3

2.6K 227 109
                                    

Rahat yarım saattir oturduğum tekerlekli sandalyede dönüyorum. Elim acıyordu, ne yapalım yani masaj yapacak bir beyimiz yoksa?

Sandalyeden kalktığımda bir ara düşme tehlikesi yaşasamda iyiyim, anne bedenim sağ sağ. Evet burada işim bitmişti. Akşamki adamlar aklıma gelince durdum. Bir daha tövbe.

Yavaş yavaş eve ilerlerken evi görmüştüm ama dikkatimi üst kattan gelen renkli ışık dikkatimi çeki sanki bir bok kokusu aldım. Eve girdiğimide tepemde kolbastı çalıyordu dün daha güzeldi sanki. Sabır sabır, bu iki elbette kapatırlar diyerek salona geçtim.

Kapatmadılar. Tam bir buçuk saattir yukarısı pavyona dönmüştü bir ara erik dalı bir ara yabancı şarkı. Koltuğun tepesine çıkıp sopayla vurdum yani deşmedim gibi.

Tıkırtılar evin dış tarafından gelmeye başlayınca balkona geçtiklerini anladım. Şarkı sesini kısmışlardı, hazır ortamda ses yokken.

Bismillahirrahmanirrahim.

"Pavyon mu burası ha?"

Camdan bağıran dedikoducu kadınlar gibi bayağı bir sesli olmuştu bekledim ama ses gelmedi. Özür dilerim diğer asker abiler.

"Orospu çocukları kolbastıdan sexy girl şarkısına mı geçilir? Hangi pezevenk eşlik ettiyse bok gibiydi beyenmedim hem gerçek pavyon şarkıları daha güzel. KALİTE SIFIR, ORTAM SIFIR BEĞENMEDİİİİMM OROSPU ÇOCUKLARI!"

Yukarıdan sandalye ittirme sesi gelince bir tırsmadım değil. Sanki biz boku yemişko memişko?

"Ulan amcık ağız ne diyorsun gece gece aşağı inip sikmeyeyim belanı sensin orospu çocuğu."

Sahte pavyon oluyorsa sahte içiki de vardır. Sarhoşlar dırırıııımm.

"Olur kaçta inip sikersin aşk bahcem iste evleniriz vallahi."

Ortam sessizleşince tırstım altıma sıçmışta olabilirim.

"Gel lan buraya!"

Bir anda kapıya alacaklı gibi dayanmaları ile gerçekten boku yemişko memişko.

"Kapalıyız yarın gel."

Söylediğim gibi sesler kesilince kapı deliğine bakınca kocaman göz görmem ile çığlık attım.

"Ananın amı!"

Geri kaçtım, korku filmindeki ses duyup bodruma inen kız gibi hissetmem normal mi?

Tekrar bakınca yoktular. Çok şükür çok şükür ne olur ne olmaz diye tekrar baktığımda tek bir adam vardı kapıda. Sinir ve ruh hastalıkları bölümüne gitmesi gereken adam.

"Kontrole gittin mi?"

Kapıdan bağırınca adam sağa sola sallanıyordu buradan pek ayık gibi değildi.

"Ne kontrolü?"

Az önceki adamın yerine melek gelmiş gibi hatta şey şeker vericez niyetine. Kafamdaki kapşonluyu gözüme kadar sıktım, boğulmuş olabilirim ama. Kapıyı yavaşça açınca adamın gözleri bana döndü.

"Sen niye iki tanesin ya?"

Ben bu anı kaçırır mıyım? HAYIR. Elimde telefonla çekiyordum ama onun kafa bir milyon.

"Ayıpsın benden sadece bir tane var."

Birden bana yaklaşmaya başlayınca kaşlarımı çattım. Ne yapacağız ha ne yapacağız?

"Gözlerin güzelmiş."

Adam gidip geliyordu elimle gel gel işareti yapıp merdivenden yukarı çıkardım. Onların olduğunu düşündüğüm kapıya gelince karşısına geçtim ve kamera tam yandan ikimizi çekiyordu.

SERPENTOHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin