Part 9 - Suprise 2 Part 1

14.1K 104 2
                                    


Cikgu Mira dan Ain sedang seronok berjalan-jalan di bandar. Manakala Faizul sedang sibuk di kedai hardware untuk membeli topeng. Dia juga membeli ubat tidur. 

Jam menunjukkan 7 petang. Faizul nampaknya sudah bersedia untuk aktiviti malam ni. Dia sudah pun menyediakan pakaian lengkap berwarna hitam termasuk topeng. Beg pakaian juga sudah dikemas. Dia agak gemuruh kerana ini merupakan pertama kali dia seakan-akan merompak rumah orang.

Tiba-tiba dengar deringan dari telefon bimbitnya. Dia mendapat pesanan whatsapp dari Cikgu Mira.

"Okay dah boleh pergi rumah saya sekarang. Sebab balik awal sikit. 815 saya sampai. Saya dah gerak. Bole tengok live location saya "

Jam menunjukkan pukul 7.15 malam. Faizul terus bergegas menuju ke rumah Cikgu Mira.

Tepat jam 7.30 malam dia sampai di rumah Cikgu Mira. Terus dia mengusung motosikalnya kebelekang rumah dan membaringkannya di semak. Perlahan-lahan dia membuka kunci pagar rumah cikgu lalu menutup dan menguncinya semula. Dengan pantas dia berlari ke pintu rumah cikgu, membuka dan menutupnya semula. Dia terus menuju ke dapur mencari botol, lalu diisi air masak dan larutkan ubat tidur ke dalamnya dan memasukkan ke dalam beg yang dibawanya.  Kemudian dia berlari ke atas, masuk ke bilik Cikgu Mira. Dia mengambil semua tali dan memasukkan ke dalam begnya.

Sesudah selesai, dia terus berlari ke bawah dan masuk ke bawah meja. Dia melihat live location cikgu sudah tidak jauh dari rumahnya. Bila-bila masa sahaja boleh sampai.

Faizul sedang gemuruh. Dia berasa tidak sabar, bercampur dengan perasaan takut. Sedang dia memikirkan perasaan dia, kelihatan cahaya lampu menyuluh dari luar. Sedikit dia mengintai dari celah kain meja, kelihatan kereta cikgu sedang bergerak masuk ke parking disebalik langsir tersebut. Dia mula rasa berdebar. Pintu mula dibuka. Kedengaran suara cikgu dan Ain mula berada di dalam rumah

Cikgu Mira : Ain, tutupkan pintu. Aku bukak lampu

Ain : Okayy boleh.

Cikgu Mira : Okay dah. Jom naik atas.

Tapak kaki mereka semakin jauh. Cikgu Mira berdehem sebagai tanda boleh mula projek. Faizul sudahpun bertopeng. Dia terus keluar dari meja dan mematikan suis dalam db box. Lampu mati semula. 

Cikgu Mira : Eh mati pulak. Kejap kau tunggu sini Ain. Aku turun kejap.

Dia pun turun ke bawah. Sesampai dia di meja, dia berbisik "Okay Faizul, sekarang."

Faizul menghidupkan semula suis elektrik. Lampu pun hidup semula.

Dia pun memeluk cikgu dari belakang, mengacuhkan pisau di leher cikgu.

"Ehhh apani" jerit Cikgu Mira

"Diam kalau taknak kena bunuh. Suruh kawan kau turun sekarang kalau dua-dua taknak kena bunuh" balas Faizul.

Cikgu Mira : Ain, tolong turun sekarang, jangan buat apa-apa please, kalau tak kita mati nanti.

Ain pun turun tangga dengan ketakutan. Sesampai di bawah, dia sangat terkejut melihat cikgu dipeluk dan diacuhkan pisau di leher.

Faizul : Keluarkan phone kau dengan phone dia ni, letak kt atas meja, sekarang!

Ain pun mengeluarkan telefon bimbitnya, dia juga mengambil telefon bimbit cikgu yang berada di tangan cikgu, lalu meletakkan di atas meja.

Faizul : Okay bagus. Sekarang dua-dua naik atas. Ikut cakap aku. 

Mereka pun naik ke atas. Faizul menyuruh mereka masuk ke dalam bilik cikgu.

Faizul : Ha nama dua-dua sape ?

Cikgu Mira : Saya Mira

Ain : Saya Ain.

Faizul : Ha kau Ain, duduk kat lantai tu. Kau Mira, bukak tudung dia, Ikat mata dia. Skaf dia tu sumbat mulut dia. Korang berdua ikut cakap aku kalau nak teruskan hidup. 

Cikgu Mira pun membuka tudung dan skaf Ain. Skaf disumbat ke dalam mulut Ain manakala tudung pula diikat matanya.

Faizul : Kau ambik lagi tudung kau lagi dua bawak sini. 1 buat ikat mulut Ain tu cepat.

Ciku Mira pun mengambil tudungnya di rak, dia terus mengikat mulut Ain yang telah pun disumbat skaf.

Faizul : Dah kau tiarap sebelah dia. Tangan kt belakang.

Faizul pun mengeluarkan tali dari begnya. Dia tarik tangan Ain kebelakang, lalu diikat menjadi satu. Siku juga diikat. Kemudian diikat tangan dan siku rapat ke badan. Sedikit pun tangannya tidak boleh bergerak. Kemudian diikat kaki Ain menjadi satu. Dia rapatkan badan ain ke tiang katil, dia melilit badannya dengan tali dan diikat pada tiang katil. Kini Ain terikat erat, tidak dapat bercakap dan melihat. Ain menggerakkan badannya. Dia kelihatan sakit terikat erat.

Faizul : Dah kau Ain diam-diam kt situ. Jangan berani cuba nak lepaskan diri. Faham ?!

Ain hanya mengangguk ketakutan.

"Kenapa aku kena alami situasi macam ni. Adakah aku perlu betul-betul takut ? Atau aku perlu enjoy kena ikat macam ni ?" Ain berbisik di dalam hatinya.

Faizul : Kau Mira naik atas katil sekarang.

Cikgu Mira : Tolong jangan apa-apakan saya please. Saya janji saya takkan buat apa-apa.

Faizul : Diam!

Dia membuka baju serta bra cikgu, mengambil tali, mengikat tangan cikgu ke belakang. Dia perlahan-lahan mencabut tudung cikgu. Hanya skaf sahaja tinggal. Dia mengikat mata cikgu menggunakan tudung tersebut. Dia mengambil ballgag lalu mengikat mulut cikgu. "emmphh emmphh" Cikgu Mira meronta kecil. Dia membuka seluar mengikat kaki cikgu, lalu diikat cikgu menjadi hogtie. Kini cikgu bogel dalam keadaan terikat. Dia mengiringkan cikgu, dia masukkan bullet vibrator ke dalam lubang faraj cikgu, lalu menghidupkannya. Sekali lagi "emmphh emmphh emmpph" cikgu meronta. Faizul membuka sedikit topengnya bahagian mulut, lalu dia menjilat clit cikgu.

Cikgu mula moan perlahan disebalik ballgagnya yang mula dibasahi airliurnya. Tangan Faizul meramas sekitar pantat cikgu. Badan cikgu mula naik turun ikut pergerakan tangan Faizul. Dia mula menikmati suasana. Sesekali jarinya dimasukkan sedikit lubang cikgu, mengenakan gspot. Cikgu pun moan kuat sedikit apabila gspotnya disentuh Faizul. Faizul mengeluarkan vibrator tadi, dia meletakkan tepat pada clit cikgu, memainkan jarinya keluar masuk di lubang pantat cikgu. Hanya dalam masa yang singkat, jarinya mula dibasahi air yang keluar dari lubang tersebut. Cikgu mula klimaks, Faizul sengaja bermain dengan laju. Cikgu pun pancut sehingga menggigil. 

Bersambung...



Cikgu MiraWhere stories live. Discover now