Cikgu Mira adalah seorang guru subjek Matematik di sebuah sekolah menengah. Berumur 31 tahun. Telah berkhidmat selama 5 tahun. Dia merupakan seorang janda, bercerai kerana suaminya tertangkap oleh pihak polis, melalukan sindiket dadah. Dia sudah diceraikan setahun yang lalu.
Dia memang cantik, tubuh badan yang sedikit berisi. Wajahnya yang ayu, putih, halus mulus, senyuman yang menawan. Memang ramai lelaki yang suka beliau dalam diam.
Harini hari kedua terakhir peperiksaan pertengahan tahun untuk pelajar tingkatan 4. Dia pula bertugas untuk menjaga kelas 4 UKM, bagi kertas Bahasa Inggeris, kertas terakhir untuk hari tersebut.
"Okay murid-murid. Masa ada lagi 30 minit. Minta semua semak semula kertas masing-masing. Pastikan semuanya dijawab."
Klepak!! Tiba-tiba kedengaran objek terjatuh dibelakang Cikgu Mira. Terus dia memandang ke belakang.
Rupa-rupanya telefon bimbit Faizul terjatuh.
"Haa ?! Kamu bawa phone ke sekolah ? Siap bawa masuk time exam lagi ? Bagi saya sini telefon tu".
Dengan muka yang sayu, Faizul bagi telefon tersebut tanpa kerelaan.
"Saya rampas phone awak. Saya akan check malam nanti phone awak." marah Cikgu Mira kepada Faizul.
Terus telefon tersebut dia simpan dalam beg tangan.
Faizul merupakan seorang anak yatim piatu. Dia hanya membesar dengan seorang kakaknya yang beza umur 4 tahun. Kini kakaknya tidak duduk serumah dengan dia kerana berpindah mengikut suaminya tetapi masih lagi di dalam negeri yang sama.
Selepas 30 minit, "Okay murid-murid. Masa dah tamat. Minta semua semak buat kali terakhir sebelum saya kutip kertas masing-masing."
Selepas habis peperiksaan, Faizul terus jumpa Cikgu Mira.
"Cikgu. Saya minta maaf sebab saya bawa phone. Saya tak sengaja bawa. Boleh tak cikgu jangan check phone saya ?" rayu Faizul kepada Cikgu Mira.
"Kenapa saya tak boleh check ? Saya kena check sebab itu memang peraturan lagi-lagi masa exam macam ni. Boleh disabitkan kesalahan meniru tau. Tak boleh Faizul. Saya kena buat. Lepastu baru saya buat keputusan untuk pulangkan kepada awak atau serahkan ke unit disiplin. Ni kesalahan besar tau tak. Esok habis peperiksaan, jumpa saya di bilik saya" marah si cikgu. Terus cikgu beredar kerana perlu serahkan kertas peperiksaan kepada unit peperiksaan.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hari pun berlarut malam. Cikgu Mira yang sedang baring berehat di atas katilnya, tiba-tiba teringat yang dia perlu buat spotcheck phone Faizul.
Dia pun ambil dari begnya. Dia mula dengan membuka aplikasi nota. Tiada apa-apa maklumat dalam aplikasi tersebut. Dia pula buka galeri. Dia begitu terkejut kerana banyak video dan gambar lucah. Dia pun cuba untuk lihat satu per satu.
"Haaa....." keluh Cikgu Mira
"Dia pun minat jugak ke ikat-ikat ni. Aku ingat aku dengan laki aku je minat bondage ni. Rupanya dia pun minat"
Dia pun mula tonton satu demi satu video. Tangannya mula perlahan-lahan meraba clit.
Dengusan manja mula keluar dari mulut Cikgu Mira "Ahh Ahh".
Tangannya mula menurunkan seluar dalamnya. Dia meraba semula clit dengan kuat.
Video yang ditonton semakin menarik kerana watak perempuan dalam video tersebut diikat hogtied di atas katil, dipaksa melakukan seks dengan mata diikat kain.
Dengusan cikgu semakin kuat "Ahhh ahhh ahhh ahhh".
Tidak lama kemudian, cikgu pun cum sendiri.
Nampak sangat kepuasan di wajah beliau. Dia sudah setahun tidak disentuh.
Dia teringat balik kepada zaman beliau semasa masih dalam rumah tangga.
Suaminya pernah melakukan adegan yang sama seperti dalam video.
Pada awalnya dia tidak pernah tahu sama sekali mengenai bondage. Tetapi selepas berkahwin, suaminya memperkenalkan hal bondage kepada beliau. Lalu melakukan adegan ikat mengikat menggunakan tali, tudung, ballgag dan beberapa alat permainan seks seperti vibrator.
Dia pertama kali diikat waktu honeymoon di genting highland. Disebuah hotel yang terkemuka, mewah dan seronok untuk didiami.
Pada mulanya dia seperti mahu menolak. Tapi dia merasakan seks diikat lebih enak berbanding tidak diikat. Dari situ terus dia terus berminat dengan bondage.
Bermacam-macam posisi yang beliau pernah diikat. Hogtied, frogtied, spread eagle. Diikat di tiang, kerusi, atas meja, sofa, bonet kereta pun pernah. Macam-macam adegan ada. Pernah ditinggalkan diikat spread eagle atas katil, diletakkan vibrator betul-betul di atas clit. Dengan mata & mulut diikat tudung. Ditinggalkan selama 3 jam. Walaupun tersiksa, tetapi sangat nikmat bagi beliau dan pasangannya.
Terus dia bangun menuju ke almari. Dia mengeluarkan sebuah beg berwarna hitam. Dia keluakan semua tali, vibrator, ballgag, dan beberapa helai tudung bawal.
Dia ambil vibrator, letakkan kt clit, ikat dengan tali. Dia ikat kakinya menjadi satu. Di ambil dua helai tudung, 1 untuk ikat mata, 1 untuk ikat mulut secara cleave gag. Dia hidupkan vibrator, dia simpul tali kt tangan secara ala kadar kerana tidak nampak. Tidak sampai 5 minit,dia meronta-ronta kenikmatan.
Dia terbaring seketika sebab penat. Tapi vibrator masih hidup. Dengan perlahan-lahan dia mula ghairah semula "hmmpp hmmpp hmmmpp hmmphh" suara yang keluar dari mulutnya yang terikat tudung. Lagi sekali dia cum. Basah lencun alas katilnya. Dia pun melepaskan ikatan tangannya. Terus dia matikan vibrator. Dia buka semua ikatan yang ada. Dia baring kepenatan.
Cikgu Mira berasa sangat nikmat setelah setahun tidak diikat. Secara tidak langsung, nafsunya ingin diikat membuak-buak. Dia pun tertidur dengan keadaan peralatan bondage yang masih bersepah diatas katilnya.
Bersambung....
YOU ARE READING
Cikgu Mira
Mystery / ThrillerSeorang guru sekolah menengah yang bergelar janda, seorang jururawat yang masih anak dara, dan seorang anak murid. Hubungan tiga segi yang masing-masing minat bdsm.