Merhaba bu benim ilk kurgum umarım güzel olmuştur bebekolar oylamayı unutmayın 🥹
Medya:Neva
Sabah güneşin yüzüme hello bitchss' diyerek vurmasıyla kalktım günlerden cumartesi ve evde ölüm sessizliği var.
Lan yoksa birisi mi öldü yok canım lan
Odamdan fırlayıp paldır küldür zıplayarak aşşağı indim normalde evde 2. dünya savaşı çıktığı için bu kadar sesiz olması normal değil dimi lan ayten
He valla bu işte bi bok var normalde kaanın gelip 'günoo benim delikanlı ablam' diyip bir kova suyu boca ederek uyandırması gerek.
Ayten yoksa bunlar benden bi bok olmayacağını anlayıp terk etmiş olmasınlar. Yok canım ne alaka ne alaka! Aman neyseh
İç sesime son verip mutfağa girdim annem sessiz sakin mutfağı topluyordu.
"Günaydınlar valide sultann"
"Günaydın kız zibidi"
"Zibidi ne anne daha yaratıcı bişey bulamadın mı?"
"Sus kız anneye karışılmaz ne dersem derim."
"Aman validem sen ne dersen o daa ev neden bu kadar sessiz hayırdır, dur dur dur yoksaa bunlar kocaya mı kaçtı"
"Kız sus doğru konuş abilerin işleri varmış babanda şirkete geçti al hadi bunu masaya koy hadi hadi"
"Off gene yalnız kaldık desene"
Annemin verdiği tabağı alıp masaya koydum ve en baş köşeye oturdum normalde buraya babam oturuyor ama ne derler geçmeyenin yerini kaparlar böyle bişeydi tam hatırlamıyorum.
Ayy kız Ayten ben kendimi tanıtmayı unuttum
Bu kadar boş boğazlık yaparsan kendini bile unutursun
Neyse unutmadan ben neva 17 yaşındayım 3 abim var ve sülük gibi yapışan veletus kardeşim var. Evin tek mükemmel, Zeki, güzel yani kısacası kelimelerle anlatılmazım eşit ağırlık okuyorum gelecekte hukuk okuyup ebelerine kavuşturmak istiyorum altın gibi sarıya kaçan saçlarım var ve Ela yeşil gibi gözlerim var.
"Bugün kursa gidicek misin gideceksen götüreyim gitmeyeceksen biraz gezeriz"dedi annem
"Yok hayır kursa gitmeyeceğim hocanın karısı doğurmuş iptal oldu yani anne kız günü yapariss"
"Tamam hadi kahvaltını yap çıkalım bir an önce"
————————————-
"Ayy anne bi dur götümden terliyom bak ellerim koptuu""Kız sus terbiyesiz abilerinden mi öğreniyon bu lafları, tamam gel cafeye gidelim"
"Ohh bee sonunda validem sen bitanesin"
Cafeye girip oturduk annem garsona gelmesi için el salladı maşallah bu cafenin garsonlarıda taş vesselam kesin seçiyolar.
"Hoş geldiniz ne alırsınız"
"Biz bir latte ve bir filtre kahve alalım"
Çocuk konuşurken bile bana bakıyor arada bir gülümsüyordu bende anlamlandıramadığım bir ifadeyle ona bakıyorum
"Tabii başka bir isteğiniz var mı."
"Hayır teşekkürler"
Annem son kez konuşunca kısa bir süre bana baktı ve gitti
"Ee anlat bakalım varmı bana bi damat""Ay anne ilgilenmiyorum ben öyle şeylerle hem ne damadı ya"
"İyi olmasın zaten sen insanın başını yakarsın"
"Aşk olsun anne daha övmen lazım gömmen değil ne güzel çıtır fıstık gibi kızın var"
Annem hüzünle bana bakıyordu yüzünde değişik duygular var ama tam anlamıyorum zaten bir iki saniye sürdü hemen kendini toparlayıp gülümsedi.
"Tabii çıtır fıstık gibi kızım olucak çünkü ben doğurdum"
Tam bişey söyleyecekken garson içecekleri getirdi çocuk gene bana bakıyordu şimdi ne bakıyon yarrm diyesim varda rezil olmama gibi bir lüksüm yok.
Garson içecekleri bırakarak "Afiyet olsun" diyip gitti.
"Çocukta yakışıklıymış ha" annem gene yaptı yapacağını biyerde yakışıklı görse direk bana göstermeye çalışır tabi ben ilgilenmediğim için eve gidince bi fırça azar çeker neymiş sap kalcakmışım sevgilim olsun falan filan ay haspam.
"Anne yaa"
"Kız sus bi bak sana bakıyo zaten maşşallah pekte yakışıklı"
"Anne daha kaç defa söyleyecem ben sevgili is-te-mi-yor-um"
"Ay iyi tamam sap gelip sap gidicen"
—————
Annemle öyle havadan sudan konuşduk kalmak için hazırlanırken annemin telefonu çaldı"Hayırdır inşallah baban işte olması gerekmiyormu bişey mi oldu acaba"
"Anne açmazsan nasıl öğrenicen aç bi"
——
"Efendim hayatım"
——-
"Noldu"
——
"Tamam tamam peki hemen geliyoruz"
Dedi annem ve telefonu kapattı ben olayı anlamadan çantasını aldı"Bitanem hadi eşyalarını al baban evden çağırıyor birileri gelmiş çabuk gitmemiz gerekiyor"
Eşyalarımı alıp annemin peşinden arabaya bindim bi 10dk sonra eve geldik annem inince bende indim
hemen eve ilerledik kapıyı anahtarla açmak yerine zile bastı kapıyı ben kendimi bildim bileli burada çalışan huriye teyze açtı tonton bi teyze olur kendisi.
"Hoşgeldin kızumm"
Kendisi karadenizli olduğu için biraz şiveli konuşuyordu kısa bir hoşgeldin faslından sonra içeriye girdik salondan bağırışma sesleri geliyordu noluyo amk"Bana bakın kızımı verin çaldınız onu benden"
"Nerden senin kızın oluyor lan benim kızım o"
Noluyo lan kim kimin kızı beynim üç jetonlu olduğu için biraz zor idrak ettim evde tek kız ben olduğuma göre
Bir hışımla salona girdim içeride evdekiler ve 15 tane meteor taş afetler vardı babam ve bi adam kavga ediyor diyerleride birbirlerine girmiş vaziyetteler kısacası 3. dünya savaşı çıkmış.
"Noluyor burada"
Benim sesimle herkes işini bırakmış bana dönmüşlerdi onlar bana şaşkınlıkla bakarken ben cevap istiyordum.
Öncelikle merhaba umarım olmuştur can sıkıntısından böyle bişey yapmaya karar verdim devam için yorum yapın lütfen
Önerilerinizi bekliyorum yazım hataları var
740 kelime:)
Oylarınızı bekliyorum🫠🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neva| Gerçek ailem
Random17 yıl önce ailesinden çalınmış kız peki bu aile biricik kızlarını bulursa? Diğer tarafta ailenin tek prensesi ailenin göz bebeği olan neva hayatı birden değişip kendini tanımadığı insanların arasında bulursa ne olur? İlk kurgum deniyorum işte Dikka...