final

281 28 26
                                    

Hazırlanmıştık, yine birinin hayatını bitirmeye gidiyorduk.

Bu sefer ben öldürmeye bağımlı olmuştum, yoongi'yi bile geçmiş olabilirdim, onun kullanığı bıçağı kullanıyordum.

Depoda iki adam vardı, namjoon jin'in elini tutarak yere oturdu, jin'i kucağına oturttu, jin elinde bisküvi ile gelmişti, güldük, jimin , jungkook ve taehyung'da yanlarına oturmuştu.

Yoongi "hangisi?"  gülerek "ikisi?"  dudaklarımı öptü "iyice bağımlı oldun" kollarımı boynuna sardım "kocamda bağımlı, o'na benziyorum"  güldü, boynumu öptü "benim kopyam oldun"  kafamı salladım.

Jungkook "hadi ama , sevişin tam olsun" o'na bakmadan "kes sesini" yoongi'nin dudaklarını öptüm, ayrıldığımızda güldü.

Geri çekildim, bıçağını verdi, gülerek aldım.

Gözlüklünün önünde durdum, korkarak bakıyordu, gözlüğünü çıkardım, eğilerek "ses çıkartma"  kafasını salladı, ağzını açtım, konuşucak iken "ne dedim?"  sustu, gülerek "aferin"  yoongi'nin uzun bıçağını aldım.

"Ağzını aç"  kafasını salladı, sinir ile boynunu tuttum "ağzını aç"  yutkunarak açtı, bıçağı ağzına koydum "düşürürsen acı içinde ölürsün"  kafasını salladı.

Diğerine gittim "sana fikir bulamadım"  ağlamaya başladı, ağzında bıçak olan adamın yanına gittim, arkasında durdum, bıçağın iki tarafını tuttum.

Yoongi merak ile bakıyordu, gülerek bıçağı sert şekilde kendime çektim, adamın ağzından başının bitimine kadar, düz bir şekilde kesildi.

Gülerek bıçak ile ittiğimde kafasının yarısı yere düşmüştü.

Diğerinin önünde durdum "sana ne yapsam?"  baktım "bisküvi istermisin?"  kafasını salladı "sen bilirsin"  kravatını gevşettim, boynunun biraz yukarısına getirdim, yoongi arkamdan belime sarıldı, kravatı sert şekilde çektim, nefes alması gittikçe zorlanıyordu.

Yoongi boynumu öpmeye başladığında gözlerimi kapattım, adamın debelenmeleri yavaşça durulmaya başladı, sonunda durduğunda biraz daha çektim.

Kravatı bırakarak yoongi'nin saçlarını tuttum, boynumu emip ısırdı "güzel işti"  gülerek "öyle diyorsan" dediğimde anlımı öptü.

"Seni seviyorum"  dudaklarını öptüm, ayrıldık "seni seviyorum"  sıkıca sarıldım, diğerlerinin yanına giderek oturduk, biraz sohbet ettik.

________________________

Buda ciddili final 😁

sope : fearHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin