ARKADAŞLAR LÜTFEN OY VE YORUM YAPIN!
Sıralama:
1-Araf
2-Araz
3-Akay
4-Alkan / Alkın
5- Alp
6-Alaz
7-Aral/Arel
8-Arın-------------------------------
"Sonra film falan izledik üstümü değistirmemi söyledi. Bizim evde onun odası vardı o da odasına çıktı. Kendime pijama seçtim. Giyinmek için ü-üstümü çıkardım. Ama giyinmeyi beceremedim.
Bir ses duydum bardak düşme sesi arkamı döndüğümde o oradaydı. Bana bakıyordu. Yüzünde o zaman anlamlandiramadigjm bir ifade vardı.
Şuan anlıyorum galiba.Yüzündeki o ifade arzuydu. Sonra... sonra bana tecavüz etti defalarca. En son bedenim yerdeyken kulagima 'Yine gelicem güzel kızım ve o zaman seninle evlenicez.' Dedi."
Artık hıçkırarak ağlıyordum dayanamiyordum. Alp' e baktığımda gözleri dolmuştu.
"Özür dilerim yanında olamadığım için özür dilerim Birtanem." Dedi bana sarılırken.
"Bunları kimseye söylemiyiceksin demi abi." Dediğimde gözlerinden bir ışıltı geçti.
Beni kendine çekti kulağıma fısıldadı "Söz kardeşim." Dedi. Geri çekildiğimizde devam etmem için baktı gözüme.
"Öyle işte sonra babama anlattığımda bana baktı sonra 'o senin sözlün Sus anladın mı ona karşı gelme' diyip vurdu. Ama bitmedi 3 saat boyunca dövdü beni. O günden sonra sürekli vurdu bana ağzımdan kan gelene kadar. Çoğu iz hala vüdumda duruyor."
Ona herseyi anlatmıştım. Bana inanmişti. Orada bir saat kadar oturup sarıldık. Sonrasında ise kalkip arabaya bindik. Saat 18.34 dü.
Yazar anlatımıyla(okul çıkışından 1 saat sonra):
Aral ile Arın eve geldiğinde kafaları çok karışıktı. Evin önünde abilerinin araçlarını gördüklerinde herşeyi unutup eve koştular.
Kapıyı hizmetli kadın kapıyı açtı. Hemen eve girdiler ve salona geçtiler. Araf, Araz ve Alaz içeride kız kardeşlerini bekliyordu. Tabi değişik duygular ile.
Araf kız kardeşini bir anda ısınacağini bilmeden ön yargıyla,
Araz merak ile,
Alaz ise onun Ada gibi olduğuna emin bir şekilde.
Kardeşleri geldiğinde coşkuyla sarıldı kardeşler birbirine.
Saat 19.32:
"Bakin görüyor musunuz yeni kız da bu saate kadar gelmedi demek ki o da Ada gibi." Dedi Alaz.
"DÜZGÜN KONUŞ ALAZ O SENIN KIZ KARDEŞIN!" Dedi Alkın.
Anne babaları yukaridaydi seslerle aşağı indiler. Ve şiddetli bir kavga başladı.
Kapı sesini bile duymadılar.
"O KIZ IÇIN BANA BAGIRMA SAKIN ABI!" Dedi Alaz ve devam etti
"O SÜRTÜK YÜZÜNDEN BANA BIR DAHA SAKIN BOYLE DAVRANMA, BAK O SAVUNDUGUN KARDESUB BURADA DEGIL BILE. KIM BILIR KIMIN KOYNUNDA ŞUAN?" Dedi ve yüzünde küçük bir el hissetti ama bu el hırsla ona vurdu.
Arel Geceden:
Eve geldiğimizde evden bagrişma sesleri geliyordu."O KIZ IÇIN BANA BAGIRMA SAKIN ABI!" Dedi bir adam ve devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arel Gece
Literatura FemininaKlasik bir abi kitabı bence bana da bir şans vermelisiniz teşekkür ederim:))