3

106 12 4
                                    


(bölüme isim bulamadım o yüzden bölüm ismini umursamıyoruz)

KURAPİKA POV

"E girdik arkaya bahçeye ne oldu şimdi" dedi leorio söylene söylene.Aslında burayla çok bir niyetim yoktu.Sadece merak ettiğimden girdim.Yoksa ne yapçam milletin yiyişmek için kullandığı yeri.Şuan bile yiyişen olabilir.

"La şimdi çıkmasın yangın merdiveni tarafından öpüşen falan"dedi Killua.

"Bende-" dedik leorioyla aynı anda sustum ve onun ilk konuşmasına izin verdim.

"Bende onu düşünüyodum.Zaten varsa kesin sizin sınıftaki mal kızdır." dedi leorio.Acaba o kız kim neyse açıklarlar heralde."Harbi sürtünmediği erkek kalmadı nerdeyse,en son beni ayartmaya çalışıyodu neyseki vazgeçti yaniii" dedi Killua.

"Hangi kız olduüunu söylemeyi düşünüyor musunuz acaba?"dedim

İkiside bana bakrak güldü."Nasıl bilmiyon la-neyse anlatıyom bak tipini illaki görmüşsündür okulda.Böyle saçı seninkinden biraz daha koyu.Boyu kısa max 1.58. Gitarda 1-2 nota biliyor diye kendini gitarist sanıyor.Müzik odasına Hocammm diye koşarak girdiğini görmüşsündür.

Flashback:

Yazar pov

Kurapika müzik odasından gelen bateri ve gitar seslerini merak ettiği için müzik odasının kapısının önüne geldi.Acaba oraya girsem benden rahatsız olurlar mı düşünceleriyle kendini yiyip bitirmeyi kesene kadar kapıyla bakıştı.O kapıyla bakışırken birkaç rastgele öğrencide oraya girmişti.Başka öğrencilerin girdiğini farkedince kendini toplayıp odaya girdi.İçeride en fazla 8-9 öğrenci vardı.Adını tam bilmediği sıra arkadaşı bateri çalmaya çalışan dik yeşil saçlı çocuğa birşeyler anlatıyordu..Yanlarında beyaz saçlı bir çocuk rastgele gitar numaralı deniyordu.Kurapika onlara bakarken bir kız onu kenara sertçe itti ve manzaramı bozmaz mısın dedi.Kurapika sinirlendi ama kendini tuttu.Şuan o mal kız kavga ederek ilgi odağı olmak en son istediği şeydi...

Flashback bitti.,

Hala yazar pov

"haaaa hatırladım müzik odasında görmüştüm bana manzaramı bozma diye mal mal konuşmuştu"dedi kurapika.

"Manzara derken beni diyor heralde.Dedim ya bana yürümeye çalışıyordu bir ara diye"dedi Killua kızdan şikayetçi olarak."Hey kurapika" dedi Leorio Kurapika'ya bakarak "Seni hiç müzik odasında görmüşüm gibi gelmiyor"

"Şey orda yeşil saçlı bir çocuğa bateri öğretiyordun ve ben arka taraftaydım o yüzden görmemişsindir"

"Hee hatırladım o günüüü.Neyse bu arada biz konuşmaya daldıkta yağmur başlar birazdan havaya bakın içeri gidek."

¨¨¨¨¨¨

Leorio Pov

Biz direklerden atlayana kadar yağmur başlamış,hoca öğrencilere içeri giriyoruz hadi diye başlamıştı.Böyle durumlarda iki seçeneğimiz var koridorun rastgele bölgelerinde dururuz yada sınıfa gideriz.

"Hey müzik odasına gitmeye ne dersiniz" dedi killua gülümseyerek.Aslında cidden istediğim şey buydu.Koridorda da sınıfta da yapacak birşey yoktu zaten.

"Sıkıntı olmaz mı ama?yani bence hocaya sormalıyız"dedi kurapika.

"Merak etmee hiçbişi olmaz hoca anlar zaten"dedim kolumu Kurapika'nın omzuna atarak.Şuan bana garip gelen tek şey bir anda nasıl bu kadar samimileşmemizdi.Daha ilk ders tek konuşmamız merhaba merhabaydı ama şimdi kolumu onun omzuna atıyordum,gülüşüyorduk,yakın arkadaş olmuştuk.Yani amacım arkadaştan fazlsı olmaktı ama buna bile şükretmek lazım.Kurapika kollarını birbirine birleştirdi(?).

"Anahtarsız nası gircez peki Leorio Bey?" Cebimdeki anahtarı çıkartıp Kurapika Gösterdim."Bununla giricez Kurapika Beycim." dedim ve güldüm.Oda gülerek "İyi bari girelim dedi.



Bölümden hiç emin değilim ama neyseeee



HAYIR BEN BİR SAPIK DEĞİLİM!-Leopika fanfic-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin