Opposites - פרק 16

7.8K 617 166
                                    

ג׳נה קירצפה את עורה עד שהאדים, שוטפת מעליה את ריח האלכוהול והזיעה שנדבקו לגופה ובנוסף מנסה להסיר מעצמה את העצבים והאכזבה שחשה. המילים של טריס עדיין הידהדו בראשה ולא התכוונו להניח לה בקרוב.

לפני כחצי שעה היא הגיעה למעונות לאחר שכריס הסיע אותה הנה, הוא לא שאל הרבה שאלות בזמן הנסיעה כי ראה שהיא לא במצב רוח לענות, לכן רק וידא שהכל בסדר איתה לפני שפנה לבניין השני, היכן שמעונות הבנים נמצאים.

השעה הייתה שתיים עשרה וחצי כשג׳נה יצאה מהמקלחת. אוליב לא הייתה בחדר שלהן, כמעט כמו בכל השבוע האחרון והפעם לשם שינוי גם השאירה פתק.

יצאתי עם ג'ייק, כנראה שאשאר לישון אצלו.
מקווה שעשית חיים מותק, הבית ריק במיוחד בשבילך.

ג׳נה גלגלה את עיניה וקימטה את הנייר באגרסיביות, משליכה אותו לפח ומפספסת אך לא מתכופפת בכדי להרים. הדבר האחרון שהייתה עושה זה לשכב עם האדיוט הגמור הזה. היא כבר לא ידעה היכן הרגשות שלה כלפיו עומדים כרגע; הם התחלקו לכעס, עצב ואכזבה ובבת אחת השתוללו בתוכה והפכו אותה למבולבלת. אחרי שכבר התחילה לסמוך עליו ואפילו לחבב אותו הוא ניפץ את הכל.

ג׳נה שמחה שאוליב לא נמצאת, היא הייתה צריכה את הלילה הזה לעצמה, להיות לבד עם המחשבות שלה והרגשות הלא מוסברים שפיתחה אל הבחור המקועקע. הוא כבר הצליח לפרוץ מחצית מהחומה שלה, לגעת בליבה ולסחרר לה את הרגשות, אבל עכשיו תצטרך להשלים את הבנייה בחזרה ולסגור בפניו כל אפשרות להיכנס מחדש.

היה לה מאוד ברור מה המהלך הבא שלה איתו הולך להיות. היא לא זקוקה לעוד אקשן או לאיזה סוחר סמים מניפולטיבי שאכפת לו רק מהתחת של עצמו בתוך חייה. וללא כל ספק הייתה מוכנה להעיף אותו משם.

בשיפשוף עיניים מותש ג'נה פתחה את המקרר ושלפה מתוכו בקבוק מים קטן, היא הייתה צריכה להירגע מעט לפני שתיכנס למיטה והמקלחת לא בדיוק הועילה למצב אלא רק גרמה למחשבות המעיקות לצוף על פני השטח.

בדיוק כשהתכוונה לצעוד לחדרה נקישות רמות בדלת הקפיצו אותה. היא הייתה כמעט בטוחה שזה איידן ולכן רק נשארה להביט בדלת מהמקום בו עמדה, מחכה שיתייאש ויעזוב.

היא עוד לא הייתה מוכנה לדבר איתו או בכלל לראות אותו, אבל זה הפך להכרחי כשהדפיקות רק התחזקו וג׳נה הייתה חייבת לעשות משהו לפני שאחת מהסטודנטיות בקמפוס תתעורר, תתקשר להנהלה ותכניס אותה ואת איידן לצרות.

ג'נה הניחה את הבקבוק על השידה הקרובה וניגשה לדלת, בנשימה עמוקה משכה אותה לאחור וכמו שחשבה לא אחר מאיידן עמד מולה כשהבעה נסערת על פניו.

Opposites | HebrewWhere stories live. Discover now