"אז לאן אנחנו נוסעים?" ג'נה שאלה כשעצרו ברמזור, הסקרנות כבר ניקרה את מוחה. "את תראי," איידן השיב בחיוך מסתורי שרק הרגיז אותה. היא זרקה את גופה לאחור על המושב ונאנחה, בדרך-כלל אוהבת לדעת הכל מראש ושונאת להיות תלויה באנשים ואיתו פשוט אי אפשר לדעת. "תזכיר לי למה הסכמתי לבוא איתך?" מלמלה כשעיניה מקובעות קדימה מעבר לשמשת המכונית.
"ובכן לאב, כושר השיכנוע שלי טוב מידי אפילו בשבילך." אם לא היה בו כל כך הרבה שחצנות, אולי הייתה נהנת להקשיב למבטא הבריטי והעמוק שיוצא מבין שפתיו. ג'נה בחרה להתעלם, לא היה לה כח למשחק העקיצות שלהם הפעם. היא הסיטה את מבטה לפניו כשלא הבחין והתבוננה בהן בריכוז, עצמות לחייו היו מסורטטות באופן כמעט ומושלם, והזיפים הקטנים נתנו לו מראה רציני ובוגר יותר. עיניה המשיכו את מסלולן אל צווארו, שם מצאה פיסה קטנה מקעקוע לא ברור שאת ההמשך שלו חולצתו הלבנה הסתירה. והאוזן שבטווח ראייתה, הייתה בעלת שני חורים המכוסים בעגילים כסופים ונוצצים. היא אף פעם לא אהבה גברים עם עגילים באוזניים, תמיד חשבה שזה נשי מידי אבל משום מה, עליו זה היה נראה לה כאילו הותאמו לו בדיוק.
"תפסיקי לבהות בי," איידן פקד והעיף מבט נוקב לכיוונה, היא לא הבינה מה פשר שינוי מזג-רוחו אך מיהרה להסתכל הצידה. הוא התחרט מיד על התנהגותו הקרירה כלפיה כי ידע שזה יכול להרוס לו את התוכנית, אבל הוא פשוט לא יכל לשבת בשקט כשהרגיש את העיניים שלה עליו, אפילו אם זו אמורה להיות מחמאה בשבילו. הוא שונא שמסתכלים עליו, בוחנים אותו או שופטים. למרות שאת כל הדברים האלו הוא עושה לאחרים. "אתה כל כך מוזר." ג'נה קבעה והשעינה את ראשה על גבי החלון.
"אני לא מתכוון לפתוח לך את הדלת, אז כדאי שפשוט תצאי." איידן הודיע כשהגיעו אל חניית המקום. שאר הנסיעה עברה בשתיקה, מידי פעם הוא הביט בה אבל היא לא הבחינה בכך, למעשה הייתה שקועה במחשבות משלה. אומנם הוא רצה להיות נחמד אליה בכדי לכבוש את ליבה בקלות, אך היו לו את הגבולות שלו ומבחינתו לפתוח לבחורה את הדלת פוגע באגו הגברי.
"לא חשבתי אחרת." ג'נה גלגלה את עיניה ויצאה מהמכונית, היא בכלל הייתה עסוקה בלפתוח את החגורה המציקה ולא בלחכות לג'נטלמן האבירי שיואיל בטובו לפתוח לה את הדלת.
כשיצאה החוצה נצצו לנגד עיניה אותיות ניאון גדולות של שם המקום ומצידן ציור קטן של מחליקיים, "החלקה על הקרח, ברצינות?" הרימה אליו גבה וצחקה. "מה? אתן נשים, אתן אוהבות את כל הבולשיט הזה, לא?" איידן משך כתפיים והחווה בידיו אל עבר המקום המואר. הוא היה בטוח שתתלהב ותחשוב שזה רומנטי וכל השטויות האלו שבנות מקשקשות.
ג'נה הנהנה והמשיכה לסרוק את המקום, "כן זה נחמד," אמרה לבסוף. "קדימה בוא ניכנס." היא משכה את איידן אחריה והוא חייך בשעשוע נותן לה לשלוט בו רק הפעם.
YOU ARE READING
Opposites | Hebrew
Romantikהפכים תמיד נמשכים זה לזה. ✖ מכיל שפה גסה, ✖ אלימות ✖ ותכנים מיניים.