3V

848 43 3
                                    

Bayadır bazı sorunlar ve sınavlar yüzünden bölüm atamadım kusura bakmayın 🙃

Oylamayı unutmayyın😍💖
Medya:poyraz karayel (chris wood)

Hızla yanımdan geçerken gözlerimin derinlerine baktı içimde garip anlamlandıramadığım bir his oluştu bir hışımla geçti arkasından çocuklarıda tek tek bana bakarak gittiler kapının açılıp kapanma sesi geldi.

"Şimdi ne yapıcaz" dedi kerem abim valla haklısın pikachu ne bok yicez yrra yedik.
————————————————-
"Allah belanızı versin" diyip duvara yumruk attı ata abim

"Baba bize neden söylenmiyor böyle birşey"

"Oğlum yapma böy-"

"ANNE SEN KARIŞMA"

"Ata sesini yükseltirken karşındakinin kim olduğunu unutma"Dedi babam

Abim gözlerini sıkıca kapatıp derin nefes aldı

"Ne zaman söylemeyi düşünüyordunuz baba şimdi öğrenmesek hiç söylemiyecektiniz"

"Siz üzülmeyin diye söylemedik oğlum"

"ŞİMDİ NOLDU BABA HA ÜZÜLMEDİKMİ"

"ABİ BABA susun nevanın yanında konuşulacak konular değil bunlar sakin kafayla konuşuruz furkan sen hukuk okumuyormusun ne olur şimdi" dedi kerem abim

"Abi valla hakim belirler bunu ben birşey diyemem"

"İyi tamam yeter artık bu kadar şey herkes yataklara gitsin neva annecim ister misin yanında kalayım"

"Yalnız kalmak istiyorum anne size iyi geceler"

Hepsinden iyi geceler gibi mırıltılar çıktı hızlı bir şekilde odama gidip yatağıma yattım o zamandan sonrasında sabaha kadar ağladığımı hatırlıyorum yarında sanki hiç bir şey olmamış gibi davranacağımıda biliyorum.

————————————————-
"Abi o top öyle mi atılır bak ver sen onu bana."

"Neva bak düzgün oynayacaksan oyna antrenman var oyalıyorsun beni çalışmam lazım güzelim"

"Lan ne oyalaması benim sayemde milli futbol klübümüze katılcan abi şükret"

"İşine bak hadi neva çık hadi gir eve"

"İşine gelmeyince tabi anladın bana yenileneceğini hemen gönderiyon o işler öyle olmuyo furkancımm"

"Tamam kabul sen yenersin beni gir hadi eve incecik giyinmiş çıkmışsın dışarıya"

"Ay giriyoruz be sende ne çene yaptın"

Bahçeden çıkıp eve girdim mutfaktan annem ve huriye teyzenin konuşma gülüşme sesleri geliyordu.

"Ooo sultanlar ne yapıyorsunuz"

"Nerdesin sen odanda yoktun gel yardım et diye çağıracaktım"

"Bahçede biraz takıldım anne hem hiç kusura bakma bu sefer size yardım edemem ödevlerim var ve ben kaçar size kolay gelsin" onların birşey demesine kalmadan mutfaktan çıktım.

Annemin arkamdan söylenmeleri duyuyordum
"Aman bi bahane uydur kıvrıl işten"

Odama çıkmak için merdivenlere yöneldim paldır küldür inen kaanı gördüm ama bu gidişle giderse beni görmeyip yerde pestilimiz çıkacaktı.

"Allah abla sen burdamıydın söylesene burda olduğunu görmeyip eziyordum seni"

"İyi nereye gidiyo- bir dakika sen bana kısa iması mı yaptın?"

Neva| Gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin