4V

537 28 12
                                    

Artık bölüm atmaya o kadar üşeniyorum ki. Silip hiç yazmamış gibi yapasım geliyor, ayda bir bölüm de atmak istemiyorum. O kadar kararsızım ki. Yeni kurgu da yazmak istiyorum, kararsız kaldım.
Sohbet etmek isteyenler dm'e gelebilirler isterseniz ig grubuda açabiliriz? Yorumda belirtin lütfen birisiyle konuşmaya ihtiyacım var.
Bu arada 1k olmuşuz teşekkürler.❤️💗

———————————————————-
"Dur baba öğreniriz şimdi" dedi mirza abim.

Annem, abim ve babam kapıya gittiler geri kalanımızda meraktan peşlerine takıldık.

Babam kapıyı sert bir şekilde açtı.

"Ben polis memuru osman ünal, fırat kaya siz misiniz"

"Evet buyrun benim"

"Beyefendi bizimle karakola kadar gelmeniz gerekiyor lütfen zorluk çıkarmayın"

————————————————————
Şu an ne mi yapıyorduk?

Topluca karakola gidiyorduk. Önde polis arabasına bindirilmiş babam, arkada ata abimin arabasına binmiş olan kaan annem ve ben, diğerleride arabayla takip ediyorlardı.

"Babamı kim şikayet etmiş olabilir ki?" dedi kaan.

Kim olacak? O şirret adamdır kesin.

"Gidince görürüz kaan" dedi ata abim. Araba tekrar sessizliğe büründü.

15dk sonra araba karakolun önünde durdu polis arabasından babamı indirilince bizde arabadan hemen arkasından arabadan indik.

Hızla babama doğru ilerlemeye başladım.

"Baba-" dememe kalmadan osmancığım konuşuverdi.

"Şu an konuşamazsınız önce ifadesi alınacak" dedi bilmiş göbekli polis osman abi.

Sözünü bitirmeden karakolun içine girdiler. Sanki atlı kovalıyor adamı kerem ve ata abim arkalarından içeri ilerlemeye başladılar tabi bizde peşlerinden.

Bir yandan yetişelim diye hızlı adım atıp diğer yandan da furkan abimin homurdanmalarını dinliyorduk.

"Piç adamlar kesin onlar bir şey bulup şikayet etmişlerdir pezevenkler"

Sol tarafıma dönüp annem duymuş mu diye bir baktım. Neyse ki duymamış endişeli ve meraklı bakışlarla etrafa bakıyordu.

Tabii bizim karakoldaki götümüzü hep abimler ve babam topladığı için kadına yabancı geliyordur şimdi buralar.

Görevlileri geçip koşuşturmanın yoğun olduğu bir koridora geldik.

Keşke gelmeseydik, biyolojikler sıralanmış bir şekilde oturuyorlardı.

"Lan amına koydumun puştu" ata abim kendimi tutamamış olacak ki biyolojiklerin en büyüğüne doğru atıldı.

Kerem abim ata abimin kollarından sımsıkı tutuyordu.

Babam da kollarına girmiş polislerden kurtulmaya çalışıyordu.

"Bırakın lan sikeyim! Ağzını yüzünü dağıtayım şu orospu çocuğunun."

Polislerin zar zor babamı sorgulamak için bir odaya götürdüklerini gördüm.

Kerem abim de ata abimi zorla karşı koltuğa oturtturdu.

Annemle bizde hemen yanlarına oturduk

Oturmamla kulağımda nefes hissettim.

"Abla şunlar sana dik dik bakıyor" kaanın sessizce kulağımın dibinde konuşmasıyla ürperdim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Neva| Gerçek ailemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin