Adının Mark olduğunu öğrendiğim çocuğun tehdide benzer şekilde söyledikleri oldukça aklımı bulandırmıştı. Neden kaçmamam gerekiyordu? Neden kaçmak isteyecektim? Bana bir şey yapmayı mı planlıyorlardı? Uykunun ellerine düşene kadar durmadan bunları düşündüm. Bu sefer ne olacaktı?
***
Sabahın erken saatlerinde kamptaki sesler yüzünden uykudan uyandım. Henüz güneşin yeni doğduğunu düşünüyordum, havanın serinliği de bunu destekler nitelikteydi. Bana verdikleri çadırdan kafamı uzatıp yavaşça dışarı baktığımda muhtemelen görmemem gereken bir şey görmüştüm. İki kişi gözleri bir bez parçasıyla bağlanmış ve ağzına ses çıkarmaması için bir şeyler tıkılmış kısa saçlı bir kızı sürükleyerek götürüyorlardı. Kızın kıyafetlerinin çoğu yeri yırtık ve vücudu kanla kaplı görünüyordu. Gördüklerimin şokuyla ses çıkarmamak için ellerimle ağzımı kapattım. Ve o anda ne olduysa oldu.
Kızı götürenlerin yanında yürüyen Mark ile göz göze geldiğimizde hızla çadırın içine girdim beni görmemiş olmasını umarak. Hayır, öyle bir ihtimal yoktu, kesinlikle görmüş olmalıydı. Çadırdan kaçma şansım da yoktu. Yatağa oturup sırtımı çadırın arkasına vererek doğrudan kapıya bakmaya başladım, ne olacağını bilmeden bekliyordum. Çadıra doğru gelen adım seslerini ve gölgeyi gördüğümde daha da gerilmiştim. İstemsizce işaret parmağımı ısırdığımı bile fark etmemiştim.
Mark içeri girdiğinde doğrudan göz göze geldik yeniden. Arkasından çadırın kapısı işlevini gören şeyi kapattığında yaklaşmadan olduğu yerde konuşmaya başladı.
"Görmemen gereken bir şey gördün."
"Yalvarırım bir şey yapmayın! Hem kime söyleyebilirim ki? Sadece buradan gidebilirim izin verin gideyim!"
"Kapa çeneni kimse sana bir şey yapmıyor. Kural 1, balıklara zarar verilmez. Aksi takdirde Anne seni cezalandırır."
"Anne'nin kim olduğunu hala bilmiyorum."
"Burada bir sürü insanlar var, ama dahası topluluklarımız var. Burada hiç kimse tek kalamaz, yalnız insan ölür. İlk karşılaştıkların, Tımarhane Doktorları. Onlardan uzak durmak her zaman ve herkes için en iyi seçenektir, onlara katılabilecek en iyi ve en yeterli kişiler dışında herkesi denek yaparlar. Biz, Orman Kampçıları. Diğer teşkilatlar arasında Avcılar olarak da geçeriz. Az önce gördüğün kız başka bir teşkilattandı, muhtemelen ajanlık için gönderildi. Diğer toplulukları bilmene gerek olmaz, buradan ayrılmayı düşünmüyorsun sonuçta, değil mi Ann?"
"Neden herkes benim peşimdeymiş gibi hissediyorum..."
"Öyleler çünkü. Buradaki herkes balıkları ister. Yeni balıklar o topluluğa güç ve statü kazandırır. Akvaryumda iyi bir teşkilat arıyorsan bulamayacağını bilmelisin. Yine de en iyisinin biz olduğunu söylemekle bencillik etmiş olmam. Her topluluğun karanlık tarafı vardır, bunları öğrenmemen her zaman daha iyidir."
Birkaç adım atıp durduğu yerden yanıma geldi ve eğildi. Tehditkar bakışları doğrudan gözlerime bakıyordu şimdi.
"Öğrenenleri sustururlar."
Korkuyla sert bir şekilde yutkunup biraz geri çekildiğimde elini saçıma attı ve bir tutamını alıp oynamaya başladı.
"Ama biliyorsun, Ann. Sana öyle bir şey yapmayacağım. Tabi ki beni dinlemeye devam edersen."
Elini çekip başka bir şey söylemeden çadırdan çıkıp gittiğinde şok içinde bir süre yerimde sabit kaldım. Kendime geldiğimde derin bir nefes alıp yavaşça yatağa uzandım.
"Korktuğumu hissediyorum. Buradan gitmem gerektiğini düşünüyorum. Ama gitsem daha iyi bir yer bulabilecek miyim? Dediklerinde haklıysa dışarıda karşılaştığım herkes beni öldürmeye çalışacak. Ama burada güvende olabilir miyim ki? Mark... Oldukça korkutucu ama bir şey dediklerini dinlemeye itiyor beni. Galiba sözünü dinlediğim sürece güvende olabilirim. Burası aklımı kaçırmama sebep olacak. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum."
Ann'e yardım et. Kaç veya Kal.
***
Günaydın, iyi günler, iyi akşamlar ve iyi geceler! Akvaryumda günün hangi kısmında olduğunu bilemiyoruz ne yazık ki.
Seçenekleriniz belli millet. Avcılar tehlikeli mi sizce? Ann'e zarar vereceklerini düşünüyor musunuz? Eğer fikriniz bu yöndeyse kaçmayı tercih edebilirsiniz.
Mark'ı dinlediği sürece Ann'in iyi olacağını düşünenler kalması yönünde seçimini belirtebilir. Kaçmaya çalışırsa ne olur kim bilebilir ki?
13 seçimde yeni bölümü yazacağım. Elinizi çabuk tutsanız iyi olur daha hızlı bölüm gelir.
Kaç veya Kal! Bu Ölümün Oyunu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anne'nin Akvaryumu [İnteraktif Hikaye]
Mystery / ThrillerAnne'nin Akvaryumundasın. Ya da belki değilsindir. Bunu sen bile bilemezsin. Gerçekliğini kaybedeceksin. Burada aklını yitireceksin. Ama en önemlisi, bunları yapan kişi sen olacaksın. Seçimini yap, kararını ver ve hikayeyi belirle. Unutma burada her...