Faizul membuka ikatan tali yang menyambungkan kaki ke siku cikgu. Lantas dia mendudukkan cikgu. Lalu dia membuka ikatan di peha dan kaki cikgu.
Dia menyuapkan botol air mineral kepada cikgu "Nah minum dulu. Mesti haus & penat kan." kata si Faizul.
Cikgu pun terus minum.
Cikgu Mira : Thank you sir. Iya ada lah sikit. Tapi seronok.
Faizul : Puas tak dapat cum tadi ?
Cikgu Mira : Puas sir. Nak lagi.
Faizul : Okay boleh. Dah boleh sambung ke ?
Cikgu Mira : Dah sir. Jom sir.
Faizul : Okay jom.
Faizul perbetulkan semula ikatan di mulut cikgu dan mengetatkannya semula.
Dia menanggalkan seluar dalam cikgu mira. Dia menonggkengkan kedudukan cikgu mira, hanya separuh badannya sahaja berada di atas tilam. Kakinya ditarik ke bawah.
Lalu dia mengikat kaki cikgu berbentuk frogtied secara terpisah. Kedua-dua kakinya ditarik dan diikat kangkang kepada tiang katil. Terbuka luas kelengkang cikgu mira hingga menampakkan pantatnya yang tembam tergantung.
Faizul menggosok celah pantat cikgu yang basah tu dengan perlahan menggunakan dua jarinya. Sambil itu juga dia memilin clit cikgu yang sudah pun timbul. Bertambah senang la Faizul untuk membuat cikgu ghairah dan cum untuk yang seterusnya. "emmphh emmpphh" cikgu mira moan kesedapan apabila diperlakukan sedemikian.
Semakin lama Faizul buat, semakin banyak air yang keluar dari lubang pantat cikgu. Nampak Cikgu Mira semakin enak, dia pun memasukkan jari tengahnya yang tembam itu ke lubang pantat cikgu perlahan-lahan. Cikgu Mira mengerang panjang "emmmmmmpphhh" dengan perlahan.
Dengan perlahan dia mengeluar dan memasukkan jarinya mengenakan gspot cikgu seiring dengan jari telunjuknya menggosok clit cikgu. Cikgu Mira menunjukkan reaksi tubuh yang menunjukkan dia begitu menikmati dengan perbuatan Faizul seiring dengan suara dari mulutnya yang terikat "emmphh emmphh emmphh emmphh". Pergerakan tangan Faizul semakin kuat & laju. Jari tengahnya sengaja dilentikkan supaya menambah lagi kenikmatan apabila terkena gspot dengan kerap.
Cikgu Mira kelihatan sudah hampir klimaks. Faizul segera menjilat clit cikgu, dia memasukkan dua jari ke dalam lubang pantat cikgu. Cikgu kelihatan tidak tentu arah. Dia nampak begitu ghairah. Suara moan juga agak kuat. Tidak lama kemudian, cikgu mira squirt "emmmphhhhhhhhhhhh". Dia begitu tidak tahan dengan perbuatan Faizul. Air mencurah-curah ke muka Faizul. Basah muka Faizul dibuatnya. Cikgu kelihatan tercungap-cungap. Faizul membuka ikatan mulut cikgu. "Huhhhh legaaaa. Best sangat-sangat sir. Penatnya". Faizul hanya mampu tersenyum. Dia begitu tidak menyangka bahawa dia berjaya membuat cikgu squirt.
Dia membuka semua ikatan cikgu. Faizul pun kelihatan begitu penat. Apatah lagi cikgu. Mereka pun baring bersama di atas katil.
Cikgu Mira : Fuhh boleh tahan jugak skill awak ni. Baru 1st time buat saya, dah boleh bagi saya squirt. Bekas suami saya pun makan masa baru dapat buat saya squirt.
Faizul : Heheh bole la. Dulu kakak saya ajar saya macam mana nak bagi dia squirt. So saya cuba la benda yang sama. Tak sangka menjadi.
Cikgu Mira : Bukan main lagi ya siap belajar. Tapi takpe. Saya suka. Rasa terlunas craving saya. Eh saya nak ikat & blowjob awak boleh ?
Faizul : Uish! Lain macam. Boleh je. Buat lah.
Cikgu Mira : Okay tunggu kejap.
YOU ARE READING
Cikgu Mira
Mystery / ThrillerSeorang guru sekolah menengah yang bergelar janda, seorang jururawat yang masih anak dara, dan seorang anak murid. Hubungan tiga segi yang masing-masing minat bdsm.