3

415 37 84
                                    

Kedi adam gülerek bakıyordu, uzun olan "al sana paket" dediğinde mavi saçlı "güzelmiş, işin yoksa bana ver"  ağlamam arttı, kedi adam "hayır taehyung o benim"  mavi saçlı "tamam" diyerek beni kenarı iterek masaya geçti.

Kedi adam yanıma geldi "gelsene"  elimi tuttu, yanına oturttu "ağlama hoseok"  o'na baktım, gülerek "ağlarken başka güzelsin, sevdim" dediğinde kafamı eğdim, ismimi nereden biliyordu bu.

Diğerleri de oturduğunda kedi adam tabağımı doldurdu "ye" dediğinde yutkundum, çubuğu titreyen elim ile tuttum, cidden çok kötü titriyordum.

Geniş omuzlu "sen yiyemeyecksin sanki" dediğinde yutkundum, civciv dediklerini hatırladığım çocuk "yoongi seninki yemiyor" söylemine güldüler, çokmu komikti sanki, salaklar.

Kedi adam yani yoongi "ye şu zıkkımı" dediğinde kızartmadan biraz aldım, lokmam ağzımda büyüyordu resmen, yoongi sinir ile "yutsana şunu"  uzun olan "yoongi ilaçlarını aldınmı?" dediğinde yoongi kafasını salladı "yemekten sonra"  dövmeli "dün aldınmı?" dediğinde kafasını salladı "hayır" dediğinde gözü seğirdi.

Uzun olan "unutma bari hemen iç"  kafasını salladı, minik minik yiyordum, umarım zehirlenmezdim, yemek bittiğinde salona geçtik, yoongi ilaçlarını içti.

Geniş omuzlu "o'nu ne yapıcan?" dediğinde ellerimi sıktım, umursamazca "öldürücektim ama vazgeçtim"  çenemi tuttu "başka şeyler için kullanıcam" dediğinde kurumayan kirpik'lerim yeniden ıslandı.

Civciv'e baktı "temizlik için yardım etsin" dediğinde civciv "tamam, yardımcı iyi olur"  yutkundum, neye yardım edicem ki?

Hepsinin ismini öğrenmiştim artık, biri yazılımcı, biri temizleyici, iki kişi katil, iki kişide polis'di, şebeke gibiydiler.

Yoongi kalktı, kolumu tuttuğunda bende kalktım, yukarı çıktık, beni yatağın yanına bıraktı "otur" dediğinde oturdum, üstüme geldi, çenemi tutarak okşadı "karşılık ver"  gözlerim doldu.

Tecavüz edilcektim tanrım, kurtar beni, lütfen kurtar, dudaklarımızı birleştirdiğinde korkarak karşılık verdim, üstüme geldi, yatağa uzandık, elini t-shirt'ü mün içine soktu, soğuk eli yüzden titremiştim.

Nefesiz kalsamda o hala öpmeye devam ediyordu, itmeye çalıştığımda olmadı, omzuna vurdum, geri çekildiğinde derin nefesler aldım, boynumu öpmeye başladığında çarşafı sıktım.

Geri çekildi, yana uzandı "benimle uyu" dediğinde yutkundum, belime sarıldı, gözlerini kapattı, yutkundum kafamı eğdim, ellerim ile oynadım.

Tanrım nasıl kurtulacaktım ben.

______________________
Kurtulamayacaksın? 😁

      Bu minnak kimmiiişşşşş

      Bu minnak kimmiiişşşşş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aaaaa hoşikmiiişşşşş

sope : fearHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin