Bakugo pov:
Už byla jedna hodina odpoledne a nevíme co máme dělat. Zvedl jsem se z křesla a šel do sklepa za tím papouchem co nás chtěl šmírovat. Snažil se dostat do naší party, ale já hnedka věděl že je od toho šmejda Whiteblooda. Když jsem tam přišel tak byl stále naživu. Divím se protože celej týden jsem mu nedal najíst. Šel jsem k němu s pistolí. ,,Jakou chceš smrt, papouchu?" Ukázal jsem mu ještě nůž, ,,Nejlepší bi bylo žádnou....." hned jak to dořekl vykopl mi nůž z ruky a chtěl i pistoli, ale to jsem ho dřív do té nohy střelil. Zasyčel jenom bolestí a vraždil mě pohledem. ,,Až Yuki zjistí co si udělal, neodpustí ti! A......" ,,a řekl jsi jí že jsi taky mafián? Jak jí znáš?" Přerušil jsem ho když chtěl ještě něco říct. ,,Nic ti už neřeknu" odpověděl mi a já mu namířil pistoli k hlavě. ,,Tak tedy....... mlč na věky" odjistil jsem pojistku a zmáčkl spoušť. Trochu na mě stříkla krev, ale já byl naprosto v pohodě. Najednou jsem slyšel nějaké tiché kroky za mnou. Byla to Yuki se strachem a oči se jí blýzkali slzy.
Sakra.
Yuki pov:
Flash back:
Bakugo někam odešel. Zajímalo by mě kam. Šla jsem potichu za ním. Nikdo si mě nevšímal protože ostatní si dávali šlofíka. Když jsem došla ke dveřím od sklepa kam Bakugo odešel uvědomila jsem si že tam je Tokoyami. Koukala jsem z poza dveří. Povídali si, ale já je neslyšela. Najednou Bakugo řekl vztekle ,,a řekl jsi jí že jsi taky mafián?! A....." potom co to dořekl jsem ho už neslyšela. Měla jsem zmatek v hlavě. Byla jsem trochu zoufalá. ,,Tak tedy.......... mlč na věky" odjistil pistoli a zmáčkl spoušť. On byl....... on. Není tu už. Odešel. Na věky. Já vyšla z poza dveří a koukala na bezvládné tělo. Udělala jsem pár kroků. Cítila jsem se poprvé zase jako kdyby mi zastřelili rodiče. Měla jsem vztek na Tokoyamiho, ale zase mi chyběl, byla jsem smutná. Najednou se mi zatočila hlava začala jsem padat k zemi. Když jsem spadla k zemi tak už jsem vyděla jen tmu.
Bakugo pov:
Yuki vyšla z pozo dveří. Byla....... vystrašená? Nešlo to poznat najednou se začala motat. Rychle jsem k ní běžel, ale nestihl jsem jí chytit. Ležela na zemi. Vzal jsem jí do náruče a odnesl do svého pokoje. Tělo toho papoucha jsem nechal odklidit.
Celou dobu jsem byl s Yuki. Měla teploty. Nechal jsem jí spát u sebe v posteli. Nechal jsem poslat i pro doktora. Ten jenom řek že má teploty a že se nějakou dobu prospí a že by neměla dělat moc namáhavé věci. Spala celí den. Já si lehl vedle ní a šel spát. Než jsem usnul cítil jsem jak se ke mně přitulila. Já si jí jenom přitáhl blíž k sobě.
Yuki pov:
Chtěla jsem hrozně spát. Přitulila jsem se k něčemu co byli vedle mě. Myslela jsem že to je peřina, ale bylo to moc teplí na peřinu.
Najednou mě ta věc přitáhla k sobě. Jsem snad v nebi? Nechápala jsem co se děje. Nechala jsem to být protože i otevřít oči pro mě bylo na namáhavé. Přitulila jsem se jenom k té věci blíž a nasávala tu vůni. Voněl růžemi.
Odvážila jsem se otevřít oči. Byla jsem na něčí hrudi. Zvedla jsem trochu hlavu. Ležela vedle mě blonďatá hlava se špičatýmu vlasy. V tu chvíli jsem trochu stuhla. Byl to Bakugo. Byla jsem ale docela unavená tak jsem to nechala bejt a přitulila jsem se blíž.
Bylo už asi ráno. Otevřela jsem oči a Ležela jsem na hrudi Bakuga. Rychle jsem se zvedla, ale Bakugo se zbudil. Seděla jsem na něm obkročmo. Chtěla jsem z něj slézt, ale neměla jsem moc sílí tak jsem jenom spadla na jeho hruď. Já jenom zčervenala ,,P-promiň já n-nechtěla." řekla jsem a snažila jsem se vztát, ale marně. Bakugo mě chytl za boky a já zčervenala víc jestli to ještě šlo. Když mě vzal za boky tak mě sundal ze sebe a ležel dál. Já jenom na něj koukala.
Po asi 30 min co jsem na něj koukala. Jsem vztala a rozhlédla jsem se. ,,Nějaké věci co mi jsou malé tak máš na tý židli" řekl rozespale a ukázal na tu židli. Rozešla jsem se k židli a vzala si oblečení. Prohlédla jsem si ho a bylo tmavé.
(Jiný jsem nenašla)
Bylo docela dost tmavý. Rozešla jsem se ke koupelně. Když jsem si to, ale převlíkla tak jsem zjistila že mi to je velký. Nad tím jsem se jenom pousmála. Vyšla jsem z koupelny a zase s pokerfacem. ,,Kdy bude sní~" než jsem to dořekla neudržela jsem se na nohou a padal zase na zem. Naštěstí mě Bakugo stihl chytit než jsem se setkala se zemí. ,,Neměla by ses moc namáhat" řekl mi Bakugo a já jenom protočila očima. Posadil mě na postel a šel asi pro snídani. ,,Co by sis dala ke snídani?" Řekl ani ne naštvaně, ale ani ne šťastně ,,Nic nechci". Nad mojí odpovědí jenom protočil očima a šel. Samozdřejmě zamkl.
Bakugo pov:
,,Co by sis dala ke snídani?" Zeptal jsem se Yuki která nad tím jen protočila očima a šla si lehnout. Já šel pro snídani i když nechtěl. Radši jsem jí, ale zavřel v tom pokoji protože nevím jestli by utekla. Pochybuju v takovém stavu. Došel jsem do lednice a vzal dva jogurty.
Yuki pov:
Když si to tak uvědomuju, tak já si ze včerejška nic nepamatuju. Chytla jsem se jenom za hlavu a snažila se přemýšlet co se včera stalo. Když jsem přemýšlela tak jsem si ani nevšimla že už Bakugo přišel. ,,Tady máš jogurt" podal mi Bakugo jogurt s lžící. ,,Říkala jsem že nemám hlad...." zopakovala jsem mu moji poslední odpověď. Bakugo se jenom naštvaně na mě koukl a dal ten jogurt přede mě.
,,Co se včera stalo? Vůbec nic si nepamatuji." řekla jsem trochu utrápeně.
Bakugo pov:
Ona si ze včerejška nic nepamatuje!? To mi dobře hraje do karet. ,,Řeknu ti vše co budeš chtít když sníš ten jogurt" začal jsem s ní trochu smlouvat. Samozdřejmě trochu poupravim to co jí řeknu abych u ní měl šanci. Fuj. Co to sakra melu!!?
1024 slov
Děkuju že pořád tuto knížku čtete😘. Až skončím tuto knížku ráda bych věděla jestli budete chtít číst Baku×Deku nebo zase reader×Bakugo a pod.
Prosím napište mi do com❤📨.Zatím čusiiiiiiik💓
ČTEŠ
Mafiánská láska(Bakugo×reader female)
Tajemnica / ThrillerJedná dívka nastoupí do FBI a vyzná se dobře v případech o mafiánech. Vůdce nejlepší mafie je Golden shadow je trochu opatrnější když zjistí kolik případů už tato dívka rozlouskla. Tato dívka začína čmuchat všude okolo toho mafiána, ale ne na dlouho...