1.část

183 6 0
                                    

'První den v práci!! Už se nemůžu dočkat na nové případy!!' Říkalajsem si v hlavě. Čekala jsem jsem před FBI budovou na nějakého zeleno vlasého týpko co se měl jmenovat Izula? Nemůžu si vzpomenout na to jméno toho kluka.

Čekala jsem tam už asi půl hodiny. Zrovna už jsem chtěla odejít, ale ten kluk se tam najednou objevil. ,,Promiň, zpozdil se mi vlak....." řekl ten kluk udejchaně. Já ho jenom pozorovala jak vydechuje. ,,Já jsem Izuko Midorio, budu tvůj nadřízený." Řekl Izuko a usmál se. 'Nemám ráda když mi někdo musí rozkazovat, ale fajn nějaké věci možná uposlechnu' ušklíbla jsem se potřásla si s nim rukou ,,Já jsem Yuki y/n, moc ráda tě poznávám a těším se na spolupráci!!".

Když už jsme byli v budově a všechno vyřešili tak mi přidělili kancelář ve který budu minimálně a udělily mi první případ!! Ale žádná sláva daly mi na starosti malý zločin, takže jsem ho měla za hodinku hotovej. ,,Ehmm.... pane Izuko nevim jestli jste si četl něco o mně ve záznamech, ale myslím že by jste mi mohl přidělit nějakej případ s zdejším mafiány" řekla jsem znuděně. Izuko se koukl z papírů na mě a řek s unaveným hlasem ,,No pokuď si věříte Yuki mohu vám dát případ který moc lidí nechtělo kvůli tomu jak je nebezpečnej. Tento případ se jmenuje Golden shadow". Ten případ co řekl se mi líbil tak jsem ho brala.

Po tom co jsem si přečetla o případě vše co bylo zaznamenané tak jsem si uvědomila že mi to nějakou dobu bude trvat, ale do měsíce bych to mohla zvládnout. Zakručelo mi v břiše 'Už mám docela hlad,zajdu si pro čínskou polévku k větnamcům' řekla jsem a olízla se nad představou že budu mít čínskou polévku.

Golden shadow pov:

Šel jsem si koupit k Momo nějaké nové zbraně, protože se zachvilku chystá zchůze mafiánu a nikdy nevíte kdo vás bude chtít zastřelit. ,,Ahoj tvořilko, máš pro mě nějaké nové zbraně?" Zeptal jsem se Momo která zrovna vytvářela novej návrh na novou pistoli. ,,Bahužel nemám Bakugo, ale pokuď si počkáš den nebo dva tak ti prodám takovou novinku." 'Sjezd mafiánů je zítra, nemůžu čekat na to až mě tam někdo vodpráskne ' já se na ni jenom podíval že na to nemám čas. ,, Asi potřebuješ nějakou zbraň na zítřejší sjezd mafiánů. Mám tu pro tebe Glock 17 který by se ti mohl líbit." Prohlédl jsem si tu pistoli a nebyla špatná ,,Super beru, za kolik?" ,,normálnímu člověku bych to prodala za 20k, ale tobě to dám za 17k, bereš?" Dal jsem jí prachy a než jsem odešel tak jsem po ní zavrčel ,, a neříkej mi Bakugo, pro tebe jsem Golden shadow!" a odešel.

Potom co jsem dorazil do mého skromného domu.

Potom co jsem dorazil do mého skromného domu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak jsem šel za Denkimu pro informace z FBI. ,,Dobře že jsi přišel Bakugo, máme nové informace od Jirou z FBI" řekl Denki. Pouze Denki, Mina, Kiri a Jiro mi můžou říkat Bakugo, nikdo jiný ne. ,,Přijali na FBI novou holku, vyřešila už 10 mafiánských případů a dali jí i náš případ" řekl Denki trochu ustaraně. ,,Pokuď se k nám přiblíží až moc blízko tak ji unesem" řekl jsem taky trochu ustaraně, protože to není normální, za 3 roky vyřešit 10 nejobávanějších mafiánů světa. ,, Pikachu, Chci všechny informace o té holce!!" řekl jsem Denkimu a šel si lehnout do svého pokoje.

 ,, Pikachu, Chci všechny informace o té holce!!" řekl jsem Denkimu a šel si lehnout do svého pokoje

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Yuki pov:

Dneska by měli mít ty mafiáni sraz. Musím se připravit. Šla jsem si udělat raní hygienu a pak do práce. Když jsem šla do práce tak jsem měla pocit jako by mě někdo sledoval. Otočila jsem se a tam byla Jirou. Počkala jsem na ní a pak šli spolu do práce. ,,Nevěděla jsem že bydlíš tak blízko mě" ,,Hodně věcí o mně ještě nevíš" řekla a zasmála se. Mě ale to že o ní moc nevím znervózňovalo, nemám ráda totiž lidi o kterých moc nevim.

Když jsme došli do práce tak jsem šla rovnou k Izukovi pro informace o tom mafiánovi. Bylo těch informací sice málo, ale dalo se s tím pracovat. Odešla jsem do své kanceláře a přemýšlela nad případem. Byla jsem z toho už unavená a tak jsem si šla pro kávu. Všimla jsem si že kamkoli se pohnu mám za sebou Jirou.
Šla jsem za Urarakou abych měla zbraně na tu mafiánskou akci. Zavřela jsem za sebou dveře aby už za mnou nešla Jirou.

Jirou pov:

'Sakra asi si mě všimla.' Šla jsem ke zdi kde jsem stála u malé knihovničky a poslouchala jsem svými sluchátky o čem se ta Yuki baví s Urarakou. ,,Ahoj Urarako, nemáš nějaké zbraně abych mohla jít na tu mafiánskou sešlost?" ,,Hele zrovna tu mám Glock 19 od Momo" řekla Uraraka. Podobnou měl Bakugo, ale on měl Glock 17. 'Ta svině Momo prodává i FBI pistole!' Poslouchala jsem dál, když už skončily s tozhovorem tak jsem odešla napsat Bakugovi vše co jsem slyšela.

Yuki pov:

Vydělá jsem jak Jirou odchází směrem kterým jsem šla taky. Držela telefon a někomu něco psala. Šla jsem do svého kanclu vyhledala jsem si záznam o Jirou. Je čistá, žádný zločin. Její guirk je rušička signálu kterou dokáže i poslouchat co se děje v druhé místnosti. Něco mi na ní nesedělo.

861 slov
Che che che🤡 doufám že budete napjatí jak to doopadne když vám to tady přeruším😏.

Mafiánská láska(Bakugo×reader female)Kde žijí příběhy. Začni objevovat