Cikgu Mira terbangun dari tidurnya. Dia melihat telefon bimbitnya, jam menunjukkan 4 pagi. Dia melihat sekeliling. Sunyi. Faizul dan Ain pula sedang lena tidur. Dia merancang untuk mengikat kedua-dua orang itu.
Dia pun bangun, ambil 2 buah kerusi dan di bawa masuk ke dalam bilik mandi yang agak luas. Dihadapkan kerusi tu berhadapan sesama sendiri. Dia kemudian mengambil semua tali dan membuat persediaan diletakkan di atas lantai bilik mandi. Kemudian dia mengambil skaf yang telah dipakainya sebelum itu, dan dipakai semula.
Dia kemudian mengambil seutas tali, ballgag dan skaf milik Ain dibawa kepada Ain. Dia perlahan-lahan mengejutkan Ain sambil tangannya menekap mulut Ain. Ain terbangun akan tetapi Mira menyuruhnya senyap dan tidak membuat bising. Ain hanya akur dengan perintahnya. Cikgu Mira menyuruhnya memakai skaf tersebut lalu terus mengikat kedua-dua tangan Ain menjadi satu dibelakang badan. Dia kemudian membawa Ain ke bilik mandi dan menyuruhnya duduk di atas kerusi. Cikgu Mira terus mengikat badan Ain rapat pada kerusi. Tangannya yang sudah terikat itu ditambahnya lagi ikatan ke badan supaya tidak boleh terlepas begitu sahaja. Dia mengikat kaki Ain frogtie. Ain kini terikat di atas kerusi, dengan posisi terkangkang luas. Dia kemudian memakaikan ballgag pada mulut Ain.
Dia kemudian menghidupkan shower lalu menetapkan suhur air ke paling sejuk, terus dia membasahkan badan Ain dengan air sejuk. "emmmpphhhhh" Ain protes kesejukan. Kemudian dia mematikan semula shower tersebut. Dia meraba-raba kepala Ain sambil berkata didepannya "Sabar ye Ain. Belum mula lagi ni. Tengok ya lepasni apa jadi". Ain hanya mengangguk tanda akur. Disebalik dia terseksa terikat dalam kesejukan, dia juga tidak sabar untuk mengetahui bagaimana dirinya diseksa selepas ini.
Cikgu Mira keluar dari bilik mandi. Dia mengambil ballgag dan 4 helai skaf. Kemudian dia berjalan menuju ke arah Faizul yang sedang tidur. Dia menurunkan boxer Faizul dengan perlahan. Dia terus blowjob Faizul dengan perlahan. Tidak lama kemudian, Faizul perlahan-lahan terjaga disebabkan dia berasa sesuatu yang pelik berlaku terhadap dirinya. Dia melihat kepala cikgu Mira yang memakai skaf sedang membuat sesuatu di bahagian kelengkangnya. Baru dia perasan bahawa cikgu Mira sedang blowjob dirinya. "Ehhh ??" Cikgu Mira baru tersedar yang Faizul baru sahaja bangun dari tidurnya.
Kemudian dia sambung blowjob sehingga batang Faizul menjadi betul-betul keras. Dia terus hentikan perbuatannya. Dia bangun dan mengikat mulut Faizul menggunakan ballgag, lalu dia sarung 1 demi 1 skaf tersebut sehingga 4 helai menutupi kepala dan muka faizul. Pemandangan Faizul menjadi gelap. Cikgu Mira lalu mengajak dan memimpin Faizul ke bilik mandi.
Cikgu Mira menyuruhnya duduk di kerusi berhadapan Ain. Faizul masih tidak menyedari apa yang ada didepannya. Cikgu Mira mengikat tangannya di belakang kerusi. Lalu diikat badannya pada kerusi. Kakinya pula diikat terpisah pada kaki kerusi. Faizul kini tidak dapat menggerakkan sedikit pun tubuhnya.
Selesai mengikat, cikgu Mira menghidupkan shower yang masih disangkutkan pada dinding, di arahkan tepat ke badan Faizul. Faizul meronta kesejukan "eemmppphhh" suara yang keluar disebalik ballgag dan skaf yang tebal menutupi wajahnya. Cikgu Mira kemudian mencabut semua skaf yang ada di telah dipakaikan pada Faizul.
Kini Faizul baru sedar dan terlihat Ain juga terikat didepannya. Mereka diikat berhadapan sesama sendiri yang hanya jarak 1 meter. Ain juga malu apabila dia diikat terkangkang luas di hadapan Faizul tanpa seurat benang di tubuhnya. Begitu juga Faizul.
Cikgu Mira kemudian tease Faizul dengan handjob sebentar sambil cium pipi, mengusap manja kepala Faizul. Batang Faizul betul-betul keras berdiri disebabkan kesejukan dan perbuatan cikgu Mira tersebut. Kemudian dia meninggalkan Faizul dengan keadaan terikat dan shower masih menembak air sejuk tepat ke badan Faizul.
Cikgu Mira pergi mengambil 3 pasang nipple clamp, dildo dan juga vibrator. Kemudian dia memasang nipple clamp tersebut pada puting Faizul, Ain dan juga dirinya. Mereka berdua betul-betul terseksa selepas di pasang nipple clamp tersebut. Cikgu Mira begitu ghairah selepas memasang nipple clamp pada dirinya.
Dia kemudian mengikat vibrator tepat pada clit Ain yang terkeluar sedikit. Clit yang terkeluar begitu membuatkan sesiapa yang ingin membuatnya mencapai klimaks begitu mudah. DIa menghidupkan vibrator tersebut. "eeemmphhh" keluar dari mulut Ain yang terikat ballgag.
Cikgu Mira : Okay korang berdua enjoy ya. Saya tinggalkan korang berdua dulu.
Ain & Faizul : "emmmpphhhhhh"
Sempat Cikgu Mira memilin batang Faizul sebentar sebelum meninggalkan bilik Air.
Cikgu Mira datang semula membawa telefon bimbitnya. Dia mengambil beberapa keping gambar dan rakaman video kedua-dua sedang tersiksa. Lalu dia keluar semula dan menutup pintu.
Kini tinggal mereka berdua terikat tersiksa berhadapan. Faizul menggigil kesejukan dan terangsang melihat keadaan Ain yang terikat sedemikian manakala Ain pula sedang mengalami perasaan bercampur baur. Dia sedikit malu apabila terikat dan diberi tontonan kepada Faizul dengan keadaan bogel. Akan tetapi dia juga berasa seronok diikat dengan vibrator yang mula merangsang dirinya.
Ain mula moan kecil. Faizul pula ghairah mendengarnya.
Bersambung...
YOU ARE READING
Cikgu Mira
Tajemnica / ThrillerSeorang guru sekolah menengah yang bergelar janda, seorang jururawat yang masih anak dara, dan seorang anak murid. Hubungan tiga segi yang masing-masing minat bdsm.