Cikgu Mira masih terbaring terikat bogel di atas katil. Ain pula masih di atas lantai terikat pada tiang katil.
Faizul mengambil air yang sudah dilarutkan dengan ubat tidur tadi. Kemudian dia membuka ikatan mata dan mulut Ain.
"Nah minum ni. Mesti haus kan ? Minum cepat."
Faizul memaksa Ain untuk minum air tersebut dengan terus tonggengkan botol tersebut pada mulut Ain. Ain kelihatan terseksa sebab minum air secara paksa. Faizul menarik semula botol tersebut.
Ain memandang kanannya. Dia terkejut dengan keadaan Cikgu Mira dengan keadaan terikat bogel di atas katil. Faraj Cikgu Mira jelas kelihatan basah termasuk tilam di sekitar lubang farajnya.
Ain : Tolong lepaskan kami. Ambil lah semua barang kami. Janji jangan apa-apakan kami.
Faizul hanya membuat tidak tahu. Kemudian dia pergi ke Cikgu Mira. Dibuka ballgag yang mengikat mulut cikgu dan meletakkan botol tersebut pada mulut cikgu.
"Ha kau pun minum cepat. Jangan banyak tanya"
Cikgu Mira hanya terus minum dengan banyak disebabkan dia kehausan selepas diperkosa.
Kedua-dua mereka telah diberi minum air untuk tidur tanpa mereka sedar. Hanya dalam masa 10 minit, masing-masing tertidur dalam keadaan terikat.
Faizul memastikan kedua-duanya sudah pun tidur dengan membuka ikatan mata mereka, dan melambai-lambai di depan mata mereka. Tetapi tiada respon. Kepala masing-masing sudah pun terlentok ke tepi.
Faizul melepaskan semua ikatan Ain. Dia menanggalkan semua pakaian Ain sehingga bogel. Kemudian dia mengikat vibrator berbentuk mic tepat pada clit dan lubang faraj Ain. Kemudian dia mengikat tangan dan badan Ain. Diikat juga peha dan kaki Ain. Lalu disambungkan tali kaki ke badan menjadi hogtie sama seperti cikgu Mira. Ain dibiarkan dalam keadaan terikat mengiring di lantai.
Faizul mengangkat cikgu lalu diletakkan di lantai bersama-sama Ain. Dia mengeluarkan vibrator bullet dari faraj cikgu. Kemudian dia mengambil wireless vibrator berbentuk ikan paus, dimasukkan ke dalam faraj cikgu, bahagian ekornya diletakkan tepat pada clit. Dia mengiringkan cikgu berhadapan dengan Ain. Dia mengikat kembali mata Ain menggunakan tudung. Ikatan matanya dilonggarkan sedikit. Tudung yang digunakan untuk mengikat mulutnya diambil dan disimpulkan bahagian tengahnya. Simpulan tersebut dimasukkan ke dalam mulut Ain, lalu diikat. Kini mulutnya terikat ternganga seakan-akan memakai ballgag. Tudung yang digunakan untuk mengikat mata cikgu diambil dan diikat semula. Diikat semula mulutnya menggunakan ballgag tadi.
1 jam sudah pun berlalu. Faizul baring di atas katil sambil bermain telefon.
Cikgu Mira mula sedar dari tidurnya. Dia masih terasa diikat. Dia tidak tahu keberadaan Faizul.
Dia meronta keenakan kerana diikat. Suara yang keluar bercampur moan.
"emmphh tolong emmphh tolongg" suara yang tidak berapa jelas keluar dari mulut cikgu yang terikat ballgag.
Ain mula tersedar kerana terdengar suara dari cikgu.
Dia merasakan dirinya masih terikat. Dia cuba menarik tangannya untuk melepaskan diri. Tetapi tidak boleh. Dia cuba meronta-ronta melepaskan diri "emmphh emmphh". Tetapi tidak berjaya. Ikatan matanya longgar dan jatuh ke bahu. Dia melihat keadaan dirinya terikat hogtie, bogel, merasakan keadaanya tu terikat dalam bentuk posisi yang pelik. Dia juga pelik melihat terdapat objek di celah pehanya apabila dia dapat merasakan sesuatu di tempat tersebut.
Dia melihat Cikgu Mira keadaan terikat bogel. Dia terkejut. Suara cikgu pula sayu meronta "emphh emmphh tolong". Walhal dia tidak tahu bahawa cikgu sedang menikmati keadaan tersebut.
YOU ARE READING
Cikgu Mira
Mystery / ThrillerSeorang guru sekolah menengah yang bergelar janda, seorang jururawat yang masih anak dara, dan seorang anak murid. Hubungan tiga segi yang masing-masing minat bdsm.