Bir aydır alışmaya çalışıyordum, her hafta biri ölüyordu ve nedenini bilmiyordum.
Jin ile oturmuştuk, tv izlerken "jin" bana döndü "efendim" yutkundum "neden her hafta birini öldüyorsunuz?" i kafa salladı "genellik ile polisin yakalayamadığı kişileri öldürüyoruz, emin ol okadar çok varki ve polisler okada umursamazki" dediğinde kafamı salladım.
O'da bir polisti, böyle dediyse doğrudur.
"Anladım" tv'ye döndü, yoongi geldiğinde dudaklarını öptüm, alışmıştım artık ve dudakları bağımlılık yapmıştı, gülerek üstüme uzandı, bende koltuğa uzandım, saçlarını sevdim.
Esnediğinde gözlerini kapattı "git yatağa" güldü "sende gel" kafamı salladım, kalkarak yukarı çıktık, yatağa uzandık, kafamı boynuna sakladım, belime sarıldı, saçlarımı öperek uyudu.
Kapı çaldığında uyandım, yoongi'nin kolları arasından çıktım, kapıyı açtığımda taehyung "yemek hazır" kafamı salladım, yoongi'nin yanına oturdum.
Saçlarını okşadım "yoongi kalk" ses çıkartmadı, yanağını sıktım "uyaan" mırıldandı, gülerke "oh kaçabilirim" bileğimi tuttu, uykulu sesi ile "gidemezsin" güldüm "kalk hadi yemek hazır" dediğimde gözlerini ovarak kalktı.
Yanaklarımı tuttu "gitme" yutkundum, kafamı salladım "gitmiycem, buradayım" sıkıca sarıldı, bende sıkıca sarıldım, boynunu öptüm "hadi inelim" dediğimde ayrıldı.
Aşşağı indik, yemek yerken jimin "dışarı çıkalım" yoongi bana baktı, gülerek baktım, jin "jimin haklı evde sıkıldık" herkes yoongi'ye baktı.
Elini tutum, kafasını salladı "tamam" dediğinde güldüler, hazırlandık, bara gelmiştik, fazla kimse yoktu.
Kenarıya oturduk, herkes içiyordu, kalkarak tuvalete gittim, işimi hallederek çıktım, ellerimi yıkarken bir kişi daha vardı, ondan beni kurtarması için yardım istesem mi?
Kafamı salladım, hayır hoseok sana iyi bakıyorlar, fikirlerimi önemsiyorlar, sadece özgürce dışarı çıkamıyordum, yoongi ile aram iyiydi, alışmıştım, ailem dediğim insanlar bile kaybolduğumda aramamışlardı.
Lavabodan çıkarak diğerlerinin yanına gittim, yoongi'nin yanına oturdum, dolmuş gözler ile "gittin sandım" güldüm, yanağını okşadım "gitmeyeceğim yoongi, buradayım, yanında" dediğimde sıkıca sarıldı.
Ağlamaya başladı "annemde öyle demişti ama gitti, sen gitme" yutkundum, saçlarını öptüm "gitmeyeceğim, söz veriyorum" güldü, yanaklarını sıktım "hadi eve gidelim" kafasını salladı.
Hepsini kaldırarak arabaya getirttim, kemerimi taktım, evin konumuna baktım, ilerledim.
Ev'e geldiğimizde hepsini odalarına soktum, yoongi elimi çocuk gibi bırakmamıştı, üstünü değiştirmesi için kıyafet verdim, kendimkileri banyoda değiştirdim.
Odaya geldiğimde altını giymiş ama üstünü giymemişti, yutkunarak baktım, yanına giderek yanağını öptüm "hadi uyuyalım" güldü, belime sarıldı "gitmedin" dediğinde yutkundum, sesi normal yoongi gibi çıkmıştı.
Anlımı öptü "teşekkür ederim hoseok, gitmedin" kaşlarımı çattım "sen sarhoştun" "değilim" geri gittim "pisliksin" sıkıca belime sarıldı.
Yatağa uzandık, kafamı boynuna sakladım, belime sarıldı, uyuduk, resmen beni denemişti.
_________________________Şeytan yunki 😹😹😹😹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : fear
Fanfiction"bırak evime gideyim yoongi" "sen bana aitsin hoseok" "neden" "farklısın, bana özelsin"