Bir haftadır onlar ileydim.
Hepsi hazırlanmıştı, namjoon hariç, verileri , yerleri o buluyordu, koltuğa oturdu "yoongi istediğin adam şuan merkezdeki barda" yoongi kafasını salladı "güzel" dediğinde namjoon hepsine konum atmıştı, jin namjoon'un dudaklarını öperek ayrıldı.
Yoongi beni öperek "uslu dur" kafamı salladım, anlımı öptü "aferim, namjoon dan birşey duyarsam iyi olmaz" yine kafamı salladım.
Sinir hastasıydı ve sürekli ilaçlarını aksatıyordu, diğerleri çıktı, namjoon odasına gitti, yoongi çenemi tuttu "şans öpücüğü?" dediğinde yanaklarını tutarak dudaklarını öpüp geri çekildim, hemen gitsin istiyordum.
Gülerek "geldiğimde daha fazlasını alacağım bebeğim" diyerek gitti, gözlerim doldu, yanımdaki yastığa sarılarak ağlamaya başladım, namjoon gelerek oturdu, elmasını yerken "boşuna ağlama kurtulamazsın" o'na baktım "lütfen bırak gideyim" dediğimde kafasını salladı.
Elmasını yuttu "ben bırakırım ama yoongi hepimizi elden geçirir, hepimiz o'na göre hareket ediyoruz ,üzgünüm" yutkundum "nasıl yani?" güldü "yoongi hepimizi sokaktan topladı, bazılarımız açlıktan ölücekken elimizi tuttu, bazılarımız tecavüz edildi ve o'nu yapanları bulup öldürdü, bazılarımız neredeyse öldürülecek iken kurtarıldı, hepimiz yoongi'ye bağlıyız" dediğinde yutkundum.
"Çok seviyorsunuz?" kafasını salladı "o'na hayranız, hepimizin elinden tuttu, bize ev oldu, jin hyung en büyüğümüz olsada bize baba gibi davranan yoongi hyung oldu, jin bile yanımızda çocuk gibi, görüyorsun" dediğinde kafamı salladım, cidden böyle iyi bir insanmıydı?
Kafamı eğdim "yalvarsam bırakmazmı?" güldü "hoseok insafa gelseydi seni çoktan bırakmıştı, sana bağlandı, elinden kaçamazsın, kaçtın diyelim bu sefer sonun öldürdüğü kişiler gibi olur" dediğinde yutkundum, kadının kafasına bıçağı nasıl soktuğu hala aklımdaydı.
"Ne zamam gelirler?" saat'e baktı "1 saat" dediğinde kalktım "uyuyacağım" kafasını salladı, yukarı çıkarak odaya girdim, yastığa sarılarak uyumaya başladım, tanrım umarım beni bırakırdı.
Gözlerimi açtığımda karşımda yoongi gülerek bakıyordu, korkarak kalktım, o'da kalktı "güzel uyudunmu?" kafamı salladım "e-evet" dediğimde yanağımı okşadı "açmısın?" yutkundum "evet" elini çeneme koydu "beni özledin mi?" dediğinde kafamı eğdim.
Sinir ile nefes aldığında "evet" dediğimde güldü, yine ilaçlarını almamıştı, yaklaştığında yutkundum, dudaklarımızı birleştirdiğinde korkarak karşılık verdim, belime sarıldı, kollarımı boynuna doladım, lütfen çabuk bitsin.
Ayrıldık, boynumu öptü "hadi aşşağı inelim, karnını doyuralım" dediğinde kafamı salladım.
Lütfen bırak beni gideyim.
_________________Gidemezsiiinnnn hoşik gidemezsiiiiiiiiinnnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : fear
Fanfiction"bırak evime gideyim yoongi" "sen bana aitsin hoseok" "neden" "farklısın, bana özelsin"