Jam menunjukkan 10 pagi. Masing-masing sudah pun bersiap. Barang-barang semua sudah pun diletakkan di dalam kereta.
Cikgu Mira : Dah siap kan semua ? Rasanya dah takde apa lagi kan ? Kalau dah, jom lah gerak.
Ain : Dah siap dah. Jom lah gerak. Faizul naik Cikgu Mira kan ?
Faizul : Haah saya naik dengan dia.
Cikgu Mira : Okay dah jom gerak.
Mereka pun mulakan perjalanan.
Selepas 30 minit perjalanan.
Cikgu Mira : Eh Faizul. So macam mana aktiviti harini ? Apa nak buat ?
Faizul : Saya ada la buat flipcard. Setakat ni tu je la yang saya tau.
Cikgu Mira : Ohhh. Takpe nanti lepas je check in. Kita tidur dulu. Kita ikat Ain tu dulu. Lepastu kita tidur.
Faizul : Boleh jugak tu. Dia esok nak balik. Confirm nanti gian nak kena ikat lagi tu.
Cikgu Mira : Yee tau pun.
Faizul : Saya pun ada la bawak barang bdsm sendiri dari rumah.
Cikgu Mira : Uish. Apa je awak bawak ?
Faizul : Ada lah. Rahsia. Tunggu dan lihat je la nanti.
Cikgu Mira : Siot. Oh ya. Ni tempat kita nak tidur ni. Best. Private room kita tu, ada swimming pool kecik dekat sebelah ruang tamu. Boleh mandi-mandi kt situ. Toilet pun ada bath tub.
Faizul : Best jugak tu.
Cikgu Mira : Awak minat shibari tak ?
Faizul : Boleh la jugak. Pandai la sikit-sikit. Kenapa ?
Cikgu Mira : Ohh takde lah. Sebab nak try jugak nanti.
Faizul : Tunggu lepas Ain pindah rumah awak la. Baru best.
10 minit kemudian, mereka pun sampai. Selesai sahaja urusan check in, mereka terus mengangkat barang dan terus masuk ke bilik.
Ain : Wahh besarnya bilik ni. Ada pool lagi.
Cikgu Mira : Iya. Best kan ? Dah jom kita rehat dulu.
Masing-masing pun terus baring di katil masing. Ain dan Mira terus tertidur. Mereka begitu penat dan mengantuk kerana sudah berapa hari lewat tidur malam. Faizul pula hanya berpura-pura tidur.
30 minit kemudian, Faizul dengan perlahan bangun dari katilnya. Dia mencari tudung Ain lalu diikat mata Ain tanpa disedari. Dia mengambil beg yang mengandungi permainan bondagen yang dibawanya. Dia mengambil sapu tangan, letakkan cecair ubat tidur, lalu dia tekap mulut dan hidung ain. Ain terkejut dan cuba meronta. Tapi tekapan mulutnya begitu tebal sehingga suaranya tidak didengari. Ain terus pengsan setelah beberapa saat terhidu cecair ubat tidur.
Kini kerja Faizul semakin mudah. Dia membogelkan Ain sepenuhnya. Dia mengangkat Ain lalu didirikan Ain pada tiang kayu. Dia mengikat tangan Ain kebelekang kayu. Lalu dia mengikat badannya pada kayu tersebut. Dia mengambil lube lalu disapu pada bullet vibrator, dimasukkan ke dalam lubang pantat Ain. Kemudian kaki dan pehanya diikat ketat dan rapat supaya vibrator tidak terkeluar. Dia mengambil ballgag dan mengikat mulut Ain.
Dia terus menuju ke katil Cikgu Mira dengan membawa beg tadi dan diletakkan bersebelahan katil cikgu Mira. Dengan perlahan dia baring mengiring dihadapan Mira. Mira tersedar. Dia pun memeluk Faizul. Faizul dengan perlahan meraba clit cikgu Mira. Dengan perlahan cikgu Mira mula terangsang.
Bersambung
YOU ARE READING
Cikgu Mira
Misterio / SuspensoSeorang guru sekolah menengah yang bergelar janda, seorang jururawat yang masih anak dara, dan seorang anak murid. Hubungan tiga segi yang masing-masing minat bdsm.