Teklif etsem kabul eder mi?

85 11 38
                                    

Zaman atlaması:Ertesi sabah,saat 7-8 civarı

Leorio:Lan uyandın mı

Killua:Uyandım

Leorio:He günaydın o zaman

Leorio:Şey dicektim..ben şimdi Kurapikaya çıkma teklifi etsem reddetme olasılığı var mı? 2 kere öpüştük sonuçta yani 

Killua:Bi zahmet mal

Killua:Yok etme çıkma teklifi

Leorio:Of mal muamelesi yapma bilmiyon mu ben böyle durumlarda gergin oluyom

Killua:Bilmiyom

Leorio:Nası amk yalan atma

Killua:Gerizekalı ben senin hiç başka birine aşık olduğunu görmedim zaten Kurapika dışı sadece sana bakıcaklarını düşündüğün kızlara yürüyodun 1

Killua:2 daha öncede hiç kurapikaya açılsam mı konuşması yapmadık aramızda 

Killua:Bilmemem normal değil mi vahiy mi inmesini bekliyosun bana müneccin miyim ben amına

Leorio:Of iyi herneyse,açılıyım o zamanda nasıl?

Killua:Amuda kalkarak açıl

Leorio:Ne

Killua:Nasılı mı var bunun amına koyayım dicen işte Kurapika gel sende beni seviyosan çıkmaya başlayalım vesayre vesayre

Leorio:Demesi kolay oç

Killua:Yapması daha kolay amk 2 kere öpüştüyseniz

Killua:Bu haftalarda açıl hatta günlerde

Leorio:off 

Killua:İsyanını siksinler

Leorio:Gerek yok ben kendim bile sikerim

Killua:Neyse erken çık evden

Leorio:Neden?

Killua:Kaplumbağa deden

Leorio:La harbi neden

Killua:Eğlenceli oluyo okula erken gelmek ne biliyim işte

Killua:Hem nöbetçilik alıp derslere girmeyiz 

Leorio:OHA OLUR

Leorio:Bugün tüm dersler sayısal zaten

Killua:Hee bizdede nerdeyse işte çoğu öyle..

Leorio:Neyse hadi çık o zaman şimdi bende çıkıyom


Kurapika pov:

Aynadan kendime baktım,hem yeni uyandığım hemde uykusuz olduğum için mal gibi görünüyordum.Saçımın yağının bunda büyük bir payı vardı.Başka birine sorsan sadece biraz der ama ben yağlı saçlardan çok rahatsız olan bir insanım.Ama şimdi duşa girsem dün kafama top çarptığı için gereksiz canım acır,o yüzden yarın almaya karar verdim.Forma mı giysem serbest kıyafetlemi diye düşünüyordum.Zaten okulların kapanmasına sadece birkaç hafta vardı.Serbest gelenler vardı o yüzden bence serbest birşeyler giymek daha mantıklı geldi.

Üstüme normal düz bir tişört altımada lavivertimsi bir paraşüt pantalon giydim (Aklıma kombin gelmedi valla) üstümede Leorio'nun dün bana verdiği ceketi giydim.Aynada kendime baktım,fena değildi.Hatta hoş bile duruyordu. (Cekette mavi tonlarda olduğu için uyumlu oldu)

Leorio pov:

Okula girdiğimde bahçede beden dersi oldukları için duran birkaç sınıf vardı.Topu erken alıp futbol oynuyolardı.Onların arasından sıvışarak içeri girdim.Okula daha vardı ve bu kadar kişi olması çok gereksizdi.Zaten sınıf giriş katta olduğu için kısa bir süre içerisinde sırama gidiip çanta mı bıraktım.Sınıftan sadece bir kaç kişi vardı,onlarda zaten erken futbol falan filan oynamak  içindi.

Bu aptal keko semt okuluna birinin ders veya akademik başarı için erken geldiğini sanmıyorum zaten.Buraya gelen öğrenciler ya potansiyelli ama başka okul olmadığı için burdadır,ya da güzel bir liseye girecek bir potansiyelleri yoktur.Yani burda hangi yere girdiğimi bilmiyorum,Sanırım ikisinin ortası bir şey olabilir.Aslında LGS'den gayet güzel bir puan aldım.Ama liselerin pansiyon olaylarıyla uğraşmak istemedim,yada ailem ve nerdeyse çocukluk arkadaşlarımı bırakmak istemiyordum. 

Hep değişikliklerden nefret ettim,tüm hayatım boyunca.Nedenini bilmiyorum.Doğuştan bir bok sanırım.Yani psikoloji dersinden öğrendiğime göre,beynimin daha çok travmatize olmamak için anısını sildiği bir travmam da olabilir.Emin değilim,ama hiçte sikimde de değil.

Koşar adımlarla 3.kata çıktım.Müdür yardımcısının kapısına yaklaşınca kapıda Killua'yı gördüm.Kapının önüne dilenci gibi oturmuş soda yudumluyordu.Kenara bıraktığı bir tane şişe daha vardı.

"Ooo hoşgeldin sefalar getirdin" dedi kenarda duran sodayı bana uzatarak. "Hiç gelmeseydin"

"Bu kafiye yeteneğini biraz edebiyat dersinde kullansaydın belki potansiyelin daha yüksek olurdu."

"Of yine başlama şu potansiyel olayına ya" diye söylendi Killua.Potansiyel bakımından sıkıntılı bir ortamda olduğumuzun benden bile daha fazla farkındaydı.Ama konuşmaktan hep  nefret etti,Hala nefret ediyor ve büyük ihtimalle yarın da edicek.Bunun sebebinden emin değilim ama büyük ihtimalle kendiside aşağılanmış hissetmesinden dolayıdır. 

"Of tamam tamam miyavlama,Açacağın var mı nasıl açacam bunun kapağını dişimle mi"

"Evet"

"NE"

"ben dişimle açtım"

"Taşşak geçme lan versene açacağı"

"Şaka yapmıyorum"



(Şaka mı arkadaşlar çok uzun olmadığımı bakın size sözümü tuttum)

(neyse özür dilerim bu arada aralıklı ve kısa bölümler attığım için)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HAYIR BEN BİR SAPIK DEĞİLİM!-Leopika fanfic-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin