16 bölüm

152 7 13
                                    


Ben geldim.

Yeni bölümle bide ağğğğğğ❤️

İyi okumalar🤍💗🤗🥰





















Dudağımdaki baskıyla irkildim. Şuan bu mafya kılıklı adam beni öpüyordu.

Kollarımı öne ketirip itmeye çalıştım.kımıldamıyor bile oç
Kafamı çevirmeye çalışıp kurtulamaya çalıştım.cok sıkı tutuyor.

Şuan korkmaya başladım ya babam benim yokluğumu farketmedimi daha niye Ben niye

Gözlerimi sımsıkı kapatıp bitmesini bekledim.

ban uzunmuş gibi gelen dakikalar bittiğinde Karahan üstümden çekildi gozlweimi açtığımda iki çift göz beni izliyordu.

Gözlerine baktığımda kararmış ve go bebekleri büyüyordu vay anası sikmese bari.

İç ses / merak etme yemez seni tani bu bakış biraz ürkünç denebilir berke.

İç sesin konuşmasıyla iyide iyiye tırsmaya başladım.

Amk ben niye bu evdeyim?ve bu kişinin yatağındayım?ve neden beni öpmesine izin verdim?neden kaçmıyorum?

Ben bu düşüncelerle oakdar odakliydimki Karahan ın beni ne ara kucağına alıp odadan çıktığımızı farketmedim bile koridor da yürüyüp asaga kata indi.

Mutfağa geldiğimizde hala kucagindaydim.

Debelenmeye başladım." Birak beni  karan neden beni kaçırdın he" Dedim

Karahan benim sözlerime kulak bile kesilmemşti bile yaaa ofladim.

Nasılsa bırakmicak beni  inat amk inat piç nolcak.

Sinirle karanın suratına bakmaya başladım.

Karanda benim ela irislerime bakmaya başladı.

İç ses / siz böyle hint dizisi gibi bakışmayı sürdürcekmisiniz berko he ben anlamamak siz hint dizi çekmek vs  yapmak.

İç ses allahışkına pat diye girme ya söze olmuyor böyle ama sanane hem belki bakışma yapicaz ama bilmiyorum çünkü sikecek gibi bakıyorda  bide ben korkmalimiyim bu baskılardan acep?

İç sesin cevabı gecikmedi tabi.

İç ses / valla yaparmış yapar nedermiş insan oğlu götü kolla berke.😛🤣

I  ses öyle deyince allahim yanaklarıma sıcak basıyor ya.

Kes sesini İç ses ve defol git bakim burdan bende bakışmaya dönem olurmu canemm.😒

İç ses / tm be devam et sen hint dizi çekmeye dikkat ette adama sakso çekmeyesin emi annem dikkatli ol jojuğum.🤣😂😃

İç se sg olup gittinde ben kıpkırmızı Olmuştum bile benmi cekicem saksoyu banane amk Karahan çeksin bana.

Allahim ben ne pis şeyler  düşünüyorum  böyle sen korku yarabbim.💗

Karahanla bakışmayı kesip hemen kollarından ansızın atladım ve koşarak çıktım mutfaktan.

Salondan gecip yukarı çıkmaya başladım hızla. Ben nasıl kacicam bu büyük evden ya diye sızladım.

Odaya geldiğimde hemen kapıyı açıp içeri attım kedimi inş gelmez pis sapık gerçi ben nesyemde bw  daha beteriyim ya pis düşüncelerle dolu beynim.

Bence sulandı beynim kafayı iyiyecem bu adam beni nerden tanıyor ya ben bu karhani hiç gormedimki hayatımda vay anası ya.

***

Karahan

Mutfağa getirdiğimde konuşmaya başladı.

Berke" bırak Beni Karahan nedne beni kaçırdın he" dedi.

Dediklerini siklemedim Bile berke seni nasil sevdiğimi bilessinki seni hergun her dakika 7:24 saat izledim.

Tabi sen bilmessin görmüyordun bile beni ama bitti artık yanımdasın bana illaki alışacaksın o günü iple çekiyorum.

Berke bana sinirle surat ifadeyle bakmaya başladı.

Kafamı ona döndürüp bende ona bakmaay başladım.

Ben onun yüzünü incelerken o ise düşüncelerle boğuşuyordu.

Cilleri dikkatimden kaçmadı uzun uzun inceldim yüzünün yarısı ciller doluydu  çok güzeller ya Allah ne güzel varlıklar yaratıyor.❤️

Birden göz temasını kesti hersey aynanda gerçekleşti berke  kucagimdan atladığı gibi koşmaya başladı.

Ben ise arkasında kısık  gözlerle bakıyordum.

Peşinde yavaş yavaş takip ettim. Biliyorum benden  korkuyor ama ben sevdiğime asla zarar vermem verememki.

Yukarı kata hızla ilerledi böcek koşmaya devam ederse biyerini incilte bilir arkasından saki  adımlarla ilerdim. yukarıdan kapı sesi duyduğumda daha merdivenin ortasındayım.

Onu daha fazla korkutmamak için ofise doğru yöneldim.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.

D e v a m    e d e c e k










Evet bölüm nasıldı?

Beyendinizmi?

Kötümü yazıyorum acaba ya?

Kontrol etmeden attım hata varsa affola.💖

Neyse yeni bölümü atmaya çalarım inş

Sizleri  cokkk seveyerum  uşağım 💝❤️

Chun hei















































 / Sen Benim Herşeyimsin / { GAY }  Düzenlenmeye Alınacaktır. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin