Allahim 1. bin oukumuş kitabımı çokkk mutluyum.kitabımı okuyan herkes sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.💜😢🤎
Kitabımı daha özenle yazıcam bundan sonra biliyorsunuzki ilk bölümlerde öylesine yazdıydım.okunmaz zannettim ama okundu yaaaaaa.😢😢😢❤️❤️❤️❤️❤️
Final bilmiyorum.ama sezon finali yaparım.hemen bitmicek bu kitabım.oyle karar verdim.ha bu arada profilime girip yalnızlığa doğan ışık. Kitabıma bi göz at derim canım okurum.
Okunursa devam etcem.💜🤎Öncelikle çok özür diliyorum sizlerden.affedin.sizi çok beklettim.😢
Busefer bekletmicem.hadi başlayın siz okumaya.
Napim.ilham perileri gelmiyor bana.😤😫neyse fazla konuştum.
İyi okumalar canlarım.❤️
Odada bir saattir oturuyorum. Odaya girdiğimde arkamdan gelmedi. Bile bu iyi en azından kaçmam için zamanım olur. gözlerimi odada dolaştırdığımda sade bi odaydı yani, gözlerime devasa pencere takıldığında hemen vicudum harekete geçti.pencereye yaklaşıp.kulpa uzandım.kendime çektiğimde açıldı. Şaşırtıcı.hemen kapısını açıp aşşağa şarktım. Gözlerim irişleştı çok yüksek.heme kendimi geri çekip deri derin nefesler aldım.
Berkcim malmsın korkuyorsan ne akla hizmet sarkıyon acaba beyinsizsin yeminlen
Napim iç ses kaderime razı olupta yatakta keyif yapacak değilim.bitti.
Öf tamam be hemn çirkefleşme bana.sen önce bu adamdan Kaç seni nasil alıp buraya getirdi onu düşün yada bosver kaç amk kaç berke bu adam senin götünü-
Of kes sesini İç ses Ben kaçıcam bikere sussss.
İç sesin konuşmasına izin vermeden hemen kapıya ulaşıp yavaşça açtım.Kafamı çıkartıp koridoru kontrol ettiğimde kimsecikler yoktu. gülümseyip hemen kendimi odadan dışarı attım.
Ses çıkarmadan merdivenlerin olduğu tarafa yol aldım.geldiğimde hemn asaga koştum.
Salona girdiğimde de ise sesler geliyordu. Kapıya göz attığımda ses kapıdan geliyordu.
Hemn mutfağa yol aldım. mutfaktada kapı var yani pencere gibimsi bir şey.ordan rahatça girerim ben.
Mutfağa girdiğimde hemn pencereye ilerleyip açtım.cam aralandığında hemen kendimi dışarı attım.
Kafamı kaldırıp bahçeye göz attığımda hiç kimse yoktu. Kaşlarımı çaktım.
İyide kurumlar nerde?lan yoksa bu Karahan bana oyunmu oynuyor?
Hemn oturduğum yerden kalkıp bahçe kapısına ilerledim.gözlerimi oraya diktiğimde 2 koruma vardı.hmmm
Kas yığınları nolcak.burdan kaçıp gitmem lazım.bu adam beni kesin.dusunme düşünme.
Hiç bi bok yapamaz bana pislik.duvar kenarına sinip saklandım.
Berke birşey unutuyorsun.bu evin dışında küçük kameralar var sende gözüktün bile bazılarına.
İç ses konuşunca haklı olduğunu kanahat getirip.kafa salladım.
Peki napcam amk.
Karahan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
/ Sen Benim Herşeyimsin / { GAY } Düzenlenmeye Alınacaktır.
Horroryine sınıfta boş boş oturuyordum sınıftakiler bazıları burada öğlen arasındaydı zaten bahsetmemle zilde çalmıştı sınıf yavaştan dolamaya baslamisti zaten öğretmen zilide çalmisti bi dakika sonra . . Birden Bire sın...