6.část

102 5 0
                                    

Yuki pov:

Cítím něco studeného na rukou. Chci otevřít oči, ale je to moc těžký. Pomalinku jsem otevřela oči. Byla jsem v nějaké prázdné chladné místnosti. Ta zima tu byla, ale docela velká.

Po asi 5 minutách se začali otevírat dveře. ,,Ale, ale. Šípková princezna se nám probudila." Řekl mi ten zmetek co mě unesl ,,Co po mě chceš ty zmetku?!". Jen se na mě ušklíbl a řek ,,No..... popravdě máš docela dost silnej quirk a jsi i docela hezká, takže jsem tě nemohl nechat tý nule Goldenshadouwovi.".

Když to říkal tak jsem už docela rudla jak jsem byla naštvaná a byla mi docela velká zima. ,,Copak, copak? Že by ti byla zima?" Řekl mi s úšklebkem. Najednou začal rudnout. Začal v sobě rospalovat oheň. Takže jeho quirk je nejspíš půl led a půl oheň. ,,Pokuď se chceš zahřát tak mě budeš muset obejmout." Usmál se na mě uchýlně. Já jenom nahlas polka a zamračila se na něj. ,,Tak si tu umrzni!" Řekl už naštvaně. ,,Radši umřu než se s tebou obejmout!" Řekla jsem potichu, ale asi to slyšel protože se na mě otočila a mířil ke mně.

,,Když tolik chceš umřít!!" Popadl mě za krk a začal mě škrtit. Chtěla jsem použít svůj quirk, ale něco mi v tom bránilo. Už jsem začal ztrácet vědomí.

Todoroki pov:

Už začíná ztrácet vědomí. Když už omdlela tak jsem jí přestal škrtit. Vezmu jí k sobě do pokoje aby nechcípla. Pokuď sem přijde Golden shadow pro ní a já jí přemluvím aby byla na naší straně jinak ho zabiji, tak by to mohlo vyjít. Jsem tak geniální!

Bakugo pov:

Zítra jdem pro Yuki a já si zatím cvičím střelbu pistolí do cíle. Už se těším až prostřelím tomu bastardovi hlavu. Jen jsem se ušklíbl nad tou představou.

Už je večer a já nemůžu usnout. Už bych chtěl jít na tu záchranou akci. ,,Hej pikachu, nemohly bychom už vyrazit?" Vyplížil jsem se so Denkiho pokoje a zařval jsem naněj. ,,Ty vole, já vím že jí chceš získat zpátky, ale já se chci aspoň trochu vyspat!! Ve 4:00 vyrážíme a teť jdi spaaaaaaat!!!" Vyjekl na mě Denki rozespale. ,,No jo už....." řekl jsem otráveně.
Šel jsem do svého pokoje a plácl sebou na postel.

,,Bakuuuuu" Slyšel jsem hlas v dálce. Přiběhla ke mně Yuki a políbila mě. Já jí polibek oplatil. Když jsem jí políbil z poza Yuki se objevila malá holčička. Měla červeno zelené oči, vlasy měla hnědou blonďaté, vlnité, ale krátké. ,,Tati!!!" Vyjekla na mě malá. Já byl v šoku. Tohle je moje....?! Moje rodina.

Málem jsem se rozbrečel. Zaslechl jsem výstřeli. Když jsem se otočil na Yuki a malou tak... Oni... Leželi na zemi v potoku krve. ,,Nu což... měla se přidat k nám a nezabil bych ji a její dceru." Řekl známí hlas. Nahrnuli se mi slzy do očí ,,Ty parchante!!!". Vykřikl jsem na Todorokiho. ,,Copak.... že by Bakugo měl city?" Potom co jsem to dořek jsem schytal kalkulaci do břicha. ,,Bakugooooo. Stávající!!" Řekl ten zkurvenej půlenec. Počkat. Ten hlas.

,,Kurva..." Vzbudil jsem se když do mě praštil Kiri. ,,Ty vole Bakubro.... tys nám ale nahnál strach." Řekl Kirishima a vztal z postele kde seděl vedle mě. ,,Je čas??" Zeptal jsem se napjatě. Kirishima jenom kývl. Já se ušklíbl a šel si vzít věci. Za asi 10minu jsem byl připravenej.

Yuki pov:

Ležím  na něčem měkém. Myslím si to protože jsem se bála otevřít oči. Cítila jsem jak se někdo dotkl mích vlasů. Hned jsem otevřela oči. Byl tam ten šmejd.  Hned jsem se vyšvihla na nohy a začal na něj vrčet. ,,Copak, copak..... můj pejsku??" Řekl ten půlenej zmetek. ,,Grrrrr..... nejsem žádnej tvůj blbej čokl a vůbec kdo jsi?!!" Zeptala jsem se a zvýšila na něj hlas. ,,Jsem Whiteblood, ale řikej mi Todoroky a takhle se ke svému pánovi nechovej" řekl a vzal mě dvouma prsti za bradu. Já po něm jenom vyjela. Ruku dal dál ode mě. Najednou mi z ruky vyjeli velké černé drápy, narostl mi ocas, uši na hlavě a nohy jsem měla silné jak nikdy předtím. Že by nová schopnost? Najednou jsem byla zamražená do ledu, ale ten jsem hned rozkopla. ,,Páni, to byl můj skoro nejlepší útok" řekl ten blb s úsměvem na tváři.

Bakugo pov:

Zachvilku tam budem. Já se jenom těším jak prostřelím tomu parchantovi tu jeho půlenou hlavu a přemýšlel nad Yuki. Yuki. Yuki. ,,Už jsme tu!" Řekl Denki odhodlaně. ,,Tak fajn týme..... jdeme na to!" Řekl jsem odhodlaně a vyplížili jsme se z auta.

Před dveřmi domu toho půlence byli jenom dva strážní. Ty sestřila Jirou. 

(Tahle část co bude následovat jsem psala ve škole na papír a když tam bude něco v závorce tak to je co se mi zrovna dělo😂😅)

Bakugo pov:

Když jsme vešli dovnitř domu tak jsme zahlédli kameru. Denki použil svůj qurk a odpojil vše od elektřiny. ,,Dobrý Charger" řekl jsem Denkimu jeho mafiánskou přezdívkou a ukázal mu palec nahoru.(úča na mě čumí jako kdyby mě chtěla zabít😂💀)

Vyplížili jsme se za další roh. Tak asi 5 metrů od ás byl jeden strážný. Denki vyběhl z poza rohu a pustil do strážného elektřinu kterou si vzal z celého domu.

Todoroky pov:

NĚKDO vypojil elektřinu. To jsou oni. ,,Hmm... to jim teda trvalo" Když jsem to dořekl tak jsem rychle vystřelul dvě uspávací šipky, protože jedna bi jí v takové stavu neuspala. Sice jí bude bolet hlava a celé tělo, ale to není můj problém. Třískla sebou o zem a usla.

Odtáhl jsem jí na židli, dal jí ruce za záda a svázal jí ruce provazem, který jen tak někdo nepřetrhne.

Bakugo pov:

(Už mi umírá ruka :-) ) Plížili jsme se k nějakým dveřím kde bylo pět bodyguardu. Tam je asi ten půlenej zmetek a moje Yuki. MOJE Yuki.

Potřeboval bych ty bodyguardy rychle, ale potichu specifikovat. Když jsem přemýšlel tak Kiri a Denki se vyplížili k nim. Kiri rychle pleskl každého z bodyguardu přez hlavu, aby měl jistotu že Denkiho elektrický šok zabere. Všichni kromě Denkiho a Kirishimi se skáceli k zemi.

No to je super teť má Denki svojí přiblblou podobu. Plácl jsem se so čela. Bodyguardu měli uškvařený mozky. Pomyslel jsem si a úšklíbl se. Najednou rána z pistole.

Bum.
.........

Já to neschytal. ,,P-parto?" Koktala Mina a mě už bylo jasné že to schytala. Měla prostřelený břicho. Kirishima se k ní hned rozeběhl. ,,Sakra, Mino!...." zanadával Kirishima s Minou v náruči. ,,Copak? Něco se jí stalo?" Zeptal se hlas který se vysmíval Kirishimovi. Ten zmetek jeden půlenej. ,,Ty, zdmrde jeden vyjebanej" vykřikl Kiri. Chtěl se na něj vrhnout, ale já ho zastavil. To by přesně chtěl. Aby šel za nim. ,,Počkej, podle mě je to past". Kiri jenom na něj vražedně koukal.

,,Co chceš?" Křikl jsem po něm.

1120 slov

Omlouvám se že dlouho nevyšla další kapitola🥺. Neměla jsem moc čas na další kapitoli, ale zkusím vydat další kapitolu tenhle týden😁.

Tak zatím cs👋💓

Mafiánská láska(Bakugo×reader female)Kde žijí příběhy. Začni objevovat