Matthy pov:
Ik probeer mijn ogen open te doen, maar er schijnt precies een licht in mijn ogen. Ik draai me op mijn zij, verwachtende dat ik tegen Milo aan zal komen. Maar als ik na drie keer draaien nog niks voel, schieten mijn ogen wel in één keer open. Hij is al opgestaan.
Ik blijf even stil liggen om te kijken of ik wat gerommel van beneden hoor komen. Niks.
Mijn hand reikt naar zijn nachtkastje waar ik mijn telefoon wil pakken. Maar niet alleen mijn telefoon; er zit een briefje bij. Sinds wanneer schrijft Milo briefjes? Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ik krabbel overeind en open dan snel de brief.Goeiemorgen schat,
Ik was het vergeten (te vertellen) dat ik een wedstrijd had vanochtend. Ik ben daar nog tot ongeveer 2 dus als je wil komen kan dat, en anders kan je ook gewoon thuis blijven. Ik hou van je, tot straks.
Milo.Met een glimlach lees ik het briefje nog een keer. Zo schattig, normaal doet hij dit niet. Snel stuur ik hem een appje.
Milo <3
Hey -
Ik kom zo even langs bij je wedstrijd, maar waar heb je 'm? -- gister had je mijn locatie toch ook gevonden?
Moet het vandaag ook wel lukken toch
- Oh trouwens ik heb alvast wat ontbijt gemaaktIk pruil mijn lip een beetje omdat het zo lief is...
Ik stuur hem een 'dankje' met drie hartjes terug, en sta dan op om wat normale kleding aan te doen. Überhaupt kleding aan doen. Vannacht had ik echt geen zin meer om uit bed te stappen en nog wat aan te doen. Ik lag lekker in zijn armen. Lekker vertrouwd. Zoals het hoort.Ik pak mijn spijkerbroek van de grond af waarna ik een shirt uit Milo's kast pak. Zal die vast niet missen. En anders ben ik hier nog vaak genoeg om het terug te kunnen geven. Na dit check ik nog snel mijn telefoon. Naast het berichtje van Milo heb ik nog 24 andere berichten. Vreemd kijk ik naar het schermpje. 24? Zo lang heb ik nou ook weer niet op mijn telefoon gekeken.
Koen
- Ey Matt waar ben je?
- We hadden vandaag afgesproken toch?
- Laat effe wat wetenKut, dat is waar ook. Ik had vandaag met Koen afgesproken wat te gaan drinken... Ja, jammer dan. Milo gaat voor, zeker nu alles weer terug is zoals het hoort; hij en ik, in een 'niet-relatie'
Sorry, was het totaal vergeten -
en heb nu eigenlijk al wat anders
opstaan. Volgende week doen?Ik heb niet eens zin om zijn reactie af te wachten, en doe mijn telefoon dan ook snel uit. Hij doet het er maar mee. Ik huppel snel de trap af, als ik zie dat het al tien uur is en Milo dus zo moet spelen. Hij gaat er altijd eerder heen om nog even te praten met iedereen, wat te drinken en bij te praten dus het is opzich logisch dat hij al weg was vanochtend.
"Nawh..." Ik stop met lopen als ik zir dat hij pannekoeken heeft gemaakt en ze in de keuken al klaar heeft gezet. Het liefst zou ik ze samen met hem opeten, maar dat gaat helaas niet. Ik zal vanavond wel wat maken voor ons, anders vind ik het ook weer zo oneerlijk.
Snel eet ik er een paar op, voordat ik al mijn spullen bij elkaar raap. Ik moet nog naar zijn club rijden, hem nog vinden en daarna dus naar zijn wedstrijd kijken. Opschieten dus.
JE LEEST
Stiekem || Bankzitters
FanfictionEen geheime relatie is iets waar je 24/7 mee bezig bent. Continu op je hoede zijn voor anderen. Honderden smoesjes verzinnen waarom je net iets te dicht op iemand zit, en waarom je voor de zoveelste keer met iemand mee naar huis gaat na werktijden...