Cikgu Mira : Kau nak bincang apa dengan dia ?
Ain : Takde lah. Apa nak buat sepanjang aku kt sini.
Cikgu Mira : Tak pun gini je. Kan asalnya kita nak berjalan-jalan kan. Jom la kita pergi cari tempat untuk stay. Vacation. Lepastu kita bawak dia sekali. Nanti kt sana kita happy-happy la. Main ikat-ikat sekali.
Ain : Betul jugak tu. Bila nak pergi ? Ni dah kira hari Isnin. Rabu aku dah balik dah.
Cikgu Mira : Esok lah. Kita rehat-rehat dulu harini. Kemas baju, cari tempat nak booking. Esok awal pagi kita gerak lah.
Ain : Boleh jugak tu. Okay lah nanti siang kita fikir mana nak pergi. Aku masuk bilik aku dulu ya. Nak rehat.
Cikgu Mira : Okay boleh je. Pergi la rehat.
Ain pun keluar dari bilik Cikgu Mira. Cikgu Mira pun bangun. Dia mengambil tali dan vibrator, diikat kemas dan masukkan semula ke dalam beg. Kemudian dia pengambil semua tudung, skaf, baju seluar yang dipakai semalam untuk dibasuh sambil berkemban menggunakan tuala. Selepas itu dia menuju ke ruang tamu dan mengejut Faizul mengajaknya ke dalam biliknya.
Faizul pun duduk di atas katil selepas Cikgu Mira menutup pintu biliknya.
Cikgu Mira : Eh Faizul. Saya dah bagitahu hal sebenar kt Ain.
Faizul : Haa lepastu dia marah tak.
Cikgu Mira : Dia tak sangka la yang dia akan kena macam ni. Nak marah pun dah tak guna. Dia redha je. Dah alang-alang jadi macam ni, dia nak teruskan je. Dia nak lagi kena ikat. Oh ya. Dia bagi jugak kalau awak nak pecahkan dara dia.
Faizul : Haa seriouslah ? Saya tak berani la nak pecahkan dara dia.
Cikgu Mira : Tapi dia nak. Dia cakap semalam kalau awak main dia, dia redha je. So dia nak lagi kena ikat. Pastu nak kena main.
Faizul : Aduh. Nak plan macam mana ni. Takkan tiba-tiba je saya nak pergi kt dia, lepastu ikat dia.
Cikgu Mira : Takpe. Nanti saya ajak la dia bila nak ikat. Ikat sama-sama. Lepastu esok kita pergi becuti tau. Tapi tak plan lagi kat mana. Harini kita survey and booking terus. Amacam ? Okay ?
Faizul : Okay la boleh la. Makin hari makin banyak kejutan eh.
Cikgu Mira : Hahahah itu lah. Tapi ada lagi 1 kejutan.
Faizul : Haa apa lagi ?
Cikgu Mira : Meh la sini saya ikat awak.
Faizul : Haa ?
Cikgu Mira : Dah jangan banyak bunyi. Ikut je.
Cikgu Mira terus menarik tangan Faizul. Disuruh duduk di atas kerusi.
Dia ambil 5 helai tudung. Dia mengikat tangan Faizul kebelakang kerusi. Kemudian dia menanggalkan semua seluar Faizul. Terus diikat kaki Faizul menjadi satu. Disambungkan pula ikatan kaki ke tangan. Diikat mata Faizul, lalu mengambil ballgag, ikat pada mulut Faizul.
Kini Faizul dalam keadaan terikat di kerusi, matanya tidak dapat melihat, mulutnya tidak dapat bercakap, malah dia dalam keadaan separuh bogel.
"Jangan bising ya. Nanti Ain dengar. Awas ya kalau terkeluar suara. Saya seksa awak nanti" ugut si Cikgu Mira
Dia menarik keluar batang Faizul yang tersepit di celah peha. Perlahan-lahan dia usap batang Faizul. Hanya kedengaran nafas Faizul yang kuat disebalik ballgag yang sedang terangsang. Batang Faizul mula mengeras. Cikgu Mira menjilat bahagian kepala batang. Berkali-kali dijilat, kelihatan sedikit air keluar.
YOU ARE READING
Cikgu Mira
Misterio / SuspensoSeorang guru sekolah menengah yang bergelar janda, seorang jururawat yang masih anak dara, dan seorang anak murid. Hubungan tiga segi yang masing-masing minat bdsm.