Opposites - פרק 10

5.6K 519 65
                                    

"את לא באמת מתכוונת לישון עם הבגדים האלה, נכון?" איידן שלח לעברה מבט ספקני כשנכנסו אל הדירה וג'נה הסתכלה למטה, כאילו שכחה מה לבשה. השמלה בהחלט לא הייתה בגד מתאים לישון איתו ובטח שלא נוח. "יש לך רעיון יותר טוב?" איידן הנהן והורה לה לחכות בזמן שנכנס לחדרו וסגר אחריו את הדלת, משאיר אותה לעמוד במסדרון לבדה. היא נאנחה והניחה לבינתיים את השקיות על הרצפה לצידי גופה.

תוך שתי דקות איידן יצא משם עם חולצה ומכנסיים מקופלים בידיו וזרק אותם בגסות לעבר ג'נה, הפעולה הפתיעה אותה ובד החולצה פגע בפרצופה. "אלוהים, תפסיק להיות כזה חיה." נזפה בו כשהזיזה את החולצה מעיניה, חושפת אותו עומד יותר מדיי קרוב אליה.

"מתי שתפסיקי להיות כזו יפה," חייך בזחיחות והביט מטה אל פניה, מתאפק שלא לשלוח את ידיו ולהחליק אותן במורד לחייה. גובהו התעלה על שלה בעשרה סנטימטרים לפחות ועיניו הכחולות שיתקו אותה באופן משונה והבריחו מראשה כל עקיצה שרק יכלה לחשוב עליה. איידן רכן קדימה וג'נה שהייתה כמעט בטוחה שהוא עומד לנשק אותה החלה להאדים מלחץ, היא הרגישה כאילו רגליה קפאו יחד עם גופה, אך מחשבותיה השגויות נקטעו כשהוזיז אותה בעדינות הצידה והתכופף בכדי להרים את השקיות שלה מהרצפה.

לחייה של ג׳נה בערו במבוכה והיא מיהרה להסיט את מבטה לפני שיבחין בכך ויתחיל להקניט אותה, אבל כמובן שמצא דרך אחרת לעשות זאת. "כדאי שתעשי מקלחת קצרה, תנקי את הדגל ממך," זרק מעבר לכתפו ונכנס לחדר האמבטיה כשג'נה הזועפת בעקבותיו.

"אתה לא הולך לשכוח לי את זה בחיים, אה?" מלמלה וחזרה לעצמה בשניות, לרגע לא הבינה מה קרה לה אך בחרה לעזוב את זה, זה היה סתם טיפשי מצידה לחשוב שהוא ינשק אותה פתאום.

איידן הניד בראשו ועזב את השקיות על רצפת הקרמיקה. "לא בקרוב, אהובה."

"אני צריכה מגבת," ג'נה הוסיפה בזמן שהניחה את הבגדים הנקיים שהביא לה על השיש, ולשם שינוי איידן הקשיב ופתח את ארון המגבות מבלי להוסיף דבר, הוא משך מתוכו מגבת לבנה וכשהבין שזה לא בדיוק רעיון מוצלח בשבילה כרגע, החזיר אותה למקומה. "אני חושב שלבן זה לא הצבע המועדף עלינו השבוע." הוא צחק בשעשוע ושלף אחרת בגוון כחול כהה, מושיט אותה לג'נה שחטפה אותה מידו במבט רושף, מנסה להתעלם מדבריו ולרסן את עצמה אך לבסוף בחרה להגיב. "אתה יכול להיות ממש מניאק שאתה רוצה," ירקה ומיד צירפה בחיוך מעושה, "וכנראה שאתה תמיד רוצה."

"היי אישה. אל תשכחי של מי הבית הזה." איידן הזכיר וזקף לעברה אצבע מזהירה, היא הנהנה בחוסר הקשבה וסגרה אחריו את הדלת כשיצא.

•••

"אז איפה אני ישנה?" ג׳נה קפצה על הספה לצד איידן, נקייה ומרועננת. היא סידרה את כל הדברים שם למטה כפי שהייתה צריכה והרגישה הרבה יותר בנוח. כאב הבטן נחלש מעט אך עדיין לא נעלם, ומצב הרוח שלה השתפר לגמרי אחרי המקלחת השנייה שלה להיום.

Opposites | HebrewWhere stories live. Discover now