Bence kaderdi..

257 16 4
                                    

Killua:Leorio..sapık gibi ona baktığının farkında mısın?

Leorio:HAYIR BEN BİR SAPIK DEĞİLİM!Sadece onun hakkında bir boklar öğrenmeye çalışıyorum.

Killua:Ona dik dik bakarak mi?

Leorio:Bi kere kader bizi birleştiriyor ve heryerde gözgöze geliyoruz.Ona dik dik bakmıyorum!

Killua:Aynen kader -den evet ya hıhı

Leorio:Kaderde ne o zaman!!

Killua:Kaç kere tesadüften konuştunuz yada gözgöze geldiniz gerizekalı

Leorio:Bilmem.düşüneyim

Killua:Gerizekalı

Leorio:Ya bekle söylicem

Killua:De hadi

Leorio:Sınıfta yanyana oturuyoz bazen bana bakıyor bende ona bakıyom.Sonra ondan kopya çekmeme falan izin veriyor..kopya çektiğimin farkında olmama olasığı da var ama boşver onu.Bi kere silgisini yere düşürdü ikimiz aynanda alcaz diye elimiz birbirine değdi.

Killua: of cidden bu cringe dizi sahnesini yaşadınız mı?

Leorio:EVET

Killua:of cidden seni dinlemek yerine şuan futbol oynasam daha güzel olurdu.Beden dersimi çaldın.

Leorio:Sende benim bioloji dersimi çaldın.

Killua:Gerizekalı.Sınıfın zemin katta diye camdan bakıyım dedim.Şu sarılı mala dikdik bakıyodun.

Killua:O yüzden yazdım

Leorio:Camdan bakıp kaçan sen miydin?

Leorio:Mor saçlı gözlüklü çocuk sana sövdü dikkatimi dağıltıyo diye bu arada

Killua:Sövsün mk banane

Killua:Hem sen doktor olcam demiyon mu dersi dinle

Leorio:Yazmasaydın.

Killua:Keşke yazmasaydım

Killua:Neyse yanlışlıkla olmuş gibi şu açık camdan top atıyım mı

Killua:Eğlence olur

Leorio:At bari

 Leorio son yazdığını gülerek yazdı.Killua'nın topu atacağını biliyordu ama atmasını o kadarda istemiyordu.Çünkü cam tam Kurapika ve onun oturduğu sıranın karşısındaydı.Yani top atılsa Kurapika yada kendisine gelecekti.Leorio Killua'nın puhahaha diye çokta ciddi olmayan gülüşünü duydu ve kafasını sıraya doğru eğdi.Bu yüzden gelen top Kurapika'nın kafasına çarptı.

HASSİKTİRR.Leorio kafasının içinden bu kelimeyi birkaç kere tekrarladı.Aslında top normal bir şekilde çarpsaydı pek sıkıntı olmazdı ama Killua piçi çok sert atmış olmalıki kurapika'nın alnından bir kan damlası aşağıya doğru süzüldü.

"A-a" Kurapika'nın acıyla bir sıkıntısı yoktu.2-3 dakkaya geçerdi.Ama kafası kanıyordu.İşte bu azda olsa büyük bir sıkıntıydı.

"Leorio arkadaşını revire götür" dedi öğretmen.Namı değer killua'nın zevki yüzünden bu artık normal birşeydi.Rasgele sınıflara top atardı Killua.Ama bu kurapikayla doğru düzgün arkadaş olmak içi BÜYÜK bir şans."Ben kendim giderim,sıkıntı değil" "Biryerde düşüp bayılırsan sorumluluğunu okul alıyor.Sen değil"

 Leorio Kurapika ile beraber gittiği için rahatladı.İkiside kalkıp sınıftan çıktılar sonra."Derste neden biriyle mesajlaşıyordun?"Kurapika sordu Leorioya."Bilmem arkadaşım yazdı,bende baktım sonra sohbet sardı konuştuk öyle.Niye sordun ki?"

"Bilmem öyle muhabbet olsun diye" Leorio güldü.Bunu görünce kurapikada güldü."Bu arada mendilin var mı?" Evet.Kurapika'nın kanamasını umursamayıp yavaş gidiyorlardı ve kanama yüzünden sanki yüzüne top çarpmamışta bisiklet çarpmış gibi görünüyodu."Oha mk nası o kadar kanadı ya" dedi leorio ve cebinde lazım olur diye tuttuğu mendili kurapikanın başındaki kanamanın kaynağına koydu."Eminim bok gibiyimdir şimdi" dedi kurapika."Sarışınsın diye,esmer falan olsan bu kadar garip görünmezdi sanırım.Başta siklemediğimiz için saçına falan bulaştı."

"Bu arada okulda revir olduğundan emin miyiz?Yada şuan nereye gidiyoruz?"

Hocanın dediği yer hizmetli odasıydı.Ama hizmetliler orayı genellikle öğrencilerin yaralarını sarmak veya onlara lazım olan ilacı vermekti.Leorio buraya çok gelirdi.

"Hizmetli odasına.Merak etme yerini biliyorum çok giderim."Kurapika bir kaşını kaldırdı."Çok mu kavga edersinki?Yaran falan yok."Leorio güldü."Migrenim var.İlaç almaya geliyorum.Hem bide bazen o mesajlaştığım arkadaşımla öyle oturmaya geliriz.Hizmetliler buraya çok gelmiyorlar.Mesela öğle araları.İstersen sende gelebilirsin arada"

"Neden olmasın?Hem yapıcak bir işim falan yok"

Zaman atlaması:Tenefüs

Leorio:Killua hem bok gibi hemde çok iyi bişey yapmayı nası beceriyorsun

Killua:Ne yapmışım abi?

Leorio:Top kurapika'nın kafasına geldi.Ama onunla revire hoca beni gönderdi.

Killua:Olm revir var mı okulda?Hem ne kadar sert vurdum revirlik iş mi bu

Leorio:Kafasını kanattın gerizekalı bandaj almaya gittik.Hizmetli odasından bahsediyom ama revir demek daha kolay

Killua:İyi.iyi olarak ne yaptım

Leorio:Bu öğle molası misafirimiz var.

Killua:Ben kabul etmiyom

Leorio:EDECEN

Killua:HAYIR

Killua:yada neyse

Leorio:Bu nası bir U dönüşü mk

Killua:Boşver.1 ders var demi öğle arasına

Leorio:He

Killua:Of matematik dersi

Leorio:Bu seferde biz bedene gircez ağla

Killua:Ağlarım

Leorio:Bende gon'un kafasına top atayım siz revire gidin

Killua:O gelmediki bugün.Olsaysıda hayır  ben utangaç bir mal olduğum için Gon'u düzgün bir şekilde davet edebilirim

Leorio:Ben utangaç değilim.Belki birilerine

Killua:Birisine

Leorio:Ya of zil çaldı.Ben daha üstümü değiştircem yeter sonra yazarım.

Killua:TAMAM ARTIK HARBİ SG ZTN

leorio:İsyanını siksinler

Görüldü


HAYIR BEN BİR SAPIK DEĞİLİM!-Leopika fanfic-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin