Yoongi, ben, jimin ve jungkook, ormana gelmiştik, geceydi, yoongi'nin koluna sarılmıştım, orman korkunçtu şuan, ilerideki eve bakıyoruk.
Yoongi "jungkook sen adamları ve alarmı hallet" jungkook kafasını salladı ve telefon'u çıkartarak ilerledi.
Yoongi gidecek iken koluna sıkıca sarıldım, gülerek saçlarımı öptü "jimin'in yanından ayrılma" dediğinde yutkundum, dudaklarımı öperek geri çekildi, kolunu bıraktığımda gitti.
Jimin'in koluna sarıldım, gülerek "merak etme, asıl işi onlar yapıcak, biz temizleyeceğiz" yutkundum "kana dayanamam" kafasını salladı "artık dayanacaksın" gözlerim doldu.
Yoongi ve jungkook yarım saat sonra geldiler, yoongi elindeki bıçağı temizleyerek geldi, jimin kalktığında bende kalktım, çantayı aldı, yoongi "çabuk olun" yutkundum, jimin giderken yoongi şakağımı öptü.
Koşarak jimin'in yanına gittim, neye kan sıçramış ise topladık, midem bulanıyordu, adamları içeri çektik, her yere benzin döktük, evden çıktık.
Jimin kibriti yakarak attı, ev alev almaya başladı, neyseki bu bölgede polis yada herhangi biri yoktu ve sabaha anca fark eden olurdu.
Yoongi ve jungkook'un yanına gittik, kalktılar, yoongi gülerek "aferin" yutkundum, elimi tuttuğunda ilerledik.
Eve geldiğimizde diğerleri film izliyordu, odaya çıktık, ceketini çıkarttı, belime sarılarak öpmeye başladığında karşılık verdim, kalçalarımı tutarak kucağına aldı.
Kollarımı boynuna doladım, yatağa uzandık, elini t-shirt'ü mün içine soktu, belimi okşadı, alışmıştım artık, ayrıldık, şakağımı öptü "iyi iş çıkardın" kafamı salladım "öyle diyorsan" boynumu öptü "ileri gitmek istiyorum" omuzlarını tuttum.
Boynumdan ayrıldı "ama rızan olmadığı için duruyorum" yanaklarını tuttum "yoongi bırak evime gideyim" boynumu okşadı "sen bana aitsin hoseok" gözlerim doldu "neden" dediğimde çenemi öptü "farklısın,bana özelsin" ağlamaya başladım.
Gözlerimi sildi "ağlama, ağlarsan kim olduğu fark etmez herkesi öldürürüm" yutkundum, boynuna sarıldım "ilaçlarını al" saçlarımı sevdi "tamam" dediğinde ayrıldım.
Kalktı, bardağa su doldurdu, ilaçlarını aldı, su ile içti, en azından beni dinliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : fear
Fanfiction"bırak evime gideyim yoongi" "sen bana aitsin hoseok" "neden" "farklısın, bana özelsin"