03.

1.1K 36 5
                                    

Zo snel we kunnen trekken we onze jas en schoenen uit. Als dit gebeurd is staan we even stil. Heel even doen we niets, behalve elkaar bekijken. Vooral elkaars lichaam wordt goed bekeken, en ik wordt er al meteen geil van als ik eraan denk dat hij zometeen helemaal van mij is.
Hierom zet ik ook een stap dichterbij hem, en leg mijn hand ik zijn nek. "Ik heb zo veel zin in je" Fluistert hij tegen mijn lippen aan. Zijn warme adem voel ik over mijn gezicht glijden.
"Ik nog meer in jou. Ik heb de hele dag naar je verlangt" Geef ik toe aan de jongen die een beetje op mij neerkijkt. Ik ben en blijf toch net wat kleiner dan hem, wat het voor hem ook vaak makkelijker maakt om de dominante te zijn. Toch heb ik die rol ook best vaak. Maar het meeste van de tijd doen we het gewoon
uit lie- nee, niet uit liefde. Je neukt uit liefde als je een relatie hebt. Dat hebben wij niet, dus woorden als liefde gebruik ik niet.
Dit is ook het eerste wat we hebben afgesproken toen we hier aan begonnen; geen relatie.

-
Zijn hand glijd steeds meer naar boven waardoor ik een beetje naar adem snak. De spanning die hier om ons heen zit is zo sterk. Ik voelde me altijd al tot hem aangetrokken, maar nu hij zo tering sexy met zijn handen mijn benen vasthoud en zacht op zijn lip bijt, is dat gevoel nog sterker.
"Voel jij dit ook?" Vraag ik hem zacht, voordat ik hem straks nog uit het niets zoen. Ik zou het nog zo doen ook. Dat heb ik altijd al willen doen, maar ik weet niet of ik met mijn half dronke kop me nog in kan houden als hij zo doet.
"Wat voelen? Jou stijve of de ongelooflijk geile sfeer die hier hangt?" Ik grinnik zacht, en haal mijn schouders op. "Allebei" Ergens schaam ik me dat hij mijn, inderdaad, stijve voelt. Maar, hij lijkt er totaal geen probleem mee te hebben. In tegendeel zelfs. Hij lijkt het leuk te vinden.
Voorzichtig breng ik mijn hand naar zijn nek, en blijf naar zijn lippen staren.

"We zouden dit niet moeten doen..." Zeg ik zacht. "We zouden dit absoluut niet moeten doen" Beaamt Milo. Ik lik mijn lippen. Het voelt alsof er magneten aan ons zitten. Steeds verder leunen we naar elkaar in, terwijl ik als maar lustiger naar hem wordt. "Echt," Zijn lippen zijn millimeters van de mijne verwijderd. "Absoluut," Mijn andere hand op zijn heup. "Niet." Onze lippen verbonden met elkaar.
Holy tering wat voelt dit goed. Mijn hele lichaam verandert in duizenden vlinders. Ik hoop zo dat ik dit gevoel nog ga onthouden, want het liefst heb ik dit gevoel de rest van mijn leven nog.

"Wacht wacht wacht" Ineens trekt Milo terug, en kijkt me twijfelend aan. "Hoe- dit-" Hij heeft moeite met een zin vormen waardoor ik begin te glimlachen. "Matthy, wees eerlijk. Zou je dit ook nuchter willen?" Vraagt hij mij. "Natuurlijk. Milo ik wil dit al zo lang. Ik verlang al zo lang naar je... Ik zou dit altijd willen. In welke staat ik ook ben" Zeg ik hem. Elk woord is gemeend en honderd procent waar. Ik verlang al sinds dag één naar hem. Ik wil dit voor altijd, zelfs als ik zo nuchter als wat ben en ook als ik straalbezopen ben.

"Echt?" "Ja. En alsjeblieft laten we verder gaan. Ik wil je..." Het laatste fluister ik en ik trek hem weer tegen me aan. "Oke, maar ik wil even één ding wel even duidelijk hebben. Ik uhm..." In het begin van zijn zin klonk hij heel zelfverzekerd, maar dat is nu wel een beetje anders. "Ik uhm... Ik vind je leuk, maar ik kan op dit moment geen relatie hebben. Of überhaupt daar naartoe werken. Dat- dat-" Opnieuw komt hij niet uit zijn woorden, dus ik breek er maar tussendoor. "Ik ook niet Miel. We, ik, kunnen denk ik geen relatie opbouwen op dit moment. We kunnen het voor nu toch houden op dit?" Vraag ik hem lief, en haal mijn hand door zijn haar heen. "Maar... ik wil ook niet alleen dit. Wat we dan ook zo gaan doen ik wil niet alleen dat. I-ik vind je leuk. Als in oprecht leuk. Dat heb ik altijd al gevonden... Dus ik wil ook niet friends with benefits of iets zijn. Daar ben je me te dierbaar voor" Hij is open naar me toe, wat me een gelukkig gevoel van binnen geeft. Of het komt door de alcohol, of hij vertrouwd me genoeg om me dit te vertellen.
"Ik ook niet. Nouja, wel seks en zo. Maar niet alleen dat" Kort grinniken we even, maar al snel slaat die glimlach bij ons beide over in een lipbijtende blik.

Stiekem || Bankzitters Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu