●♤♤•◇°♧•♧○□●♡










Hatırlatma.

Berkin yüzüne yaklasıp dudağına tüy gibi bir öpücük verdi. Fısıldadı kulağına doğru
" seni çok seviyorum berkim sen benim herşeyimsin seni kimse alamaz benden ve bu koray yada pusat olsun onlar hasta seni benden almaya çalıştılar. Bende onları yok edicem bu dünyadan. Dedi.

Sonra oyalanmadan ara sokağa girip ısız yerden şarabını gördüğünde hemen arabayı açıp berki nazikce koydu arka koltuğa  ve battaniye çıkartıp üstüne örttü ve alnına öpücük koyup on koltuğa geçti ve motoru çalıştırıp yola koyuldu.

Hemen sağ kolunu aradı.

Hemen açmıştı. melih.

Ama konuşmasına fırsat vermeden hemen konuya girdi. " melih hemen pusati ortadan kaldır. Aynı koray gibi anlaşıldımı."Dedi

Melih tm deyince hemen kapattı ve dikiz aynasından baktığında berkenin güzel yüzünü gördü ve çekti içi gider gibi ve dudağın kenarı kıvrıldı.

> Bu kimmi ediyorsunuzdur. Bu kişi karahan yıldırım. Yer altının en kötü kişisi  şimdi siz nasıl kalbi var derseniz var olamzmı yani hoşlanma yada aşk varsa herşey olur.

Mafya camisadında herkes korkar karahandan kimse karşı gelemez ama gelenler olursada acimdan derisini yüzüp köpeklere yem eder bütün iyrenc işkence biliyor.

Ve onlar ağlayınca, yalvarınca karahan onların haline kahkahalar atıyor ve devam ediyor işkencelere.

Karahan böyle biri işte kimse degistiremez ama. Berke değiştirdimişti.

Sadece berke gösteriyor şefkat yanini iyi taraninı.

Karahan evine yaklaştığında biraz yavaşladı.

Büyük bahçeye giriş yaptı.

Arabayı arka tarafa parkedip çıktı.

Ve arka koltuktan vermeyi cıkartıp evin kapısına yürüdü ve kapıya açmak için cebinde anahtarı çıkardı berkin düşürmeden.

Kapıyı açıp içeri girdi ve yukarı kata çıktı ve beyaz bi kapıya geldiğinde hemen berkle içeri girdi ve  berki yatağa uzandır ve üstünü örttü ve odadan çıktı.

Şimdi şu 2 angıntla ugraşmasi gerek sonra bol bol zamanı olur berkle.
Diye düşündü karahan ve ise koyuldu.

Zaten kapıda yığınla koruma var berkeye zarar gelmicegi için içi rahattı.

Devam edecek.














Evet bölüm nasıldı.

Karahan peki?

Evet nasılsınız.

Sizi çok seviyorum.❤

Şimdi ben hiç oy yada yorum bahsetmiyorum dimi size kalmış ben öylesine yazıyorum bu kitapları yine sağol bazı kişiler atıyor ya beni çok mutlu oluyorum. Hepsine benden kocama 💜💛❤💖💙💚
Diyorum.

Atmiyanlarada canları sagolsun nedim daha ama sizi zorlamam siz nasıl isterseniz öyle yapın.

Hadi bukadar yeter yeni bölümde görüşmek üzere.❤

 / Sen Benim Herşeyimsin / { GAY }  Düzenlenmeye Alınacaktır. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin