8

308 24 48
                                    

Bir kaç parça kıyafet almam lazımdı ama ne üstümde para vardı nede tek başıma dışarı çıkabiliyordum.

Yoongi'nin yanına oturdum "yoongi"  bana döndü "efendim güzelim"  elini tuttum "kıyafet almam gerek"  çenemi tuttu "alırız"  yaklaştım "ama ben yalnız gitmek istiyorum"  kaşlarını çattı "olmaz hoseok"  geri çekildim.

Kollarımı bağladım "bana güvenmiyorsun"  belime sarıldı "hoseok"  kalktım "kaçmaya çalışsaydım bir çok kez denerdim" diyerek yukarı çıktım, o'na bağlanmıştım ve bana güvenmemesi beni üzüyordu.

Odaya geldi, yanıma oturdu "hoseok"  göz devirdim "boşver yoongi"  yanaklarımı tuttu "hoseok sana güveniyorum tamam mı, böyle yapma"  ellerini tuttum "hayır güvenmiyorsun"  dudaklarımı öptü "neden yalnız gitmek istiyorsun?"  göz devirdim "yalnız alışveriş yapmayı seviyorum" 

Dudaklarını öptüm, belime sarıldı, ayrıldık "tamam"  güldüm, kartını uzattı  "al, istediğin gibi harca"  dudaklarını öptüm "teşekkür ederim"  anlımı öptü.

Kucağından kalktım, kalkarak kalçalarımı tuttu "yinede gözüm üzerinde" göz devirdim "sağol" diyerek geri çekildim.

Aşşağı inerek ayakkabılarımı giydim, anahtarı alarak evden çıktım.

Taxsi'ye bindim, avm'ye geldim, etrafı gezdim, dışarı çıkmayı özlemiştim.

Mağazalara girdim, bir kaç parça kıyafet almıştım, içecek aldım, atıştırmalık da aldım.

Gezerken kız kıyafeti giymezdim ama çok güzel lolita jartiyer görmüştüm, içeri girdim, kadın garip garip baktı, yanına gittim ,öncelik ile yalan söyledim "şey kız arkadaşım mini etek istemişti de, onlara nasıl bakabilirim" dediğimde güldü "bedeni kaç" dediğinde bedenimi söyledim.

Yolu gösterdi, siyah birtane aldım, o jartiyeri sormaya götüm yemedi, o yüzden sadece etek aldım, ödemeyi yaptım, hava kararmıştı bile, çok dolanmıştım herhalde.

Saat'e baktım 22.13'e geliyordu, yoongi beni mahfedicekti, hemen taxsi çevirdim, adresi söyledim.

Kapıdan içeri dinlediğimde yoongi'nin sesi geliyordu, kapıyı yavaşça açtım, içeri girdiğimde yoongi "o'na güvenmem hataydı zaten" dediğinde kalbim kırılmıştı, yeniden "aptallık bende, iki günlük kişiye güvendim, şimdi nerede sürtüyordur kim bilir"  gözlerim doldu, hıçkırdığımda bana döndü.

Şaşkınca "hoseok" yutkundum "keşke sürtseydim de o zaman bunları söyleseydin"  yukarı çıktım, kapıyı kapatarak kilitledim.

Yoongi kapıyı çaldığında takmadım, yatağa uzandım, kapıyı çalarak "hoseok özür dilerim"  güldüm "iki günlük birinden neden özür diliyorsun"  "kapıyı aç"
yastığa sarıldım.

Kapı bir anda açıldı, korkarak yastığa sarıldım, yanıma oturdu, omzumu tutarak "hoseok"  yutkundum, arkama uzandı "özür dilerim, saat geç olmuştu, gelmediğinde sandım ki"  güldüm "bana ne kadar güvendiğini anlamış oldum, git yanımdan"  sıkıca sarıldı.

Anlını onzuma bastırdı "özür dilerim hoseok"  o'na döndüm, gözlerimi öptü "sana güveniyorum"  yanağını okşadım "ilaçlarını aldınmı?"  gözlerini kaçırdı, kaşlarımı çattım "yoongi hani düzenli kullanıcaktın" ç yutkundu "içerim şimdi" dediğinde göz devirdim.

Şuan ortalığı yıkmadığı için şanslıydım, dudaklarını öptüm "aksatma"  kafasını salladı, yaklaştı "yine iş var"  yutkundum "ben yapmak istemiyorum"  kafasını salladı "ama ikimiz gidicez" dediğinde kafamı salladım.

Kalktı "ee ne aldın?" yutkundum "birkaç şey işte" etek olan paketi aldı , ellerimi yüzüme kapattım, gülerek "üstünde görmeyi istiyorum"  yutkundum.

Kalktı "üstü için birşey yokmu?" ç kafamı salladım "yok" dediğimde kafasını salladı "jimin'den alırım"  kafamı kaldırdım "ne?" dediğimde güldü "jimin'de jungkook için bunlardan giyiyormuş" şaşkınca kaldım.

Gittiğinde eteğe baktım, keşke jartiyeri sorsaydım.

((Keşke😭))

Elinde crop ile geldi, eteğide alarak poşete koydu "hadi gidelim"
kalktım.

Depoya gelmiştik, gülerek "üstünü değiştir"  o'na baktım "ne?" dediğimde güldü, poşeti uzattı "üstünü değiştir"   yutkunarak poşeti aldım.

Kolilerin arkasına geçerek crop ve eteği giydim, kalçalarımın bir parmak altındaydı, utanarak yanına gittim.

Belime sarıldı "çok güzelsin"  kafamı kaldırıp o'na baktım, eğilerek dudaklarımı öptü, geri çekildi, yerdeki bıçağı alarak uzattı "bu sefer korkmadan yapıcaksın"  yutkunarak bıçağı aldım.

Hoseok yapabilirsin, sen güçlüsün, yoongi belimi tutarak adamın önüne getirdi, adam korkarak bakıyordu,  bu bakışlara artık alışmıştım o yüzden artık etkilenmiyordum.

Yoongi belime sarıldı, boynumu öptü "göster marifetlerini bebeğim" diyerek kalçalarımı tuttu ve sıktı, yutkunarak adamın önüne geldim.

Adam ses çıkıyordu  , saçlarını tutarak kafasını sabit tuttum, bıçağı boynuna batırarak anlına kadar çizdim, anlında durdum, iterek içine soktum, çevirmeye başladım.

Adam öylece duruyordu, bıçağı çıkarttığımda kafasın düştü, ellerimi arkamda bağlayarak baktım, yoongi'ye döndüm.

Gülerek bakıyordu, yanıma gelerek belime sarıldı, kucağına aldı, bacaklarımı beline doladım, duvar kenarına getirdiğinde elimdeki bıçağı attım, saçlarını tutarak dudaklarını öpmeye başladım.

Kalçalarımı sıkarak duvara yasladı beni, yere indirdi, arkamı döndürdü, ellerini etek altıma getirdi, boxer'ı mı tuttu , aşşağı indirdi, yutkunarak duvara sıkıca tutundum.

Kendi altınıda çıkarttı, kendini kalçalarıma bastırdı, yutkundum, kendini çekti "acıyacak" kafamı salladım, kalçalarımı tutarak ayırdı, kendini içime hızlıca ittiğinde acı ile inledim.

Durmadan vuruşlarını yaparken crobumu kaldırdı, sırtımı öpmeye, göğüs uçlarım ilede oynamaya başladı.

Prostatıma vurduğunda " y-yoongi orası" dediğimde aynı noktaya vurmaya başladı, sırtımın her yerinde dil ve dişlerini hissediyordum, içime çıkarak kendine döndürdü, duvara yaslandım.

Bacağımı kaldırarak yeniden içime girdiğinde boynuna sarılarak dudaklarını öptüm, aletimi tutarak çekmeye başladığında, daha sesli inlemeye başladım.

Eline geldim, içimden çıkarak kendini çekti ve eline geldi, elini tutarak yalamaya başkadım, gülerek baktı, benim menilerimide yuttu.

Dudaklarımı öpmeye başladığında boynuna sarıldım, kalçalarımı sıktı, ayrıldık , gülerek "hadi gidelim"  kafamı salladım, boxer'ı mı alarak giydirdi, kendi de giyindi.

Bıçağı ve poşeti aldı "üstünü değiştir"  kafamı salladım, eteği çıkartarak eşofmanımı giydim, sweatshirt'ü müde giyindim.

Elimi tutarak depodan çıktık, jungkook ve jimin gelmişti, arabaya bindik, yol boyunca dışarı baktım, utanıyordum.

Eve geldik , odaya girdik, belime sarıldı "duş almak istermisin? " dediğinde onayladım.

Beni yıkadı, kendide yıkandı, giyinerek aşşağı indik.

_____________
😯😶

Okul vaarr artık hafta sonları görüşürüüzz

sope : fearHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin