3.část

144 5 0
                                    

Když jsem se ráno vzbudila tak bylo 6:00. Byla jsem docela brzo vzhůru. Normálně bych vztávala tak v 8:00. Když jsem vstala všimla jsem si že nemám zavázaný ruce. Když jsem se rozhlédla po pokoji tak jsem vyděla vzkaz na stole. 'Asi jsi si všimla že už nemáš zavázaný, ale dveře máš zavřený aby sis nemyslea že utečeš' To mi mohlo být už asi jasný. Šla jsem se vyspechovat a udělat raní higienu.

Když jsem všechno udělala bylo 6:30. 'Co tu budu celou tu dobu dělat?' Porozhlédla jsem s po pokoji a viděla papíry a tužku. Šla jsem si teda malovat. Napadlo mě na malovat vlka. Kreslil jsem asi tak hodinu a pak se začali otevírat dveře. Odložila jsem papír s tužkou a stoupla si. Byl to zase Kirishima a měl v ruce zase jídlo. ,,Dobré ráno" řekl Kirishima mile, ale já jenom vyprskla to slovo ,,pfff dobré prej". Kirishima si z toho nic nedělal, položil to jídlo na stůl a odešel. Ke snídani jsem měla jogurt a vodu. Neměla jsem hlad, ale radši jsem to snědla protože nevim jestli to nebude moje poslední jídlo.

Bakugo pov:

Zbudil jsem s v 7:15. Šel jsem si udělat raní higienu a zavolal si Kirishimu aby mi přinesl snídani. Když přišel tak jsem mu ještě než odešel řek ,,Shitihair dones taky Yuki něco k jídlu a v 9:30ji přiveď do obýváku. Aby se nenudila" a Kiri odešel. Zajímalo by mě jak funguje pořádně ten její quirk. Když jsem dojedl bylo 8:00. Šel jsem si zacvičit do posilovny. Po ránu si vždycky rád zacvičím.

Yuki pov:

Když po jídle za mnou přišel Kiri tak mi řek že pro mě dojde 9:30. Když jsem se začal nudit a na kreslení neměla náladu tak jsem si dala rozcvičku, abych nebyla tak ztuhlá. Když jsem se pořádně rozcvičila bylo 9:00, za půl hodiny by pro mě měl dojít Kiri. Přemýšlela jsem jak uteču. Nic mě nenapadalo. Vlastně tu mám skleněná okna, mohla by se dát rozbít. Došla jsem k oknu a koukla jak je tvrdý. Bylo dost tvrdý, ale kdybych do toho dala všechnu sílu co mám tak bych to mohla rozbít, ale je tu ještě jeden háček. Podemnou je asi 5metrů balkón a z balkónu na zem asi taky 5 metrů. Skusila jsem do toho skla trochu praštit, ale jak jsem si myslela tak to se sklem nic neudělalo. Skusila jsem do toho skla kopnout co největší silou, udělala jsem tam sice praskliny, ale ne moc velký asi jenom 20 cm. Zakryla jsem to malou stoličkou která byla pokrytá kůží. Snažila jsem se promyslet útěk. Nejspíš uteču v noci, když bude půlnoc.

Za chvíli bude půl a Kiri nikde. Jestli vůbec přijde, nebo možná mě chtějí jenom zabít.

Někdo už šel ke dveřím. Otevřeli se dveře a kdo jiný by tam stál než Kiri. Mávl na mě rukou ať jdu. Šla jsem k němu, ale opatrně kdyby na mě něco chystali. Kiri si toho všiml ,,Neboj, nic na tebe nechystáme" a šel dál od dveří.

Když jsme odešli z 'mého pokoje' tak jsme šli do nějaké společenské místnosti. Když jsme tam došli tak tam stáli 5 lidí a seděli na gauči. ,,Ahoj já jsem Mina, moc mě těší že tě poznávám Yuki!" Ušklíbla se na mě růžovka a už začal zase nějakej zlatovlasej kluk ,,Jsem Denki, ale kamarádi mi častěji říkají pikachu". Řekl kluk a natáhl ke mně ruku, ale já se jí ani nedotkla. ,,Mě už znáš Yuki, abys věděla Denki je můj přítel a támhle Kirishima je Miny přítel." Řekla trošku podrážděně Jirou, ale to já jsem na ní měla být naštvaná tak jsem jí jenom vraždila pohledem.

Když jsem si sedla na gauč tak Denki vytáhl nějaké hry na stůl. Vytáhl člověče nezlob se, UNO, prší a flašku. ,,Co si první zahrajem?,, ptal se nás Denki. Já nad tím jenom protočilq oči. ,,Člověče nezlob se si zahrajem!!" Jásala Mina. Denki vytáhl to člověče nezlob se a začali jsem hrát.

Oni měli, ale nějaký speciální člověče nezlob se protože tam měli místo pro 8 hráčů. Já si vzala červenou, Denki žlutou, Jirou modrou, Kiri hnědou a Mina fialovou. Všichni kromě mě se snažili přemluvit Goldenshadowa kterému říkali Bakugo. Po asi 5 minutách ho přemluvili. Hráli jsme asi půl hodiny a když se někdo chtěl pokusit vyhodit Bakugo tak buď po něm vyjel nebo když už ti bylo opakovaně tak už po něm střílel výbuchy. Jo a nebudu mu říkat Goldenshadow protože to je moc dlouhý ,takže mu budu říkat Bakugo. Na konec vyhrál Denki ,který když vyhrál vydával malé jiskřičky. Potom jsme hrály asi hodinu UNO a Bakugo zase vyváděl když mu chtěl někdo uškodit (omlouvám se, ale já nehrála UNO takže nevím jak se to hraje atd.😅😂). Pak jsme hráli prší a v tom jsem asi vyhrála pětkrát? Už ani nevím protože toho byli tolik že jsem to nepočítala. Když jsme dohrály byl už čas oběda. Mina a Jirou odešli do kuchyně která byla s obývákem propojená. Já šla za nimi abych jim pomohla a kluci se tam mohli bavit mezi sebou.

Bakugo pov:

Mina a Jirou šli dělat oběd. Po chvíli šla za nimi i Yuki což bych nečekal. ,,Tak co s ní Bakugo budem dělat?" Zeptal se vážně Kirishima. ,,Popravdě ani nevim Shitihair. Možná když už nám bude věřit mohli bychom ji připojit do party...." Dal jsem ruku na židli a na tu si položil hlavu a sledoval jsem co se děje v kuchyni. Už jsem měl docela hlad. ,,No pokuď jí chceš nějak přesvědčit k nám tak to bude nějakou dobu trvat a pochybuju že se nepokusil aspoň jednou utéct" řekl Denki tižším hlasem aby to neslyšely holky v kuchyni. ,,Hmmmm" Zakejval jsem hlavou na souhlas.

Když už holky udělali jídlo tak už jsem byl opravdu hladový. Oni mě snad chtěli nechat umřít hlady!? Když holky jídlo donesli tak jsme zjistili že to je katsudon. Měli ho opravdu výbornej. Na to že jsme tam čekali dlouho nebyl špatnej. Když jsme dojedli tak Yuki odnesla talíře a dala je do myčky. Radši jsem jí sledoval aby si nevzala nůž nebo něco jiného ostrého.

1025 slov
Doufám že se vám to zatím líbí👹. A byla bych ráda kdyby jste hlasovali která kapitola se vám líbí nejvíc.❤

Mafiánská láska(Bakugo×reader female)Kde žijí příběhy. Začni objevovat